Onko MISSEYS aikansa elänyt ,vai tarvitaanko heitä?

Vierailija

Onnea ,sillä eilen saatiin taas uusi MISSI!!Hän on todella kaunis ,kuin kiiltokuva.Nyt olikin aika paljon tosi kauniita.Vai tuleeko muuta mieleen?Että saahan sitä meikilläkin ihmeitä aikaiseksi.Jotenkin vaan tulee mieleen,että tarvitaanko vieläkin joka vuosi uusi kasvo?Silti on katsotuimpia ohjelmia.Kertoilkaa tuntemuksianne?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

En katsonut ohjelmaa,olen nähnyt vain lehdestä kuvia.Tavallisen kauniita tyttöjä näyttävät olevan.
Uskoisin,että suurempi kiinnostus tavallisen kansan keskuudessa ei ole kummoista.
Mediallehan siinä on aihetta,kun kirjoittelee uusien missien poikaystävistä ja perheistä yms.

Vierailija

En ole enää niin kiinnostunut missikisoista kuin nuorempana, voi johtua omasta iästänikin. Tuntuu että maailma pyörii vain kauniiden ja muokattujen naisten ympärillä. Lisäksi on  kaikenlaisia missejä, Miss Helsinki sun muita. Ehkä aika kultaa, mutta jotenkin ennen oli enemmän arvostusta missikisoissa.

Vierailija

Viimevuotinen missi oli epäsopiva ja niin kuin tämä nyt valittu. Olisi ollut kauniimpia tarjolla, ehkä eivät olleet "päteviä", jos ajatellaan misseyttä työnä suomen julkisuuskuvan hyväksi. En pitänyt heidän epänaisellisista kovista kasvonpiirteistään.

Vierailija
Vierailija

Ehkäpä tuosta missitraditiosta on vaikea luopua, koska joka vuosi nuo kisat on järjestetty.

Ei joulustakaan helpolla luovuta, kun joka vuosi vietetään. Pitääkö kaikki kaunis romuttaa?

Vierailija

Missikisat on suomalaisia muijia varten. Että oppisivat olemaan somemman näkösiä. Mtään eivät ole oppineet kisojen mittaan. ETnetissäkin kirjoittavat rasvaiset lylleröt, joiden Cooperin testi loppuisi kolmeen metriin. Sellaisina haetaan elämänkumppania deittipalstalla.

Kyllä misseistä on oppimista. Varsinkin kun ovat treenatumpia kuin Ester Toivosen aikaan.

Vierailija

Hyvä, kun kirjoitetaan asiat niin kuin ne on. Palstoille on pesiytynyt itserakas valitus. Heti leimataan pilkaksi tai ilkeilyksi, jollei juttua ole kirjoitettu homeinen pullanviipale suussa vanhuspiirissä Lotta Svärd-moraalilla ja Kotiliesi-lehden peribteiden hengessä. Täytyykö meidän kaikkien tukehtua menneisiin tapoihin? Vaikka ette nuorru, raikastukaa!!! 

Vierailija

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 19:44"]

Missikisat on suomalaisia muijia varten. Että oppisivat olemaan somemman näkösiä. Mtään eivät ole oppineet kisojen mittaan. ETnetissäkin kirjoittavat rasvaiset lylleröt, joiden Cooperin testi loppuisi kolmeen metriin. Sellaisina haetaan elämänkumppania deittipalstalla.

Kyllä misseistä on oppimista. Varsinkin kun ovat treenatumpia kuin Ester Toivosen aikaan.

[/quote

Nyt sanoit vahvasti meista "rasvaiset lylleröt". kas vain en olekaan huomannut että tämä on läpinäkyvää? Tosin minun mitoissani ei ole häpeemistä, en ole lyllerö mistään kohdasta, olen liikkuva ja timmissä fyysisessä kunnossa joka on 14 vuotta nuorempi kuin ikäni ja järki ja muisti toimii täysin.

Millaisia mahtaa olla miehet jotka täällä deittipalstoilla seuraa ja elämänkumppania hakevat. Kokemus osoittaa, että eipä ole priimaa miestenkään joukossa. Turhaan meitä naisia vihaat. Sanoisin, että kaikki ikäihmiset jotka hakevat netissä seuraa ovat kuluneita tavalla ja toisella. Kaksikymppinen voi olla Ester Toivosen näköinen, mutta elettyään 50 vuotta lisää, tuskin näyttää enää nuorelta Esteriltä. Etkä sinä mies näytä muuta kuin lösähtäneeltä kuluneelta ikämieheltä. valone

Vierailija

Valonelta taas hyvin suoraa puhetta ja ihan totta.

Pitkä miinus sille joka sanoi meitä rasvaisiksi lylleröiksi, täällä on ihan simpsakoita naisia. Näkispä vaan samaa miehissäkin.

Vierailija

Ennen vanhaan missien kuvia ja kuulumisia sai seurata lehdissä ja jopa televisiossakin. Miksei nykyajan misseistä kerrota mitään sen jälkeen kun heidät on kruunattu missiksi? Missivuosi..mutta koko vuoteen ei juuri mitään näkyvää, unohdankin aina vuoden aikana uuden missin nimenkin.

Ulkomailla tietenkin edustetaan ja jossain pieni maininta näkyy ettei Suomen tyttö pärjännyt niissä ja näissä kisoissa.

Jotain tapahtumia luulisi olevan joissa missi esiintyy täälläkin kotimaassa, kuvia ja juttuja niistä toivoisin. Niinkun aikanaan Armi Kuusela oli koko Suomen ihanne, hänet tullaan muistamaan aina.

Vierailija

Kyllä Miss Suomi  -kisat ovat television katsotuimpia ohjelmia, ja sekin kertoo että paljon mielenkiintoa on. Ei se mielestäni ole mikään ihme, ovathan kauniit ihmiset herättäneet ihastusta kautta aikojen. Kauneusihanne vain on muuttunut aikojen kuluessa, ainakin ennen missit tapasivat olla pyöreämpiä. Se on vaan vahinko, että ainakin ulkomailla on vartalon muokkaus sallittu, ja ehkä kasvojenkin veistely. mitäs reilua kilpailua se sellainen on!

Viime vuoden missi ei minua miellytä, ei myöskään tämänvuotinen. Mallimamma Marjo Sjörooskin olisi kuulemma valinnut toisin. Itse on entinen perintöprinsessa, jolla on silmää kauneudelle.

Vierailija

Juuli:  - Eikö sitten tarvita muitakaan esiintyjiä, jotka viihdyttävät ja ilahduttavat monia meistä?

Minä menen elokuviinkin usein juuri katsellakseni komeita miehiä ja kauniita naisia. Sellaisten rakkaustarinat kiinnostavat minua enemmän kuin tavallisemman näköisten näyttelijöiden katselu. Muun muassa esteettisestä nautinnosta minä maksan (jos en voita ilmaisia lippuja nettiarvonnasta).

Vierailija
Vierailija

Juuli:  - Eikö sitten tarvita muitakaan esiintyjiä, jotka viihdyttävät ja ilahduttavat monia meistä?

Minä menen elokuviinkin usein juuri katsellakseni komeita miehiä ja kauniita naisia. Sellaisten rakkaustarinat kiinnostavat minua enemmän kuin tavallisemman näköisten näyttelijöiden katselu. Muun muassa esteettisestä nautinnosta minä maksan (jos en voita ilmaisia lippuja nettiarvonnasta).

Höh? Johan kysymyksen kiepautit. Eihän missikisat ja muu viihde ole sama asia.

Missikisat ei ole enää sama kun ennen. Kauneusleikkaukset, silikonit ym nuorille naisenaluille tehtyinä kilpailuvoittoa varten, semmoinen vie viimesenkin mielenkiinnon koko kisoja kohtaan.

Kyllä minunkin silmää miellyttää elokuvien kauniit ihmiset, kaiken ikäiset, persoonallisen kauniit naiset, mutta maskuliineista ei kiiltokuvamiehet, ihanteeni on karun komea mieshahmo.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat