Ehdotus toimitukselle

Vierailija

Nyt kun ET-lehti kysyy lukijoilta mikä on lehden paras juttu, niin samalla toimitus voi kysyä, entä huonoin?
Vastauksistahan lehti saisi palautetta jutuista, jotka eivät kiinnosta erikoisemmin lukijoita.

terveisin Lukija sieltä täältä

Kommentit (15)

Vierailija

Vaikka tämä ei varmaankaan ole "sivu" vielä, niin uuden lehden huonoimpana, tylsimpänä ja mielenkiinnottomimpana juttuna pidän Anu Pentikin kertomuksia matkoistaan.
Ihan sama kuin olisi luetellut meille missä kaikissa maissa hän onkaan käynyt.

myös Anu

Sari Alho
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Lainaus:

Nyt kun ET-lehti kysyy lukijoilta mikä on lehden paras juttu, niin samalla toimitus voi kysyä, entä huonoin?
Vastauksistahan lehti saisi palautetta jutuista, jotka eivät kiinnosta erikoisemmin lukijoita.

terveisin Lukija sieltä täältä

Hei,
Kiitos ehdotuksesta. Saamme oikeastaan vastauksen, sillä vähiten kiinnostavin juttu on samalla "huonoin". Mikään juttu ei voi kiinnostaa kaikkia tai olla kaikkien mielestä hyvä, samoin on huonouden laita. Tosiasiassahan juttu on monen mielestä huono, jos aihepiiri ei kiinnosta.

Terveisin
Sari
verkkotoimittaja

Vierailija

Lainaus:

Vaikka tämä ei varmaankaan ole "sivu" vielä, niin uuden lehden huonoimpana, tylsimpänä ja mielenkiinnottomimpana juttuna pidän Anu Pentikin kertomuksia matkoistaan.

myös Anu

Minusta ainakin oli hyvin mielenkiintoista lukea Anu Pentikin matkoista ja jännittävistä kokemuksista. Olet nyt ymmärtänyt koko jutun idean aivan väärin. Sinulla saattaa olla traumoja, jos et itse ole päässyt matkustelmaan ja tutustumaan eri maihin.

Vierailija

Minustakin oli virkistävää lukea Anun kokemuksista ja mukavaa on se,että uskaltaa irroittautua vähän katselemaan "omineenkin",ettei aina tarvitse olla toisten kyljessä kiinni.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

myös Anu

Minusta ainakin oli hyvin mielenkiintoista lukea Anu Pentikin matkoista ja jännittävistä kokemuksista. Olet nyt ymmärtänyt koko jutun idean aivan väärin. Sinulla saattaa olla traumoja, jos et itse ole päässyt matkustelmaan ja tutustumaan eri maihin.

En itse lukenut juttua, joten en siitä osaa sanoa juuta enkä jaata.
Ylipäänsä matkakertomuksista tykkään sellaisita, jotka on kerrottu mukaansatempaavasti ja hauskasti ja joissa on mukana jännittäviä tai hassuja tapahtumia. Pelkkä paikkojen luettelu ei niinkään kiinnosta, kuten ei välttämättä
tuttavien valokuva-albumien loputon selaileminenkaan (jos nyt noita voi verrata).
Minua kyllä usein kismittää, kun en paljon minnekään ole päässyt reissaamaan. Sen tähden en kauhean kiinnostunut ole matkajutuista enkä toisten matkamuistoista. Televisiosta olen kieliä opetellut, mutta enpäs pääse kielitaitoa kokeilemaan käytännössä - mistäs minä matkarahat tempaisen? - Sentään "Matkaoppaat"-ohjelmaa katselen mielikseni.

Vierailija

Mukavaa kevättä sinne toimitukseen.
Viimeisin lehti oli taas asiaa täynnä ja kohta tulee taas uutta luettavaa. Mielestäni Leena Tanskasen kirjoittama juttu "Haamut nurin " oli oikein hauskasti kirjoitettu Sinikka Isokosken tutustumisesta oopperamaailmaan.

Minulla olisi ehdotus ensi kesän kilpailu kuvausaiheeksi. Nimittäin "portit ja veräjät". Jos nimittäin aiotte siltäsuunnalta kilpailun järjestää. Joku kirja voisi olla palkintona, jos toivoa sallitaan.
Tutustuimme viimekesänä innostuneesti kiviin, sammaleihin, pilviin ja perhosiinkin. Eihän nämä kaikki olleet kilpailuaiheta, mutta jokatapauksessa ne oli mielenkiintoisia kuvattavia.

Terveisin monivuotinen lukijanne.

Vierailija
Sari Alho

Hei,
Kiitos kehuista ja erinomaisesta kuvakilpailuideasta.
Sari
verkkotoimittaja

heta pyytää ...keliakia ruoka ohjeita .kiitos sekä miten saisin kiloja lisää olen 73v painan 39kg 154cm pituinen .normaalisti painoin 55kg ei sairauksia, missään ei kerrota miten lihoisin ,aina vain miten laihtuisin.

Vierailija
Sari Alho

Hei,
Kiitos kehuista ja erinomaisesta kuvakilpailuideasta.
Sari
verkkotoimittaja

heta pyytää ...keliakia ruoka ohjeita .kiitos sekä miten saisin kiloja lisää olen 73v painan 39kg 154cm pituinen .normaalisti painoin 55kg ei sairauksia, missään ei kerrota miten lihoisin ,aina vain miten laihtuisin.

Vierailija

Ehdotus toimitukselle, ystävähakupalstalla lojuu useita vuosia vanhat seurahakuilmoitukset. Voisiko laittaa jonkun aikarajan, että tietyt seurahaut poistuisivat, jokainen voi laittaa uuden haun jos vielä on aiheellista. Toiminta ystävähakupalstalla on nykyään täysin pysähtynyttä.

Vierailija

Kannatan tuota ehdotusta.Ei edes viitsi kelata aina vaan läpi vanhoja ilmoituksia.3kk olisi hyvä aika ,niinhän se on vuokrahaku ilmotuksissakin ,sen jälkeen täytyy hakemus uusia.Jos ei siinä ajassa tärppää,niin mahdollisuudet pienenee...

Sari Alho
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hei,
Kun ilmoituksen jättää, siihen voi itse määritellä ajan, jonka ilmoitus on voimassa. Emme poista "vanhoja" ilmoituksia, sillä voi olla, että ilmoituksen jättäjä haluaa edelleen ilmoituksen olevan voimassa.

Joka päivä jätetään uusia ilmoituksia, ja erittäin monet ovat löytäneet mieleistään seuraa, joten kyllä palsta toimii.

Terveisin
Sari
verkkotoimittaja

mustikka63
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Käväisin pitkästä aikaa katsomassa mitä seuraa olisi tarjolla... 60-70 v miespuolisia? Kyllä sieltä saisi poistaa nuo vanhat "tarjokkaat" on nimittäin samat vanhat parrat muillakin senssisivustoilla. Jos ei ole löytynyt puoleen vuoteen mitään niin poistaa voisi. Voihan olla niin, että onkin löytänyt jonkun ja homma on vielä hakusessa. Ihmisillä on tapa jäädä roikkumaan sivustoille. Yksikin heppu on "eläköitymisiän kynnyksellä" ja hakee seuraa jo viidettä vuotta samalla ilmoituksella, onko tässä nyt mitään tolkkua??? Pitäisi keksiä jokin päivitysaika ja jos ei ole päivittänyt putoaa automaattisesti pois.
Turhat tiedostot pois!

Vierailija

Suurin osa eri senssipalstojen miehistä jatkavat hakua, vaikka olisivat muka jonkun kanssa jo yhdessä. Onhan se kiva varmaan käydä kurkistelemassa, löytyisikö parempaa. . . . . Ja tämä on faktaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat