Erilaiset Ystävät....

Vierailija

Meillähän on kaikenlaisia Ystäviä, eikös vaan?
Ei ole aina pakko olla samaa lajiakaan..?
samanvärisiäkään...
http://youtu.be/D85yrIgA4Nk
hihiih...

Kommentit (12)

kesäheinä4
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Itse olen sitä mieltä, että en karsi ystäviäni sukupuolisen-, poliittisen- tai uskonnollisen suuntautumisen perusteella. Päinvastoin saamme aikaan hyviä keskusteluja ja voimme olla eri mieltä asioista, näin opimme ymmärtämään toistemme näkökantoja. Sinulla on oikeus karsia ystävistäsi homot pois, ei kaikkien tarvitse pitää kaikista. Aurinkoista karkauspäivää sinulle anonyymi 10:41. !!!!

Vierailija

Minulle kelpaa kuka tahansa ystäväksi, kunhan tullaan toimeen ja meillä on "hauskaa" keskenämme. En valitse ketään ulkonaisiin ominaisuuksiin perustuen, vaan henkinen synkkaaminen on ratkaiseva tekijä tuleeko ystävä vai jääkö kaveriksi. Tyttäreni koira on paras eläinystäväni, me ymmärrämme toisiamme myös, vaikka näemmekin vai silloin tällöin.

Vierailija
kesäheinä4

Itse olen sitä mieltä, että en karsi ystäviäni sukupuolisen-, poliittisen- tai uskonnollisen suuntautumisen perusteella. Päinvastoin saamme aikaan hyviä keskusteluja ja voimme olla eri mieltä asioista, näin opimme ymmärtämään toistemme näkökantoja. Sinulla on oikeus karsia ystävistäsi homot pois, ei kaikkien tarvitse pitää kaikista. Aurinkoista karkauspäivää sinulle anonyymi 10:41. !!!!

Hyvin sanottu! Olen itsekin tätä mieltä, kyllä olisikin vähän ystäviä, jos heitä alkaisi karsia näistä syistä, saatikka ihonvärin tai edes iän tai sukupuolen perusteella. Iloista ja aurinkoista karkauspäivää täältäkin kaikille!! :) Anneli

Vierailija

Lainaus:

Minulle kelpaa kuka tahansa ystäväksi, kunhan tullaan toimeen ja meillä on "hauskaa" keskenämme. En valitse ketään ulkonaisiin ominaisuuksiin perustuen, vaan henkinen synkkaaminen on ratkaiseva tekijä tuleeko ystävä vai jääkö kaveriksi. Tyttäreni koira on paras eläinystäväni, me ymmärrämme toisiamme myös, vaikka näemmekin vai silloin tällöin.

Mitä ihmeen potaskaa tossa taas syöyetään, voi herrajeesus!

Vierailija

quote]
Mitä ihmeen potaskaa tossa taas syöyetään, voi herrajeesus![/quote]

Ihmeen monta mielipidettä ehti tullakin, ennen ensimmäistä "lyttäys" viestiä.

Itselläni on monenlaisia ja monen ikäisiä ystäviä. Olen ehkä enemmän kuuntelija, mutta likasankoksi en suostu. Eläinystävät auttavat varmasti "halipulaan" jos sellainen sattuis yllättämään.

Vierailija

-------------------------------------------------------------------------------------
Kertoisitko ystävällisesti miltä nyt tuntuu?
Olis todella kiva tietää mitä päässäsi liikkuu ja miltä tuntuisi jos
joku kirjoittais Sinulle noin?
Sitä vaan että ajatteleminen ei ole kiellettyä vaan jopa suotavaa.

Vierailija

Lainaus:

-------------------------------------------------------------------------------------
Anonyymi 29.02.2012 16:42
Kertoisitko ystävällisesti miltä nyt tuntuu?
Olis todella kiva tietää mitä päässäsi liikkuu ja miltä tuntuisi jos
joku kirjoittais Sinulle noin?
Sitä vaan että ajatteleminen ei ole kiellettyä vaan jopa suotavaa.

On tuo sama potaska-kommentti ollut tänään
monessa keskustelussa, kaikkine "kirotusvihreineen".
Tosi rasittava tyyppi, joka ei kai ajattelemiseen aikaa tuhlaa.
Tai ehkä hän ajattelee levittävänsä näin iloa ja hyvää mieltä
keskusteluihin. Kerrohan nyt potaska-henkilö meille kaikille
miltä sinusta tuntuu ja onko sinulla jotain muutakin annettavaa
keskusteluihin. Tämän yhden lauseen jo kaikki osaamme ulkoa.

Vierailija

Lainaus:

On tuo sama potaska-kommentti ollut tänään
monessa keskustelussa, kaikkine "kirotusvihreineen".
Tosi rasittava tyyppi, joka ei kai ajattelemiseen aikaa tuhlaa.

Olisko huumoria? Tai todella sairas ihminen? Nauttii provoilusta? Vähään samaan tapaan kuin se muka eri nahkoissa kirjoittava saapas.
Ovathan he vähän Erilaisia Ystäviä. :DDDD

Nettimaailmassa törmää todella outoihin otuksiin...mistähän koloista nousevatkaan...mutta niiltä ei voi välttyä jos mielii täällä pyöriä.
Parasta olisi ohittaa olankohautuksella, sillä tappaa trollin parhaiten.

Vierailija

Hei POTASKA!
Kuis hurisee? Ahistaako taas vähäsen?
Ei se mitään, kuuleha pian se on kevät. tirlirlei trallalallalei....

Vierailija

Lainaus:

Hei POTASKA!
Kuis hurisee? Ahistaako taas vähäsen?
Ei se mitään, kuuleha pian se on kevät. tirlirlei trallalallalei....

Hae kuule ammattiapua, sitä näyt tarvitsevan.

Vierailija

Taitaisi POTASKAA ahistaa enemmän, jos joutuisi irrottamaan itsensä näppiksestään pariksi päiväksi.

Me kaikki olemme erilaisia ihmisiä, joten miksi erotella ystäviäkään. Pitäisikö meidän kaikkien alkaa hänen ystävikseen? Jos vastaisit ensin kysymyksiimme, miten voimme auttaa sinua pääsemään eroon ahdistuksestasi?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat