Olisi kiva vielä nähdä

Vierailija

Olisi kiva vielä kerran tavata Sinutkin ystäväni vuosien takaa. Uskoakseni asustelet näillä seuduilla. Sinulla lienee perhe. En ole kuitenkaan varma nykyisestä elämäntilanteestasi. Puhelimella, sekin olisi kaiketi mahdollista, en uskalla ottaa yhteyttä. Se saattaisi särkeä jotakin. Sitä en halua. Kirje olisi puhelinsoittoakin pahempi ratkaisu. Osoitteen saattaisin kaivaa esille jostain.

Hieman harmittaa, kun et ole edes sattumoisin kävellyt vastaan. Tuntisinko, en ole varma? Kasvotusten tavatessamme luulen, että löytäisin rohkeutta avata suuni. Mitään välirikkoa en kaipaa. Elämä erotti meidät.

Onko muita, jotka edes joskus ajattelevat samalla tavalla? Onko teistä jollakulla käynyt hyvä tuuri, ystävä vuosien takaa on tullut kohdattua aivan yllättävässä tilanteessa? Kuinka siinä sitten kävi?

Kommentit (3)

Vierailija

En ole kohdannut,vaikka olisin halunnutkin kovasti.Minulla on sellainen salainen haave:Kun joskus kohtaamme.Meillä olisi jälleennäkemisen riemu.Halaisimme ja rutistaisimme vuodet syrjään.Rakkautemme roihahtaisi uuteen kukoistukseen ja maailma olisi meille jälleen avoin.Alkaisimme siitä,mihin silloin ammoisina aikoina jäimme.Eläisimme onnellisina elämämme loppuun asti.Haittaaks?

Vierailija

Ei haittaa, mulla samanlainen haave. Haaveissa vaan se toinen on edelleen 25-v., mitenhän suu pantais kun eteen ilmaantuisi 60-v.? Mielenkiintoista...

Vierailija

Minulle tuli mieleen kuinka näin Ihastukseni viime kesänä ostoskeskuksessa....
Usein olin miettinyt mitä hänelle kuuluukaan, etsin puhelinnumeronkin mutten tohtinut häiritä ,
koska en tiennyt elämäntilannettaan..
Olen nykyisin sinkku itse...

Se komea mies oli nyt kaljamahainen, kaljuuntuva...
verkkarit lökötti kun kiukkuisena tiuski kassajonossa rasittuneen näköiselle naisseuralleen,
mökille kuulostivat olevan menossa, monta kaljakoria ja grillimakkaraa evääksi....

No huhhahei, onneksi ei meidän romanssi silloin aikoinaan avioon johtanutkaan
vaan valitsi mieluummin sen -naisparan -jolle jonossa tiuski.....

Kaikki nämä vuodet olin "hellinyt sydämeni sopukassa" kuvaa tästä Ihastuksesta,
joka jätti minut kun en suostunut olemaan "sillai" niinkuin nuoriso nykyään sanoo ...
Enpä tainnut hyvää hävitä,
ja ajanhukkaa se haikailukin,
onpa ihanaa olla Sinkku ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat