Oletko löytänyt seksiseuraa ystävähausta?

Vierailija

Onko täällä yhtään naisia tai miehiä jotka olisivat löytäneet ET-lehden ystävähausta itselleen seksiseuraa? Minun komemusteni perusteella sellaista seuraa siellä ei ole tarjolla, vaikka luultavasti moni leskinainen sitä miestä kainaloon kaipaisikin. Iäkkäämpien mielestä seksiä kuuluu ehdottaa vain miehen, joten miesten seksihakuilmoituksiin tuskin tulee vastauksia lainkaan? Vai kuinka on. Olenko aivan väärillä jäljillä päätelmissäni?

Sivut

Kommentit (115)

Vierailija

Ei ole kohdalle osunut. Kerran sain yhden naisen puhelinnumeron, mutta sitten tämä jo jänistikin kun yhteistä illanviettoa alettiin suunnittelemaan. Ei siis mistään seksistä ollut puhe, vaan ihan tutustumisesta kaupungilla.

Kovin mukavaksi kyllä kehui, mutta en tiedä oliko se sitten jokin kokeilu vai mistä oli kysymys. Saattoihan tuo olla varattukin nainen, vaikka eronneeksi itseään mainostikin.

kirsikankukka55
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

En tiedä, mahtaako täällä olla montakaan ihmistä jotka hakisivat vain seksiseuraa.Ehkä meillä vanhemmilla on vähän eri hakukriteerit. Nuo nuoremmat ovat omanlaisiaan tässäkin asiassa. Heillä voi olla" panokavereita " seurustelusuhteiden välissä. Muutenkin he taitavat suhtautua näihin asioihin vähän toisin kuin me vanhemmat. En kyllä halua yleistää. Mutta ite ainakin joskus joudun nikottelemaan näitä omia nuoria kuunnellessa.

nummisuutari
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Keskustelun käynnistäjä kysyy:
> Onko täällä yhtään naisia tai miehiä jotka olisivat löytäneet ET-lehden ystävähausta itselleen seksiseuraa? Minun komemusteni perusteella sellaista seuraa siellä ei ole tarjolla, vaikka luultavasti moni leskinainen sitä miestä kainaloon kaipaisikin. Iäkkäämpien mielestä seksiä kuuluu ehdottaa vain miehen, joten miesten seksihakuilmoituksiin tuskin tulee vastauksia lainkaan? Vai kuinka on. Olenko aivan väärillä jäljillä päätelmissäni?

Onko täällä yhtään naisia tai miehiä jotka olisivat löytäneet ET-lehden ystävähausta itselleen seksiseuraa? Minun komemusteni perusteella sellaista seuraa siellä ei ole tarjolla, vaikka luultavasti moni leskinainen sitä miestä kainaloon kaipaisikin. Iäkkäämpien mielestä seksiä kuuluu ehdottaa vain miehen, joten miesten seksihakuilmoituksiin tuskin tulee vastauksia lainkaan? Vai kuinka on. Olenko aivan väärillä jäljillä päätelmissäni?

Taidat olla nuori vonkamies. Et ole lukenut Topeliuksen satuja. Strategia löytyy sadusta Aurinko ja Pohjantuuli, tai jotain sellasta. Yrittivät kilpaa riisua takkia mummolta. Pohjatuuli puhalsi ja mummo kiristi takkia. Aurinko taas paistoi täysillä ja mummo riisui (takin). Ymmärsitkö, vai selitänkö?

Sulla on mielessä imitoida Turhapuroa: Saiskos neidiltä, tota pillua meinaan.

Siinä voi toinen jäädä miettimään, mitä kaikkea sinulta voi saada, jos mitään. Lapsille luetaan satuja, jotta maailma laajenisi tunteen tasolla. Hae kirjastosta kauniisti kuvitettu (yleensä vuodelta 1929) Topeliuksen Lukemista lapsille. Istu ja lue. Vonkakirjeen sävy muuttuu kummasti. Onnea yritykseen!

kirsikankukka55
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Vähän kyllä tuntuisi,ettei tässä ikäryhmässä +-60 ole montakaan pelkän seksiseuran hakijaa. Vaikka mitäpäs minä tiedän.
Nummisuutarilla oli kyllä hyvä neuvo. Kyllä se lämpö vie pitemmälle. Olenpas minä tänään tautofoninen (olikohan oikea termi? )

Vierailija
nummisuutari

Keskustelun käynnistäjä kysyy:
> Onko täällä yhtään naisia tai miehiä jotka olisivat löytäneet ET-lehden ystävähausta itselleen seksiseuraa? Minun komemusteni perusteella sellaista seuraa siellä ei ole tarjolla, vaikka luultavasti moni leskinainen sitä miestä kainaloon kaipaisikin. Iäkkäämpien mielestä seksiä kuuluu ehdottaa vain miehen, joten miesten seksihakuilmoituksiin tuskin tulee vastauksia lainkaan? Vai kuinka on. Olenko aivan väärillä jäljillä päätelmissäni?

Taidat olla nuori vonkamies. Et ole lukenut Topeliuksen satuja. Strategia löytyy sadusta Aurinko ja Pohjantuuli, tai jotain sellasta. Yrittivät kilpaa riisua takkia mummolta. Pohjatuuli puhalsi ja mummo kiristi takkia. Aurinko taas paistoi täysillä ja mummo riisui (takin). Ymmärsitkö, vai selitänkö?

Sulla on mielessä imitoida Turhapuroa: Saiskos neidiltä, tota pillua meinaan.

Siinä voi toinen jäädä miettimään, mitä kaikkea sinulta voi saada, jos mitään. Lapsille luetaan satuja, jotta maailma laajenisi tunteen tasolla. Hae kirjastosta kauniisti kuvitettu (yleensä vuodelta 1929) Topeliuksen Lukemista lapsille. Istu ja lue. Vonkakirjeen sävy muuttuu kummasti. Onnea yritykseen!

Saisiko tämän myös selkokielellä?

Kyselee alle 6 kymppinen.

Vierailija

Minä en ole saanut ET-lehden ystävähausta seksiseuraa.

Ilmoituksessani kerroin hakevani VAIN kirjoitteluseuraa,
mutta yhtään ainoaa vastausta en saanut.

Kertonee siitä, mistä"ystävänhaussa" on kysymys:
ei ainakaan kirjeystävyydestä.

Mulla meni niinpäin että ensteks itketti, mutta nykyisin naurattaa ;)

Sain minä ihan kirjottelukaverinkin myöhemmin,aivan eri foorumilta kylläkin.
Siellä ei ilkeämielistä läppää heitetä eikä käytetä alatyylin sanojakaan.

nummisuutari
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

> Anonyymi 20.12.2011 13:05
Tarkoittiko pitkä viestisi sitä ettet ole löytänyt ystävähausta seksiseuraa?

Kiitos hyvästä ja tärkeästä kysymyksestä. Etsin ystävähaussa kirjoitteluseuraa. Reaalimaailmassa minä (66) etsin seksiseuraa seksiseuraa mummoista, joiden takki putoaa puhaltamatta ja puhkumatta. Kokeile sinäkin.

Vierailija

Olen kuullut sanonnan"huh hellettä, sanoi jänis pakkasella"
-minkähänlainen tarina siihen sanontaan liittyy?

Minä olen kuin jänis, vaihdan puvun väriä välillä,
mutta olen arka enkä anna kenenkään riisua sitä,
enkä ilkosilleni rupea.

Vierailija

Lainaus:

En ole löytänyt oikeastaan minkäänlaista naisseuraa. Tuossa pyörii muutamia muitakin keskusteluketjuja... missä ovat kunnollist miehet / missä ovat kunnolliset naiset.

Noissa ketjuissa todetaan, että pääsääntöisesti kirjoittelu tai soittelu loppuu muutaman kerran jälkeen. Minun kohdallani on käynyt samoin, eli vastattuani ilmoitukseen tai laitettuani ilmoituksen, muutamilla on kova alkuinnostus, joka lopahtaa parissa päivässä. Eli tyhjän saa pyytämättäkin.

Vierailija

Mitähän virkaa on ystäväpalstalla josta ei jää kuin luu käteen? Minäkin olen etsinyt ihan oikeaa juttuseuraa ja harrastusseuraa, eikä ole löytynyt. Ajattelin että seksiseuraa siellä sitten taidetaan etsiä, kun ei normaali seura kelpaa. Siksi tämän kysymyksen tänne palstalla laitoin.

Vierailija

Ystävähausta on turha etsiä minkäälaista seuraa, jos on rehellinen ja kirjoittaa että minulle tehtiin ohitusleikkaus pari kuukautta sitten. Ovatkohan kaikki ystävähaussa seuraa hakevat niin terveitä valioyksilöitä ettei sepelvaltimotautia sairastavalle kannata edes kirjoittaa. En halua setviä sairauttani kirjeoittelemalla siitä mutta mielestäni sen voi mainita, mutta siihen loppuvatkin sitten viestit.

Vierailija

Ihmiset ovat pinnallisia. Sitähän se vain on. Ei kannata olla rehellinen ja luottamuksen arvoinen. Parempi vain että valehtelee ja käy sutaisemassa naista kerran ja sitten jättää. Tällä tavalla on tuo saamapuoli turvattu. Kokeiltu on, ja toimii!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat