Mentäiskö yhdessä matkalle...........

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Olen 62v.eläkkeellä oleva rouva.
Omistamme mökin Enontekiöllä ja haluaisin viettää siellä enemmän aikaa kevättalvella.Mieheni on vielä työelämässä.
Haluaisin seurakseni naisen joka olisi kiinnostunut luonnon rauhasta ja hiihdostakin.
Haluaisin myöskin matkaseuraa ulkomaille.Haaveissani ovat Azorit, Madeira ja Kroatia.

Kommentit (5)

Vierailija

Tämä taitaa olla väärässä keskustelu palstassa sillä onhan ystävänhaku palsta olemassa - siellä me muutollaan! (

Vierailija

Täällä 56v. vuorotteluvapaalla oleva rouva.Missäpäin asustelet?Itse olen täältä Uudenmaan alueellta.Minunkin mieheni työelämässä,joten itsekkin olisin "kaveria" vailla ja nyt olisi aikaa reissata ja ulkoilla ym.
Kirjottele jos kiinnostaa!
Aurinkoista viikonloppua!

Vierailija

Hei vaan sporttimummo

Taisi unohtua että olen Oulusta.Valitettavasti pitkä etäisyys ulkoilla.

rotuaari

Vierailija
rotuaari

Olen 62v.eläkkeellä oleva rouva.
Omistamme mökin Enontekiöllä ja haluaisin viettää siellä enemmän aikaa kevättalvella.Mieheni on vielä työelämässä.
Haluaisin seurakseni naisen joka olisi kiinnostunut luonnon rauhasta ja hiihdostakin.
Haluaisin myöskin matkaseuraa ulkomaille.Haaveissani ovat Azorit, Madeira ja Kroatia.

Olis kiva lähtee seuraksi, mutta kun oon työelämässä, noit lomat ei ain kohtaa todellisia tarpeita. Viihdyn luonnossa, tärkein asia mulle on luonto kaikiine hienouksineen. Ulkomaillekkin olisin valmis lähtemään, mutta ne lomat ovat koska ovat ja se on este. rva 61

aquarius
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hei rotuaari!

olen eläkkeellä ja harrastuksiakin on. Sukset kyllä löytyvät. Auo minulta puuttuu,
mutta bussit ja junat kulkevat. Joko olet löytänyt mökkikaverin?
Olen lähtenyt lähinnä terveysmatkoille hoitamaan terveyttäni ja virkistäy-
tymään.
Olen 59 vuotias ja liikunnallinen.

Ota yhteyttä jos kiinnostuit!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat