Ystävyyttä etsien

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Mistä tunnet sä ystävän? Onko oikea sulle hän?

Sivut

Kommentit (55)

Vierailija

Uskoin ja luulin tuntevani ihmisen n. 25 vuotta. ei ollut luottamukseni arvoinen. Koko ajan muita naisia. Voiko ihmiseen luottaa jos puhuu aina valheilla???? :)

Vierailija

Ystävä hymyilee. Ystävä keskustelee ilman ennakkoasennetta ilman epäluuloja. Ystävä on avoin. Ystävä puhuu asiasta ei asian vierestä. Ystävä pitää minusta ja antaa minun pitää hänestä.

Vierailija

Miten sen ystävän löytää, ei se ole helppoa tällä iällä ,(lähentelee jo kuutta kymmentä).
Kaipaisin ystävää teattereihin , matkalle ja vaikkapa kävelylle.

Vierailija

Oikeassa olet.Nuorena se oli paljon helpompaa.Vapaaehtoinen työ vois olla sellainen josta vois sen ystävän löytää.Myös tämä netti,ja tietysti eläke järjestöt.
Kansalaisopistoissa ,voisi yrittää.

Vierailija

Täällä tuntuu olevan omaa nuoruuttaan haikailevia, masentuneita ja suhteistaan katkeroituneita keski-ikäisiä naisia valittamassa hellyyden ja keskustelukumppaneiden puutetta. Mutta onko se mikään ihmekään jos katsoo peiliin. Ei se ohi mennyt nuoruus tule takaisin vaikka kuinka yrittäisi. Eikä sitä hellyttä ja huomiota saa jos sitä ei kykene ottamaan edes vastaan. Sen sijaan onnistuu kyllä karkoittamaan kaikki keskusteluun kykenevät miehet, ja jäljelle jäävät seksiä vonkaavat yksilöt. Ja pettymysten tulva vain jatkuu.

Tämmöisiä kokemuksia minulla tämän palstan ystävää hakevista naisista. Olisiko niillä jotka itsensä tuosta tunnistavat ns. peiliin katsomisen paikka?

Vierailija

Tiedätkös että ei nykyajan iäkkäät naiset niin miehenkipeitä ole, että suostuvat ottamaan hellyyttä ja huomiota keneltä tahansa. Oman näkemykseni mukaan tarjolla on aika "reppana" miehiä tai alkoholisteja ja näitä puutteessa olevia ukkeleita, jotka mollaavat naisten seksitaitoja, missä ne fiksut miehet mahtavat piileskellä, luultavasti varattuja. Itse en tarvitse enää ketään miestä itsetuntoani pönkittämään, elämässä on niin paljon kaikkea mielenkiintoista koettavaa joista voi nauttia vielä ikäihminenkin.

Vierailija

Lainaus:

Tiedätkös että ei nykyajan iäkkäät naiset niin miehenkipeitä ole, että suostuvat ottamaan hellyyttä ja huomiota keneltä tahansa. Oman näkemykseni mukaan tarjolla on aika "reppana" miehiä tai alkoholisteja ja näitä puutteessa olevia ukkeleita, jotka mollaavat naisten seksitaitoja, missä ne fiksut miehet mahtavat piileskellä, luultavasti varattuja. Itse en tarvitse enää ketään miestä itsetuntoani pönkittämään, elämässä on niin paljon kaikkea mielenkiintoista koettavaa joista voi nauttia vielä ikäihminenkin.

No tiedätkös että en kuulu reppanoihin tai alkoholisteihinkaan. En myöskään mollaa kenenkään taitoja tai ulkoisia avuja. Toisaalta jos nainen on sisältä silkkoa niin jätän suosiolla väliin. Harmillisen moni valitettavasti näyttäisi olevan. Itseensä tyytyväiset naiset tuskin täällä ystäviä etsivätkään. Taitaa tänne olla kerääntynyt juuri kuvailemiasi reppananaisia.

Vierailija

Lainaus:

Itse en tarvitse enää ketään miestä itsetuntoani pönkittämään, elämässä on niin paljon kaikkea mielenkiintoista koettavaa joista voi nauttia vielä ikäihminenkin.

Tämä kommentti kertoo sinusta paljon ihmisenä. Kuvittelet että tosiasiat kieltämällä pärjää elämässä ja kovetat kuoresi juuri kuten nämä katkeroituneet naiset tuppaavat tekemään. Ei ihme jos ei löydy miestä rinnalle jakamaan elämän iloja. Minulla on hieman erilainen näkökulma ja tiedostan omat tarpeeni. :)

Vierailija

Joku aloitti iloisena:Mistä löydät sä ystävän....Mutta kuinka ollakkaan alku metreillä jo tömähtää ,alkaa ruotiminen ja syyttely.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat