päivittäminen

Vierailija

Epätoivo.
eikö toimitus pidä mitään kontrollia ystäväpalstalla.jos on jopa vuoden vanha ilmoitus palstalla eikö sen voisi poistaa?
minusta max aika olisi 2kk ja ilmoitus pois toimituksen puolesta koska lähettäjät eivät näköjään itse sitä tee.
uskottavuus säilyisi paremmin,miksi pitää roikkua vuositolkulla palstoilla koska se vaikuttaa jo tosi epätoivoiselta.

Kommentit (2)

Vierailija

Lainaus:

Epätoivo.
eikö toimitus pidä mitään kontrollia ystäväpalstalla.jos on jopa vuoden vanha ilmoitus palstalla eikö sen voisi poistaa?
minusta max aika olisi 2kk ja ilmoitus pois toimituksen puolesta koska lähettäjät eivät näköjään itse sitä tee.
uskottavuus säilyisi paremmin,miksi pitää roikkua vuositolkulla palstoilla koska se vaikuttaa jo tosi epätoivoiselta.

Kyllä se on ilmoittajan asia päättää ilmoituksen sisältö sekä kuinka kauan ilmoitusta haluaa pitää esillä. Olisi aika ikävää jos ilmoituksia pitäisi aina uudistaa.

Minua ainakin kiinnostaa uudet ystävät ihan aina. Yksi ystävä täältä on tähän mennessä löytynyt ja ilmoituksia olen jättänyt yhteensä kolme kappaletta. Vastannut olen ehkä viiteen eri ilmoitukseen, mutta niistä ainoastaan yhdestä on tullut vastaus. Seuraavaan kirjoittamaani viestiin tämäkään hakija ei sitten enää vastannut.

Vierailija

Eikös ystäväpalsta ole myös viihdettä kolmansille. On hauskaa lukea, mitä muut kaipaavat. Kyllä sitten omakin asia kirkastuu ja löytää täsmällisemmän muodon. Ikävää toki, jos joku juoksee tyhjän perässä. Elämä vain ei aina ole onnea tulvillaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat