Pyyntö Sarille

Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Runopankin sivulla 8 on runo nimeltään Naisen elämää.
Tekijäksi on mainittu Heli Laaksonen, mutta runoilija on Karoliina Koskinen.
Voisitko ystävällisesti korjata runon loppuun oikean nimen.
Sitten kysyisin vielä toista asiaa. Olen jostakin syystä laittanut runopankin runoilijat sivunumeroittain
ET-raati-osion alle. Voisiko sen siirtää Sana on vapaa osioon siten, että se pysyisi Runopankin "kyljessä" ja näin ollen olisi helpompi tsekata onko runo jo tallennettu runopankkiin?

Kiitos kaikille pankkilaisille, siellä on hienoja ja koskettavia runoja ja pyrin kyllä päivittämään runoilija ja runojen alkusanojen mukaista listaa sivunumeroittain.

Runollisin terveisin Hyvämieli

Kommentit (5)

Vierailija

Seniori-netissä Naise elämää-runo näyttää yhä vielä olevan merkityn Heli Laaksosen tekemäksi.
Enkelin silmin blogissa Heli Laaksonen itse korjaa tuon erheen ja kertoo,ettei se runo ole hänen.
-tupu-

Vierailija

Käväisin vielä katsomassa seniori-netissä,onko naise elämää-runon allekirjoitus korjattu,mutta ei näköjään ole.
Se on alunperin kirjoitettu sinne Heli Laaksosen nimissä v.2008.
-tupu-

Sari Alho
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015
Hyvämieli

Sitten kysyisin vielä toista asiaa. Olen jostakin syystä laittanut runopankin runoilijat sivunumeroittain
ET-raati-osion alle. Voisiko sen siirtää Sana on vapaa osioon siten, että se pysyisi Runopankin "kyljessä" ja näin ollen olisi helpompi tsekata onko runo jo tallennettu runopankkiin?

Hei,
Korjattu.

Selvitän, voiko koko ketjun siirtää alueelta toiselle, mutta epäilen.

Helpointa (ja nopeinta) olisi kopioida viestisi runopankin runoilijat sivunumeroittain -osiosta ja aloittaa uusi keskustelu Sana on vapaa -osioon samalla nimellä.

Sen jälkeen ET-raati-kejun viestin voi poistaa.

Minä voin tietysti tehdä tuon, mutta en voi tietenkään lähettää sinun nimissäsi. Enkä tahtoisi viedä kunniaa upeasta työstä, jonka olet tehnyt.

Sari
verkkotoimittaja

Hyvämieli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015
Sari Alho

Hyvämieli

Hei,
Korjattu.

Selvitän, voiko koko ketjun siirtää alueelta toiselle, mutta epäilen.

Helpointa (ja nopeinta) olisi kopioida viestisi runopankin runoilijat sivunumeroittain -osiosta ja aloittaa uusi keskustelu Sana on vapaa -osioon samalla nimellä.

Sen jälkeen ET-raati-kejun viestin voi poistaa.

Minä voin tietysti tehdä tuon, mutta en voi tietenkään lähettää sinun nimissäsi. Enkä tahtoisi viedä kunniaa upeasta työstä, jonka olet tehnyt.

Sari
verkkotoimittaja

Hei Sari ja kiitos vastauksestasi!

Minulle sopisi oikein hyvin, että siirrät ketjun kertomallasi tavalla puolestani, mutta onko minulla mahdollisuus (oikeus) päivittää sitä uusilla tulokkailla?
Nythän seuraan runopankkiin ilmestyviä uusia runoja ja sen mukaan jatkan runoilijoilla ja runojen alkusäkeillä listaa.

Sari Alho
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015
Hyvämieli

Hei Sari ja kiitos vastauksestasi!

Minulle sopisi oikein hyvin, että siirrät ketjun kertomallasi tavalla puolestani, mutta onko minulla mahdollisuus (oikeus) päivittää sitä uusilla tulokkailla?
Nythän seuraan runopankkiin ilmestyviä uusia runoja ja sen mukaan jatkan runoilijoilla ja runojen alkusäkeillä listaa.

Totta, tuota en tullut ajatelleeksi: et voi. Viitsisitkö siis itse siirtää?

Sari

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat