ystävänpäivä!

Vierailija

Mitä se ystävänpäivä on? Itse olen lähettänyt korttia ja lahjoja useana vuotena ns. ystäville vaan eipä ole tullut kortin korttia takaisin eikä muutakaan yhteydenottoa,nyt se sitten loppu yksipuolista kanssakäymistä en harrasta enää!
Seuraavan kerran kun minua pyydetään tekemään jokin palvelus osaan kyllä vastata Ei.

Kaikesta huolimatta HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ teille kaikille keskustelupalstalaisille!

Kommentit (5)

Vierailija

Hyvä kysymys, samaa kyselen itsekin. Ja mikä hemmetti se on se ystävä? Olis kiva tietää ja jos se on jotain positiivista, olis tietty mukava jos sellainen olis, edes yksi.

Vierailija

En minäkään ole muulla lailla huomannut että on ystävänpäivä kuin kaupassa esillä olevasta ystävänpäiväkrääsästä ja korteista. Onko tämäkin hömppäpäivä USA:sta lähtöisin? Varmaan kivaa niille joilla on hyviä ystäviä, kaikilla ei ole.

Vierailija

Minulla ei ole kovin paljon ystäviä, joita tapaisin, mutta kirjeystäviä on paljon, ja todella hyviä sellaisia!! On ollut jo vuosikausia, antoisa tapa ystävystyä sekin, vai mitä mieltä olette? :)

Vierailija

Huh - onneksi se on takanapäin, ei enää tarvitse kuunnella niitä työkavereiden siirappisia lässynlässytyksiä - ne kun ovat vain fraasi, arkena kääntyy selkä!

Vierailija

Hyvää Sipin päivää kaikille ja Nalle Puhin viisautta:

”Mistä sinä pidät eniten maan päällä Puh?”
- ”No jaa”, Puh sanoi, ”Mistä minä pidän eniten...”
Ja sitten hänen täytyi miettiä hetken.
Sillä vaikka oli kauhean ihanaa syödä hunajaa,
oli kuitenkin se hetki,
juuri ennen syömisen aloittamiseta,
parempi kuin itse syöminen.

- Nalle Puh -

Uusimmat

Suosituimmat