leskimiehiä

Vierailija

Ovatko leskimiehet ujoja, vai mikä on kun missään keskusteluista en ole löytänyt mies-näkökulmaa leskeyteen.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Lainaus:

Ovatko leskimiehet ujoja, vai mikä on kun missään keskusteluista en ole löytänyt mies-näkökulmaa leskeyteen.

Kirjoittele lisää, että naisetkin tietävät olla varuillaan.

Vierailija

Nyt en ymmärrä. Miksi pitäisi olla varuillaan - kyllähän asioista pitää pystyä puhumaan. Olen kai sitten tyhmä, koska olen kiinnostunut tietämään kuinka miehet selviää puolison menetyksestä.

lahdenpoika
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Kun jäin leskeksi 15 vuotta sitten, vaikka asia ei tullut yllätyksenä, niin meni siinä aikansa, ennenkuin asian oikein ymmärsin. Piti uskoa, että toista ei enää ole. Onneksi olin jonkin verran harrastanut ruuan laittoa ja kotiaskareita. Pyykin pesu ja leipominen piti opetella, kyllä ne vaan oppii kummasti, kun tarttuu toimeen rohkeasti.

Vierailija

Minullekaan ei tullut yllätyksenä mieheni kuolema. Diagnoosin saaminen oli varmaankin se pahin asia ja siitä piti sitten lähteä rämpimään suosta ylöspäin. Mieheni kuoli 51-vuotiaana sairastettuaan vähän toista vuotta-hoidin häntä viimeiset viikot kotona.Vaikeinta on ollut käytännön töistä oppia ns. miesten työt, jotka vaativat ehkä enemmän fyysistä voimaa.
Voinko kysyä, minkä ikäinen olit ,kun jäit leskeksi?

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Kirjoittele lisää, että naisetkin tietävät olla varuillaan.

Tarkoitin! Kun tunnen jo nämä naiset täällä palstoilla!
Hyökkäävät viattoman miehen kimppuun, jokainen haluten itselleen.
Näin olen heitä ymmärtänyt.

Vierailija

En todellakaan ole hyökkäämässä kenenkään kimppuun! Eikö kukaan enää usko siihen, että asioista voi puhua ilman mitään taka-ajatusta. Mielipiteiden vaihto ja keskustelu voi sitten ajanmittaan tietenkin johtaa johonkin - ainakin ns. oikeassa elämässä

Vierailija

Kyllä se on totta, että esim. eläkeläisjärjestöissä, joissa on tietysti vähemmistö miehiä,
niin he ovat "kysyttyä tavaraa". Naiset on kimpussa jatkuvasti.
Minäkin kaipaisin keskustelua ko aiheesta, itsekin hiljattain naisleskeksi jääneenä,
mutta sen olen huomannut, että mies ei ole kauaa leskenä, kohta on uusi puoliso
vieressä. Välillä tuntuu, että se on ollut jo "katsottuna" valmiiksi.

lahdenpoika
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Anonyymi 10.31 kysyi ikääni jäätyäni leskeksi, 54 vuotias olin, nyt vähän vanhempi. Ei ollut uutta valmiiksi katsottuna, ei eikä sitä löytynyt myöhemminkään. Ihania naisystäviä on onneksi löytynyt. Mitä me miehet olisimme ilman ihania naisia?

Vierailija

Joo, niin tuntuu että miehet löytää uuden nopeasti. Onko niin etteivät miehet pärjää ilman naista - tarkoitan nyt lähinnä seksin suhteen. Itse olen 55-vuotias, olin 53 jäädessäni leskeksi. Kyllähän sitä seksiäkin tässä iässä vielä olisi, mutta se ei todellakaan ole se tärkein asia tällä hetkellä. Enemmänkin kaipaa sitä tavallista arkea ja yhdessäoloa

Vierailija

Enpä taida minäkään tuntea yhtään miesleskeä, ovat jo löytäneet naisen rinnalleen. Minun kohdalleni tuli yksi miesleski, kolme kuukautta vaimonsa kuoleman jälkeen etsi jo uutta, sanoi vielä kunnioittavansa vaimonsa muistoa.... ei kolahtanut minuun. Naisleski jo yli kymmenen vuotta, eikä miehiä näy.

Vierailija

Lainaus:

Joo, niin tuntuu että miehet löytää uuden nopeasti. Onko niin etteivät miehet pärjää ilman naista - tarkoitan nyt lähinnä seksin suhteen. Itse olen 55-vuotias, olin 53 jäädessäni leskeksi. Kyllähän sitä seksiäkin tässä iässä vielä olisi, mutta se ei todellakaan ole se tärkein asia tällä hetkellä. Enemmänkin kaipaa sitä tavallista arkea ja yhdessäoloa

Hei! Minä olen nainen, jäin leskeksi 50-vuotiaana, ja mieheni oli kuollessaan myös vasta 52-vuotias. En sitten tiedä, olenko täysin poikkeava naisena, mutta halusin löytää miesystävän itselleni jo noin vuoden kuluttua leskeksi jäämisestäni...? Halusin sitä nimenomaan hellyyden, läheisyyden, seksin, mutta tietysti myös tavallisen ystävyyden takia.
Onneksi löysinkin sellaisen mukavan miehen, nyt ollaan seurusteltu puolisen vuotta, mutta naimisiinmenoa saatikka jatkuvaa yhdessä asumista emme ole edes ajatelleet vielä. Täytän pian 52 vuotta ja nykyinen miesystäväni on samanikäinen kuin puolisoni olisi. Kai sitä näin "nuorena" saa hakea uuden ystävän, jos sellaista kaipaa vai mitä? Miesleskiä en ole tavannut, tosin muutaman sellaisen kanssa kyllä jutellut netissä. He ovat asuneet liian kaukana. Mutta se hyvä puoli varmaankin leskissä on uutta suhdetta ajatellen, että he eivät ole niin katkeroituneita kuin eronneet, niin miehet kuin naisetkin.

Vierailija

Taitaa sitten vain olla parasta katsella uteliaana eteenpäin mitä elämällä on vielä tarjota minulle. Ei tähänkään keskusteluun ole kovin monta miestä löytynyt - miehiä yritin tähän haastaa - mutta olinkohan liian hyökkäävä tai viaton , kun tälläistä keskustelua virittelin. Ketään en ole täällä "iskemässä"

Tarja57
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Laitoin ystävähaun puolelle juttuseura-haun leskimiehille, mutta näyttää tosiaan siltä, että vähissä ovat rohkeat miehet. Tarkoitus olisi vain vaihtaa ajatuksia - naislesketkin saa osallistua

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat