Missä ovat kauniit naiset?

Vierailija

Mistä löytyy kauniit naiset? Löytyykö Suomesta vai pitääkö lähteä ulkomaille etsimään?

Sivut

Kommentit (110)

Vierailija

Kyllä matkailu avartaa. Kun palaat, kerro mistä löytyvät kutiavat naiset. Saattaa olla kutinaa itselläsikin. Kerro!

Vierailija

En minä kutiavia naisia kysynyt vaan kauniita. Varmaankin matkustelemalla löytyisi ne kauneimmat. Onko se sitten Venezuela vai Thaimaa josta löytyisi kauneimmat naiset. Kuka osaa kertoa?

Vierailija

Jokaisessa maassa on varmaan kauniita naisia, "kauneus on katsojan silmässä".
Todelliseen kauneuteen ei riitä pelkkä ulkokuori. Sisäinen, ulospäin säteilevä
lämpö ja valo sopusuhtaisen ulkomuodon kanssa tekee ihmisestä vasta todella
kauniin. Silmät ovat sielun peili :-)

Vierailija

Lainaus:

Kauneus on hyvin lähellä. Se on omissa silmissä.

On nuo olemassa ihan viralliset kauneusihanteetkin. Milläs muullakaan sitä missejä valittaisiin. Se on tietysti totta että katsojan silmillä on merkitystä. Minua ainakin kiehtovat eksoottisemmat naiset. Kuten juuri tämä Sara. Semmoinen perinteinen Suomi-tyttö ei vain iske samalla tavalla tähän mieheen.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Kauneus on hyvin lähellä. Se on omissa silmissä.

On nuo olemassa ihan viralliset kauneusihanteetkin. Milläs muullakaan sitä missejä valittaisiin. Se on tietysti totta että katsojan silmillä on merkitystä. Minua ainakin kiehtovat eksoottisemmat naiset. Kuten juuri tämä Sara. Semmoinen perinteinen Suomi-tyttö ei vain iske samalla tavalla tähän mieheen.

Kerropa, miten komea uros olet, kun osaat vaatia sitä kauneutta naiselta. Oletko itse sellainen, että kaunis nainen edes vilkaisee.
t.exmalli (ei siis xl)

Vierailija

Lainaus:

Kerropa, miten komea uros olet, kun osaat vaatia sitä kauneutta naiselta. Oletko itse sellainen, että kaunis nainen edes vilkaisee.
t.exmalli (ei siis xl)
[/quote]

En minä mitään kauneutta naiselta vaadi. Osaan vain arvostaa kauniita asioita olematta silti pinnallinen ihminen. Kiitos vain kysymyksestä. Hienoa että muistit mainita tuon ei xl. Sinulla on selvästi arvot kohdillaan. :)

suosirri
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Lainaus:

Mistä löytyy kauniit naiset? Löytyykö Suomesta vai pitääkö lähteä ulkomaille etsimään?

Mistä löytyy empaattinen, aikuiseksi kasvanut suomalainen MIES?

Vierailija

Suomihan on täynnä kauniita naisia, nuoria ja myös iäkkäitä. Olisikohan asiaa silmälääkärille jos ei ole vielä nähnyt täällä kauniita naisia ????

Vierailija
suosirri

Mistä löytyy empaattinen, aikuiseksi kasvanut suomalainen MIES?

Tuolta ystäväpalstalta löytyisi. :) Tosin olen jo ehtinyt 5 kertaa pettymään naiseen, joka etsi sitä kautta ystävää. Olen nimittäin ollut liian nuori elämänkumppaniksi, ja vain siitä ovat naiset olleet kiinnostuneita. Ei empaattisesta ystävästä. Onneksi olen kärsivällinen immeinen. :)

- Nuorikolli

Vierailija

Sevverran on tuota puhemiehen vikkoo jotta voin vakkuuttoo jotta kirsikankukka
puhhuu totta.
Ihan turhhoo muuvalta ehttiikkää..:)

t.metsänpoika

Vierailija
kirsikankukka55

Täällä minä olen, ei tarvitse kaukaa hakea...
nim. kaunis xxl

Mutta kun sinä Kirsikankukka55 olet niin kaukaa. Tulee pitkä kävelylenkki kun sitä kautta käväisen että pääset liittymään seuraan. ;)

- Nuorikolli

Vierailija

Mielestäni kovasti älytön aihe.Kauniit naiset.Pyh, sanon minä.Kuka määritteleee kauneuden?
Ensin vouhkataan seksi taidoista ym.nyt kauneudesta.Noita eilen nähtyjä missi ehdokkaita toki voidaan kauniiksi sanoakkin.Mutta täällä surffaajat vanhemmat naiset 60 plus ja silleen.Voiko enää sen ikäisiä todellakaan sanoa kauniiksi?Ei todellakaan.Elämää nähneeksi ja kauniisti vanhentuneiksi ehkä?
Ei minun mielestäni rypyt kaunista ketään,veltot allit,lurppa luomet ym. ei hyvänen aika.

Vierailija

Täällä viitattiin missikisoihin. Sivusilmällä niitä seurasin. Olihan siellä pari oikeasti kaunista tyttöäkin mukana, mutta eikö vain nykytrendin mukaan piti valita . . . . äääh, miten sen nyt nätisti sanoisi . . .PRKL Sama joka paikassa. Mitään ei voida enää tehdä normaalisti, normaalien suomalaisten kanssa ja voimin. Aina pitää tavoitella erikoisuutta, erilaisuutta, epänormaaliutta, mitä tahansa kunhan ei tavanomaista. Se on tämän päivän nuorten aikuisten ajattelussa oleva vamma.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat