Turvallisesti käsi kädessä

Vierailija

Surffailin netissä sinne tänne ja päädyin tällaiselle sivulle http://kotiliesi.fi/alpro/kuvakilpailu-mina-ja-lapsenlapseni
Tuli niin hyvä mieli ja lämpöinen läikähdys kosketti sydän alaa siinä sitä mennään käsi kädessä "miesten matkalla".
Kuvasta huokuu syvä luottamus turvallisuus ja lämpö.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Totta puhut hyvä kuva joka puhuttelee enempi kuin sata sanaa.
Oli pakko äänestää jos vaikka lehden voittaisin.

Vierailija

Sanoisin että aika paha kuva. Pieni lapsi ajoradan puolella. Ei vaikuta turvalliselta ainakaan lapsen kannalta katsottuna.

Vierailija

Lainaus:

Sanoisin että aika paha kuva. Pieni lapsi ajoradan puolella. Ei vaikuta turvalliselta ainakaan lapsen kannalta katsottuna.

Hassua kuinka erilailla mene asioita nähdään.
Minä taas kuvaa katsellessani näen turvallisen isovanhemman ja luottavaisen lapsen en tiedä laukkaako mielikuvitukseni liikaa mutta tie näyttää enempi turvalliselta pihatieltä ei niinkään ajoradalta.

Vierailija

Mielestäni kuva "miesten matka" on tosi hieno ja siinä on ihana rauhallinen tunnelma. Itse kyllä tälläkertaa äänestin sivulla11 olevaa "kädestä pitäen", uskomattoman kaunis kuva.

Vierailija

Kuvahan on aivan tavallinen. On asiallista pitää lapsen kädestä kiinni. Näkeehän tuollaista lähes joka päivä tavallisessa arjessakin.

Atetu
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Lainaus:

Kyllä " miesten matka" sai minun ääneni.
Hyvä kuva.

Totta minä hellyin ihan kyyneliin asti jotain läikähti minunkin sydänalassani.

Vierailija

Näkisipä myös oikeassa elämässä tuollaisia näkymiä useammin?- Kuvanakin siitä välittyy positiivistä viestiä :)

t. eeva-mari

Vierailija

Lainaus:

Näkisipä myös oikeassa elämässä tuollaisia näkymiä useammin?- Kuvanakin siitä välittyy positiivistä viestiä :)

t. eeva-mari

Niin liian monelta pikkuiselta puuttuu se turvallisuus lapsuudessaan.
Jokaiselle pikkuiselle toivoisi turvatun lapsuuden mistä ammentaa mukavia muistoja myöhemmin.

Vierailija

Uskon että lastenlapsillemme jää mukavia muisyoja yhdessä vietetystä ajasta.
Kyllä tuokin pikkuinen tuossa " Miesten matka" kuvassa muistaa varmasti noita yhteisiä matkoja uskon niin.
Kyllä kuva puhuttelee monin tavoin.

Vierailija

Lainaus:

Surffailin netissä sinne tänne ja päädyin tällaiselle sivulle http://kotiliesi.fi/alpro/kuvakilpailu-mina-ja-lapsenlapseni
Tuli niin hyvä mieli ja lämpöinen läikähdys kosketti sydän alaa siinä sitä mennään käsi kädessä "miesten matkalla".
Kuvasta huokuu syvä luottamus turvallisuus ja lämpö.

Äänestin Miesten matkaa tykkäsin siitä ja toivon voittavani lehden tilauksen itselleni.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat