klo 16:31 | 6.8.2009
Hei kaikki uusparit (ei aviossa), jotka olette eläkkeellä!
Miten te jaatte elämisestä aiheutuvat kustannukset? Entäpä, kun asutaan toisen omassa talossa! Miten ruokatalous jaetaan teillä? Miten hoituvat muut talosta aiheutuvat menot? Volvo meni vaihdossa ja väliraha pantiin puoliksi! Meniköhän oikein???? Olisi kiva tietää tällaisia asioita! Kyselee mummeli peräkylästä
Talousmenot jaetaan meillä aina puoliksi. Siis juoksevat asumismenot. Mies ostaa kyllä lähinnä myös ruokaakin, ja kyllä minä osallistun silloin tällöin. Hän on itse sanonut, että hän huolehtii. Sinulla ei taida olla asiat oikein mieleisiäsi. Puhu miesystävällesi asiat halki. Tehkää selväksi, miten menot jaetaan. Kynä ja paperia on tässäkin asiassa oiva apuväline. Meillä minä omistan asunnon ja jos myyn sen ja haluan pitää rahani, minä myös pidän ja hyvällä omalla tunnolla, koska olen sen m yös aikoinani maksanut. Avoparina oleminen ei ole herkkua. Varsinkin näin vanhana ja olemmekin miettineet suhteemme virallistamista. Mies on oikein mukava ja huolehtiva. Mutta minä aion olla fiksu ja vaatia avioehtopaperit. Terveisiä sulle sinne peräkylään.
Kiitos mukavasta kannustuksestasi! peräkylän mummeli
Onkohan tämä ensimmäinen nettiet:ssä avattu keskustelun avaus ja keskustelu?
Tästäkö kaikki alkoi? Kuka on ollut alusta asti mukana?