Sivut

Kommentit (43)

Lainaus:

Oli.Suorastaan typerä.

Kiitos sitten vaan mielipiteestä, olisiko sinulla joku oma mielipide. Ei muuten ollut oikesasti lapsellinen, vaan totuus.

Lainaus:

Olen pohtinut viime aikoina tätä asetelmaa, että mies on huomattavasti puolisoaan/naisystäväänsä vanhempi.
Kertokaas, mitä mieltä olette, jos ikäeroa alkaa olla yli 15 vuotta, voiko sellainen "yhdistelmä" olla enää kaikilla tavoin toimiva? Onko jollakin kokemusta?

Eihän tuo ole ikäero eikä mikään minullakin on 19 vuotta nuorempi muija, ja hyvin on pelittänyt, n.60-40v

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lainaus:

Entäpä päinvastoin. Toivon myös mielipiteitä siitä!

http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/2012022515220816_se.shtml

Nuoret miehet kertovat
"Kuumenen vanhemmista naisista"

Miksi nuori mies haluaa itseään reilusti vanhempaa naista? Antaa miesten kertoa itse.

1) Hoivaa ja huolenpitoa

Työkaverini sanoi aikoinaan: "nyt kun olet kaksikymppinen, katselet kolmekymppisiä naisia, kolmekymppisenä katselet sitten kaksikymppisiä". Minulla tuo meni toisin. Kun olin 25-vuotias, minulla oli 10 vuotta itseäni vanhempi avovaimo. Nyt 35-vuotiaana minulla on 14 vuotta vanhempi aviovaimo. Ehkä alitajuisesti etsin äitihahmoa, muusta ei voi olla kyse.

Puuman kaataja

Vanhempi nainen osaa ottaa miehen tunteet paremmin huomioon. Häneltä saa hellyyttä ja rakkautta ilman teeskentelyä. Nautin siitä, kun kumppanini huolehtii vaatteistani ja pitää huolen siitä, että syön terveellisesti. Hän on myös kannustanut minut urheilemaan.

Entinen sohvaperuna

Olen parikymppinen mies, jolla on nelikymppinen naisystävä. Naiseni ymmärtää minua ja jaksaa kuunnella huoliani. Hän on minulle rakastajatar, ystävä ja jonkinlainen äitihahmo. En voisi kuvitellakaan suhdetta itseni ikäisen naisen kanssa. Tarvitsen naisen, joka haluaa aidosti pitää minusta huolta.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat