Osataankohan aina vastata oikein ystävänhaun vastausviesteihin?

Vierailija

Minulla on ollut ystävänhaku jo jonkin aikaa.
Olen saanut joskus vastauksiakin ja vastannut sähköpostin viestillä VASTAA!
Näinhän viesti ei menekkään lähettäjälle, vaan pitää mennä kyseisen henkilön brofiiliin ja laittaa vastausviesti sitä kautta.

Ihmettelen siksi, kun olen vastannut useampaankin hakuun ja yhtään vastausta ei ole tullut.
Toki se on mahdollista, että en ole sellainen henkilö, jolle halutaan vastatakkaan.

Itse kun alkuun tein virheen niin tuli vaan mieleen olisiko muitakin erheellisiä liikkeellä.
Uskon hyviin tapoihin ja siihen, että viestiin edes vastataan kohteliaasti.

Kommentit (10)

Vierailija

Ei taida sellaista hyvää tapaa löytyä, joka vaatii vastaamaan viesteihin, joita ei ole pyytänyt. Sähköpostiin tulee kaikennäköistä roskapostia. Se ystävähakuprofiili on yritettävä rakentaa hyväksi kertomukseksi sinusta ja toiveistasi. Oletko panostanut siihen?

Pane se näkyviin tähän keskusteluun ja yritä saada oikeaan osuvaa palautetta.

Vierailija

Entä, jos kirjautuisit näille sivuille. Linkki profiiliin olisi muiden ystävähaussa olevien nähtävillä. Ja sitten pieni vinkki kommenttitekstii. Kyllä posti kulkisi!

Vierailija

Lainaus:

Entä, jos kirjautuisit näille sivuille. Linkki profiiliin olisi muiden ystävähaussa olevien nähtävillä. Ja sitten pieni vinkki kommenttitekstii. Kyllä posti kulkisi!

Härre gyyd,hur det kan vara svårt.

suosirri
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Kävin katsomassa ystävähakua. Kiinnitin huomion siihen, että monet ilmoitukset ovat melko vanhoja, jopa vuodelta 2010. Ovatko nämä ihmiset vielä etsimässä aktiivisesti ystävää?

Vierailija

Lainaus:
Anonyymi 01.02.2012 21:54
Minulla on ollut ystävänhaku jo jonkin aikaa.
Olen saanut joskus vastauksiakin ja vastannut sähköpostin viestillä VASTAA!
Näinhän viesti ei menekkään lähettäjälle, vaan pitää mennä kyseisen henkilön brofiiliin ja laittaa vastausviesti sitä kautta..

Ymmärsin, että aloittaja anonyymi halusi tuoda esille sen seikan, että hän
alussa vastasi saamiinsa yksityisviesteihin suoraan omasta sähköpostistaan
klikkaamalla vastaa-painiketta. Ei siis mennyt sen henkilön profiilin, jolle
halusi vastata. Ei silloin varmaan kannata vastauksia odotella, jos oma viesti
ei ole edes mennyt perille oikeaan osoitteeseen...

Vierailija

Parempi ettei vastaa niin ei sitten tarvitse pettyä kun parin viestin jälkeen ei tule enää mitään viestiä takaisin. Sellaisia henkilöitä tuolla ystäväpalstalla ystävää hakee.

Vierailija

Lainaus:

Parempi ettei vastaa niin ei sitten tarvitse pettyä kun parin viestin jälkeen ei tule enää mitään viestiä takaisin. Sellaisia henkilöitä tuolla ystäväpalstalla ystävää hakee.

Minulla on aivan sama kokemus.

Sari Alho
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Minulla taas on aivan päinvastainen: sain viisi vastausta, kahden kanssa jatkoin kirjeenvaihtoa pitkään, ja nyt olen tapaillut toista. Ja näyttää siltä, että tästä voisi syntyä jotain...

Kaija

Vierailija

Ystävähausta tulevissa viesteissä lukee: "Keneltä: nettiET.fi . Teksti "no-reply" kertoo, ettei lähettäjän sähköpostiin lähetettyjä viestejä käsitellä. Vastausviestin oikea sähköpostiosoite on alkuperäisen viestin kirjoittajan henkilökohtainen sähköpostiosoite, joka on pakko ilmoittaa rekisteröitymisen yhteydessä.

> Anonyymi 02.02.2012 09:58

Tämähän on ihan eri asia, kuin aloittajan tekninen ongelma.

Kyllä sen viestien vaihdon tarkoitus on saada selville, kuka on sopiva ystäväksi, kuka taas ei. Jos ei natsaa, on turha väkisin jatkaa. Ysäväpalvelussa on valtava joukko kommunikointihaluisia ihmisiä. Mutta kuka haluaa pitkittää keskustelua, jossa kehutaan itseä siistiksi, kiltiksi, reippaaksi ja tupakoimattomaksi ihmiseksi ja sitten luetellaan muut arkipäivän latteudet? Se viestien vaihto on, tyhmää edes kirjoittaa, itsensä mainostamista. Valinnan varaa riittää. Kiinnostavimmat vievät potin. Tsemppiä ja kirjoittelua!

Vierailija

No mitä ovat arkipäivän latteudet? Eikö meillä jokaisella ole arkea pääosa elämästä. Pitäisikö sitä sitten jotenkin piilotella? Minusta ainakin on huomattavasti mukavampaa tutustua ihmiseen joka osaa ja uskaltaa kertoa omasta arjestaan. Siis olla ihan oma itsensä eikä esitä mitään muuta. Kuka ihme haluaa sellaista ystävää joka kehuu vain itseään ja omia tekemisiään. Sekä todennäköisesti vielä valehtelee samalla.

Minun mielestäni edes 10 viestiä ihmiseltä ei kerro vielä hänestä juuri mitään. Jos lopettaa yhden tai kahden jälkeen niin taatusti menee monta helmeä ohi haavin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat