Vapaaehtoistyö

Vierailija

Mitenkähän tuo toimii?
Miulla ois aikaa ja aattelin mitähän kautta vois löytää ihmisiä jotka haluais apua. Nyt talvella vaikka lumenluontia, siivousta, ostokset ym. ja kesällä vaikka matonpesu. En halluis liittyä mihinkään spr:n tai muihin semmosiin, niillä on kuulema kokouksia ja ne ei oikein kiinnosta

t. manta

Kommentit (4)

Vierailija

Lainaus:

Mitenkähän tuo toimii?
Miulla ois aikaa ja aattelin mitähän kautta vois löytää ihmisiä jotka haluais apua. Nyt talvella vaikka lumenluontia, siivousta, ostokset ym. ja kesällä vaikka matonpesu. En halluis liittyä mihinkään spr:n tai muihin semmosiin, niillä on kuulema kokouksia ja ne ei oikein kiinnosta

t. manta

Kysy vaikka kotipaikkakuntasi kotipalvelu-/kotisairaanhoidon henkilöiltä tai seurakunnan diakoniatyöntekijöiltä tai esim. joltakin veteraanijärjestöön kuuluvalta. Luulisin, että ainakin heillä on tietoa apua tarvitsevista, jos omassa lähipiirissäsi ei sellaisia ole. Toivottavasti tärppää.

Vierailija

Missäpäin suomea asutkaan.Työt ovat tuttuja minulle.Teen vielä seniorina näitä hommia.t.kolmas ikä.

Vierailija

Mie oon tiältä Pohjois-Karjalasta, Joensuusta.
Pittääpä katella vaikka netistä joku osote. Opiskeluaikaan tein vähän aikaa kotiavustajan hommia, mutta sitten koulu ja työt tuli ja aikaa ol aina vain vähemmän. Nyt sitä sitten taas on, aikaa siis
:)

t: manta

Vierailija

Haeskelin tässä et-keskusteluista kommentteja vapaaehtoistyöstä.

Useampi aloitus kyllä oli, vaan eipä juurikaan keskustelua aiheesta sanottavammin kertynyt.

Kaikilla tuntuu olevan enempi kiinnostusta oman elämän tekemisiin ja menemisiin.

Itse olen vähävarainen eläkeläinen. Ei ole maallista omaisuutta varjeltavana, eikä vara ulkomailla matkustella. Olisi tuota luppo-aikaa  jotakuta yksittäistä ihmistä käydä auttelemassa tai vaikka juttu/liikunta seuraksi vaan.

Onko kellään kokemusta Suurella Sydämellä -projektista?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat