[b]Toimiiko kirjeenvaihto ?[/b]

Vierailija

Kun olen itse ottanut tai on otettu yhteyttä yst.haussa.Miten on toiminut kirjeenvaihto sen jälkeen, onko ollut vuorovaikutteista? puolin ja toisin.

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Siinä pitää kummankin olla aktiivinen,eikä odottaa,miksei postia tule? Sitä voi itsekin olla aloitteellinen.

Vierailija

Sekä että. Riippuu henkilöstä. Tottakai voi kirjoittaa useampia viestejä vaikka ei vastausta saa, mutta kyllä jossain vaiheessa se yksinpuhelu alkaa kyllästyttämään.

Vierailija

mutta kyllä jossain vaiheessa se yksinpuhelu alkaa kyllästyttämään

Tuo on totta,ei hyödytä kirjotella jos ei tuu vastauksia.Jos on kirjottanut parikin viestiä eikä vastausta kuulu,tai sitten tulee, jossa lukee kiva kun kirjotit.

Vierailija

Lainaus:

Kun olen itse ottanut tai on otettu yhteyttä yst.haussa.Miten on toiminut kirjeenvaihto sen jälkeen, onko ollut vuorovaikutteista? puolin ja toisin.

Kyllä minulla ainakin on toiminut oikein hyvin,olen löytänyt monta kirjeystävää yst.haussa tätä kautta ja viestien vaihto toiminut puolin ja toisin.

Vierailija

Mukava kuulla että jonkulla toimii kirjeenvaihto,Olemme varmaan iloisia kun saamme postia ystävältä jonka olemme löytäneet,
Olen kirjottanut kuulumisia monta peräkkäin ja soittanut.Ja vastauksia ei kuulu. Enää en viitsi harrastaa ykspuolista viestintää,ei tuota iloa.Onko se niin että odotamme mitä toinen tekee.?
Olkoon ystävyys-suhde millä pohjalla hyvänsä.Tarvii niin paljon kiinnostaa että kirjoittaa tai ottaa muuten yhteyttä.Tulee ajatus, kun postia ei tule,että yst.onkin yhdentekevää.

Vierailija

Minä olen nainen ja tämä kokemukseni kirjeenvaihdosta
perustuu myös muihin kuin netin kautta saatuihin:
Naispuoliset kirjeystävät kirjoittavat ja vastailevat mukavasti
ja oikeata ajatustenvaihtoa syntyy...
mutta sitten muutamat hyvät miespuoliset ystävät (heitäkin on,
ystävyys miehen kanssa on mahdollinen ilman seksiä ja
molemmilla osapuolilla on oma puoliso)
.. niin, mihinkäs jäinkään? Siihen kirjeenvaihtoon. Miehet
useimmiten vastailevat mahdollisimman lyhyesti ja parilla lauseella
+ nyt on vähän kiireitä - soitellaan :-)

Taikavarpu
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Toimii ja ei. Sain ilmoitukseeni pari vastausta. Ensimmäisestä kieltäydyin, koska hän oli aviossa, enkä semmoiseen ala, koska harmeja en halua. Toinen teki ilmeisesti jonkinlaisen testin, että toimiiko tää homma. Vastasin hänelle samana päivänä, vaan eipä ole kuulunut mitään sen jälkeen. Semmoinen on tämä ystäväpalsta.

Vierailija

Voi olla harvinaisempaa että me miehet harrastamme keskenämme kirjeenvaihtoa,,naiset keskenään kyllä vaihtavat kuulumisia,miehet enemmänkin naamakkain,Kun sitä ystävää etsitään vastakkaisesta suk.puolesta,siinä se aktiivisuus on tärkeä alkuvaiheessa,jos mitään ei kuulu aikoihin tai pari sanaa on,kovin laihaksi jää,sillon laitetaan uutta hakua.Toivoen jospa löytys kuka viitsii kirjotella.kokemus tuosta on.Sitten löytyi mukava nainen kuka oli kiinnostunut ystävyydestä,ja kuulumisia vaihdetaan puolin ja toisin,sekä tapaillaan.
Sitten se yleinen puheenaihe seksi,niitäkin on kun odotukset kovat heti alkuun,se voi olla puolin taikka toisin,mikäli ei saada seksiä parin tapaamiskerran jälkeen, kun toinen osapuoli ei halua niin nopeesti toimia,sanotaankin petyin tähän ei tästä tule mitään, ja katkaistaan ystävyys alkumetreille.
Tulee mieleen,onko haettu ystävää vai seksikumppania. Tuo vaikuttas että se seksi onkin se pääasia,ja ystävyydestä ei tulekkaan mitään.Ensin tutustua ja sitten muut jutut perässä.Onkohan ne tunteet vielä toista kohtaan heränneet,kun se seksi hallitsee mieltä.Ja kun tuo hallitsee se pilaa todellisen ystävyyden. Eräs nainen kertoi,hänen mielestään kuuluu edetä hitaammin ettei olla heti sänkyssä,herätellä kiinnostusta hän totesi.
Näin kirjoitteli miespuolinen

Vierailija

Olen mies. Hakemukseeni taannoin tuli vastaus, nainen oli kirjoittanut,olen huono kirjoittelemaan. sitten oli puh. numero, ja perässä soitellaan,en innostunut,joten näin se toimi

Vierailija

Olen nainen. Sain kahdelta mieheltä vastauksen ja vastasin niihin.
Siinä se sitten olikin.

No olkoon ilman hauskaa ja keskustelevaa fiksua naista.

Taikavarpu
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Minustakin tuntuu, että tuo on paremminkin semmoinen testipalsta, että kokeillaan, että tuleeko niitä viestejä. No, sitten kun joku....esim. minä....vastaan jollekin, niin sit ei kuulukaan enää mitään. Kiitti vaan kovasti. Ja kyllä, minäkin olen nainen.

Vierailija

Anonyymi 19.11.2011 15:46 ja Anonyymi 19.11.2011 15:53

Mitä ihmettä te niille vastailette, jos teitä noin vieroksutaan? Pitää osata kutittaa sulkakynällä leuan alta. Eikä sitten muuta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat