Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha FacebookTwitterWhatsApp Tykkää (1) Tallenna Add a discussion MYRNA TEEKANNU OSTETAAN MYRNA TEEKANNU OSTETAAN Vierailija klo 10:22 | 28.2.2011 OSTETAAN MYRNA-TEEKANNU. Vastaa Ilmoita asiattomaksi Kommentit (3) 1/3 | klo 19:57 | 28.2.2011 Hintatoive? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi 2/3 | klo 17:43 | 1.3.2011 Ei siis tarkoita kahvikannua? Se minulla olisi joutilaana, ja kansikin on ... Haluaakohan kukaan? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla 3/3 | klo 16:09 | 25.3.2011 On minulla hyväkuntoinen teekannu, siis sellainen oikea, "aladinin taikalampun" mallinen, ei siis sellainen korkea "kahvikannu". Paljonko olet valmis maksamaan? vastaa vaikka suoraan sähköpostiin ploukou@gmail.com Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha
2/3 | klo 17:43 | 1.3.2011 Ei siis tarkoita kahvikannua? Se minulla olisi joutilaana, ja kansikin on ... Haluaakohan kukaan? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
3/3 | klo 16:09 | 25.3.2011 On minulla hyväkuntoinen teekannu, siis sellainen oikea, "aladinin taikalampun" mallinen, ei siis sellainen korkea "kahvikannu". Paljonko olet valmis maksamaan? vastaa vaikka suoraan sähköpostiin ploukou@gmail.com Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
Hintatoive?
Ei siis tarkoita kahvikannua? Se minulla olisi joutilaana, ja kansikin on ...
Haluaakohan kukaan?
On minulla hyväkuntoinen teekannu, siis sellainen oikea, "aladinin taikalampun" mallinen, ei siis sellainen korkea "kahvikannu". Paljonko olet valmis maksamaan? vastaa vaikka suoraan sähköpostiin ploukou@gmail.com