Missä kunnolliset vapaat naiset?

Vierailija

Täälläkin vain pelleillään anonyyminä. Miksi? Oletteko sittenkin varattuja ja
kostoreissulla..?

"epätoivoinen"

Sivut

Kommentit (357)

Vierailija

Lainaus:

kostoreissulla..?
"epätoivoinen"

Etkös sinä epätoivoinen ole juuri siksi epätoivoinen, kun et saa ilmoitustasi
poistetuksi ja kymmeniä naisia olisi tulossa "maalle viihtymään" juuri sinun
luoksesi? Vai miten se menikään?

Vierailija

Lainaus:

kostoreissulla..?

"epätoivoinen"

Olen aivan samaa mieltä, tytöt tahtoo pitää vain hauskaa poikien kustannuksella.
"Tositarkoitukset" kannattaa unohtaa.

Jos asiaa tiedustelee, saa herjat naamaansa, no good:(
Jos joukossa sattuu olemaan vakavammin suhtautuva niin hän on sitten niin innokas
että heti yhteytietonsa ja haluaa tavata yms.
Pelottavaa!

Vierailija

Jos tämä "epätoivoinen" on sama joka tuolla nimimerkillä on luonut lyhyen hakuilmoituksen maaseudulla viihtyvistä naisista, niin herättää kovasti ihmetystä!
Vastasin hänen hakuunsa lähettämällä viestin noin kaksi viikkoa sitten, mutta ei ole tullut vastausta.
Hän ei taida olla ollenkaan tosissaan, kokeilee vain kuinka moni nainen kirjoittaa.
Olen maaseudulta syntyisin ja mielipuuhaani on piha-ja puutarhatyöt, samoin marjastus ja tykkään kalastaakin.
Olen 6-kymppinen, suht' terve, hieman tyttömäinen, reipas ja solakka nainen, mutta ei häntä näin vaatimaton kiinnostanut :(
Toivonkin, että osaisin paremmin lukea rivien välit, ettei tulisi turhaan aikaansa tuhlattua kaikenmaailman venkuloihin. Siis, tarkkuutta tyttö, tarkkuutta!

Vierailija

Lainaus:

Jos tämä "epätoivoinen" on sama joka tuolla nimimerkillä on luonut lyhyen hakuilmoituksen maaseudulla viihtyvistä naisista, niin herättää kovasti ihmetystä!
Vastasin hänen hakuunsa lähettämällä viestin noin kaksi viikkoa sitten, mutta ei ole tullut vastausta.
Hän ei taida olla ollenkaan tosissaan, kokeilee vain kuinka moni nainen kirjoittaa.
Olen maaseudulta syntyisin ja mielipuuhaani on piha-ja puutarhatyöt, samoin marjastus ja tykkään kalastaakin.
Olen 6-kymppinen, suht' terve, hieman tyttömäinen, reipas ja solakka nainen, mutta ei häntä näin vaatimaton kiinnostanut :(
Toivonkin, että osaisin paremmin lukea rivien välit, ettei tulisi turhaan aikaansa tuhlattua kaikenmaailman venkuloihin. Siis, tarkkuutta tyttö, tarkkuutta!

lainaus.
Hei rakas kiva tavata

kaunis profiili, How are you tänään? Hope hieno. Nimeni on siunaus, minä haluaisin tietää sinulle enemmän, Voimmeko olla ystäviä?
En aivan ymmärtänyt viestiäsi, enkä voi vastata, koska kirjautumiseni ei onnistu:(
Mulle saa kirjoittaa suomeksi:)
"epätoivoinen"

Vierailija

Lainaus:

Sama täällä, minäkin olen ilmeisesti juuri kyseiselle henkilölle vastannut mutta eipä ole kommentoinut. Tämä on ihan yleinen ilmiö. Olen yrittänyt vastata toisella treffipalstalla ja kerran on ollut oma ilmoitus, tulos nolla. Jos joku erehtyy vastaamaan niin lähinnä monilla kysymyksillä selvittää elämääni mutta vuoropuhelu kysymys/vastaus ei kiinnosta minua. Miesten on ihan turha valittaa jos ei itse ole tosimielellä sama pätee naisiinkin. Kumma vaan että nämä tosikot ja veitikat eivät kohtaa toisiaan, saisivatpa keskenään setviä halujaan. Huuhaata kaikki ystävyys- ja treffipalstat, tarkoitus aikanaan ollut varmasti hyvä mutta osallistujat itse saaneet epämääräisen maineen aikaiseksi.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Sama täällä, minäkin olen ilmeisesti juuri kyseiselle henkilölle vastannut mutta eipä ole kommentoinut. Tämä on ihan yleinen ilmiö. Olen yrittänyt vastata toisella treffipalstalla ja kerran on ollut oma ilmoitus, tulos nolla. Jos joku erehtyy vastaamaan niin lähinnä monilla kysymyksillä selvittää elämääni mutta vuoropuhelu kysymys/vastaus ei kiinnosta minua. Miesten on ihan turha valittaa jos ei itse ole tosimielellä sama pätee naisiinkin. Kumma vaan että nämä tosikot ja veitikat eivät kohtaa toisiaan, saisivatpa keskenään setviä halujaan. Huuhaata kaikki ystävyys- ja treffipalstat, tarkoitus aikanaan ollut varmasti hyvä mutta osallistujat itse saaneet epämääräisen maineen aikaiseksi.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Saatte odottaa kunnes saan uuden salasanan, sinä aikana voitte ajankuluksi lukea:
"Ystävyys/Maalla viihtyvät naiset, onko heitä?"- keskustelua:)

Ylläpidolle risuja..:(

Vierailija

Höpö höpö juttuja.Vedättää meitä "kunnollisia naisia".Älkää menkö lankaan ,koska olette fiksuja..

Vierailija

En usko sitten yhtään mihinkään treffipalstoihin. Ei sieltä kunnollista kaveria löydy. Mutta ei mitään hätää, sillä parhaat naiset elävät itsellistä elämää nauttien teatterista, konserteista, oopperasta, harrastuksistaan jne. ihan oman aikataulunsa ja halunsa mukaisesti eivätkä elä elämäänsä toisen ihmisen kautta. Kaveri saisi olla tosi ihmeellinen, että luopuisin vapaudestani.

Vierailija

Minäkin uskoisin olevani kunnon nainen, ulkonäössä ei ole hurraamista, (;D)
mutta olenpa niin pettynyt miehiin, että en vilkaisekaan heihin siinä tarkoituksessa.
Jostakin syystä olen valinnut väärin miehiä. Minun kohdalle on sattunut heikkoja miehiä, jotka sortuu alkoholiin/väkivaltaan.
Kun omat rahat loppuu, yritetään viedä perheen rahat. Eihän se käynyt.

Nyt olenkin onnellinen yksineläjä ja nautin lasteni ja lastenlasteni seurasta. Vapauskin on onnea.
Energiani saan purkaa vapaaehtoiseen toimintaan yms. Kiitän Jumalaa tämänhetkisestä elämästäni.

Vierailija

En tiedä miten näille "kunnollista, vapaata naista" hakeville oikein pitäisi kirjoittaa?
olen sekä kunnollinen että vapaa; en ryyppää enkä polta, tulen hyvin toimeen omillani, olen uskollinen ja kodista ja asioistani hyvän huolen pitävä. Jossakin kuitenkin mättää kun miehet eivät lähestymiseen vastaa.
En anna ensimmäisessä viestissä puh. numeroa enkä ehdota tapaamista, sen ehdottaminen on miehen asia.
Olen tullut siihen tulokseen, että ystävän/kumppanin yms. etsiminen on miehille pelkkää leikkiä.
Tämä keskustelun avannut "epätietoinen" taitaa olla pelkkä ammattinurisija, jolle eivät ainakaan "kunnolliset, maalla viihtyvät naiset" kelpaa. Vai onko vika iässä, pitäisikö saada kaksikymppinen itsetuntoa pönkittämään?

Vierailija

Lainaus:

Anteeksi, "epätoivoinenhan" se sitä kunnon naista etsii ;)

Sinä kait olet sitten vähemmän kunnollinen, kun noin katkera olet siitä, ettet täytä kriteerejä. Kuka huonoo akkaa huolis!

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Anteeksi, "epätoivoinenhan" se sitä kunnon naista etsii ;)

Sinä kait olet sitten vähemmän kunnollinen, kun noin katkera olet siitä, ettet täytä kriteerejä. Kuka huonoo akkaa huolis!

Voi voi katsokaa ja lukekaa itsekin tuota kirjoittamaanne soopaa, yhtä narisemista ja mollaamista, ei puutu kuin jauhosäkki tappeluun. Teistäkö kumppani????

Sari Alho
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Lainaus:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Saatte odottaa kunnes saan uuden salasanan, sinä aikana voitte ajankuluksi lukea:
"Ystävyys/Maalla viihtyvät naiset, onko heitä?"- keskustelua:)

Ylläpidolle risuja..:(

Oletko tilannut uuden salasanan etkä ole saanut sitä? Vai onko sinulla jokin muu ongelma? Lähetätkö viestin suoraan minulle, sari.alho @ sanoma.com. (Poista välilyönnit @-merkin ympäriltä.)

Sari
verkkotoimittaja

Vierailija

Vastaan noille edellä kirjoittaneille, etten todellakaan ole katkera. Katkeruudelle olen antanut porttikiellon elämääni jo vuosikymmeniä sitten.
Yritin vain tuoda esille sitä, että meitäkin itseämme kunnollisina pitäviä on, mutta ilmeisesti tämä "epätoivoinen" on saanut niin paljon vastauksia, ettei raukka ole osannut valita ja sen vuoksi nyt täällä ruikuttaa. Kunhan ei jäisi pelkkä luu liian kauan valitsevan käteen.
Mielestäni kokemuksista kertominen ei tee kenestäkään "huonoa akkaa". Hyvä akkako se sellainen on jolla ei ole yhtään omaa järjellistä ajatusta ja mielipidettä? Mietippä sitä!!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat