Vanha miers ja nuori nainen pariskuntana

Vierailija

Olen pohtinut viime aikoina tätä asetelmaa, että mies on huomattavasti puolisoaan/naisystäväänsä vanhempi.
Kertokaas, mitä mieltä olette, jos ikäeroa alkaa olla yli 15 vuotta, voiko sellainen "yhdistelmä" olla enää kaikilla tavoin toimiva? Onko jollakin kokemusta?

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Eikö olisi kannattanut oikolukea otsikko ennen kuin lähetit sen. Onko se oikeinkirjoitus niin kovin vaikeaa? Ehkä sinä oletkin jo kovin vanha hömelö?

Vierailija

Lainaus:

Eikö olisi kannattanut oikolukea otsikko ennen kuin lähetit sen. Onko se oikeinkirjoitus niin kovin vaikeaa? Ehkä sinä oletkin jo kovin vanha hömelö?

Sori sori kirjoitusvirheestä! Noloa, kun pääsi ihan otsikkoon asti, vaikka on täällä muillekin niin käynyt. En ole vanha, hömelyydestä en osaa itse sanoa, heh heh...! :)

Vierailija

Lainaus:

Olen pohtinut viime aikoina tätä asetelmaa, että mies on huomattavasti puolisoaan/naisystäväänsä vanhempi.
Kertokaas, mitä mieltä olette, jos ikäeroa alkaa olla yli 15 vuotta, voiko sellainen "yhdistelmä" olla enää kaikilla tavoin toimiva? Onko jollakin kokemusta?

Ikäerosta viis, jos muuten menee kahdestaan mukavasti, niin miksi eivät voisi olla pari? Tunnen useita pareja, joilla ikäeroa huomattavasti enemmänkin ja silti viihtyvät hyvin yhdessä.

/quote

Anonyymi 21.02.2012 18:03
Sori sori kirjoitusvirheestä! Noloa, kun pääsi ihan otsikkoon asti, vaikka on täällä muillekin niin käynyt. En ole vanha, hömelyydestä en osaa itse sanoa, heh heh...! :)
Kyllä täällä monessa muussakin otsikossa on kirotusvihreitä,
mutta on kyllä aika ihmeellistä, ettei ole aikaa sitä otsikkoa
lukea vaikka kymmenen kertaa ennen lähetystä.
Kun kaikki tiedämme, ettei otsikkoa jälkeenpäin pääse korjaamaan,
niin tarkkuus ei olisi pahaksi :-)

Miers näkökulmaa tässä.

Vierailija

HEH HEE, vaan kun ei tullut mieleenikään, että olisi siinä voinut tulla "kirotushärö", yleensä kyllä tarkistan tekstin ennen kuin lähetän, mutta ei aina huomaa... ;DDD

Vierailija

Minulla on kokemusta ja olen enemmän kuin tyytyväinen. En jaksa kirjoittaa uudelleen, mutta käykää lukemassa tuolta rönsylinjasta ajatukseni.

Vierailija

Lainaus:

Eipä täällä kaikki ole muutenkaan niin äidinkielellistä, tuskin kukaan on täydellinen, paitsi sellainen joka joutuu, tai on jätetty elämään yksin, saa toteuttaa täydellisyyttään. Tuosta otsikosta varmaan ymmärtää mitä tarkoitetaan.

Vierailija

Minun kokemukseni avioliitosta 20 vuotta vanhemman miehen kanssa. Olin koko avioliiton ajan työelämässä ja hän jo eläkkeellä. Se johti siihen että hän oli erittäin mustasukkainen ja soitteli paljon työpaikkaani, jossa en tosiaan voinut vastata puhelimeen koko päivän aikana.Lopulta kaikki johti siihen, että erosin hänestä melkein kymmenen avioliitto vuoden jälkeen ja muutin pois yhteisestä asunnosta. Jätin kaiken ja asun nyt eri paikkakunnalla. Nyt asiat hyvin.

lahdenpoika
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Kuka on vanha? Pitää muistaa, että nykyisin yhä "nuoremmat" ihmiset täyttävät esim. 70 vuotta. Ja tuohon ikäeroon vielä, ikäerot 30--40 ikäisinä on eriasia, kuin jos toinen on 60 ja toinen 75-80 vuotta. Mutta voi siitä huolimatta yhteiselo olla ihan hyvää.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Siltä vaikuttaa että täällä liikkuu enemmänkin kirjoitustaidottomia sanasokeita ihmisiä. Miellyttävämpää olisi lukea järkeviä otsikoita.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

Siltä vaikuttaa että täällä liikkuu enemmänkin kirjoitustaidottomia sanasokeita ihmisiä. Miellyttävämpää olisi lukea järkeviä otsikoita.

No, tässä tapauksessa ei ollut kyllä ollenkaan kyse kirjoitustaidosta, vaan sormien lipsumisesta näppäimistöllä. Olen aina ollut erittäin hyvä äidinkielessä. Ja harrastan kirjeenvaihtoakin. :)

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

Kaikki me teemme virheitä, jos ei kirjoitusvirheitä, niin sitten jotain muita
virheitä.
Sanotaan että hölmö ei huomaa ja viisas ei sano mitään vaikka huomaakin.
Kumpaan ryhmään ajattelet kuuluvasi?

Vierailija

Ei pidä vähätellä asiaa. Jos 5-6 sanaa on otsikossa, niin luulisi ihmisen sen verran oikolukevan kirjoittamansa tekstin, ettei laita liikkeelle mitä sattuu, mikäli yhtään arvostaa lukijakuntaa. Vaikuttaa siltä, että tohelot on liikkeellä enimmäkseen juttujen otsikoinneista päätellen, kun kaikissa melkein on jokin kirjoitusvirhe. Ajattelee: Ei hölmö, eikä viisas, vaan älykäs

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat