KENELLE alkoholi sopii ?

Vierailija

Viina ei sovi Tuksulle eikä Matille, sillä viina on viisasten juoma.
Mielipiteet on kuin peffa.
Oma on hyvä, mutta toisen haisee...

Kommentit (14)

Vierailija

Viina on viisasten juoma,kyllä näin on.
Mutta ikävä kyllä,kuningas alkoholi on särkenyt monen monta kotia,koska sitä ei ole osattu käyttää oikein.

Vierailija

Mitenkä sitä käytetään oikein, siinä hyvä kysymys. Ehkä auton pissapoika on sopiva paikka käyttää alkoholia oikein.

Vierailija

Siinäpä onkin pohtimista kerrakseen,vain ihminen,joka on asunut ja elänyt joskus alkoholistin kanssa samassa
taloudessa,osaa ajatella,miten alkoholia on käytetty väärin.
Kyllä sellainen elämä laittaa miettimään kaksikin kertaa,mitä elämältä oikein haluaa.

Vierailija

On hyvä että on kirjuri paikalla ja pitää huolen kekustelujen määrästä. Varmista
vielä ettei joku keskustelu jäänyt pois laskuista. Selaa sana on vapaa-ketjut.

Vierailija

Alkoholi sopii niille , jotka itse kokevat käyttävänsä sitä oikein, eivätkä sorru sen alaisena tekemään toisille pahaa!

Vierailija

Lainaus:
Anonyymi 07.03. 21:48
On hyvä että on kirjuri paikalla ja pitää huolen kekustelujen määrästä. Varmista
vielä ettei joku keskustelu jäänyt pois laskuista. Selaa sana on vapaa-ketjut.

Linkeistähän voi lukea jo aikaisempia mielipiteitä, eikä kaikkea siten
tarvitse toistaa uudelleen ja uudelleen. Sehän säästää kaikkien voimavaroja :)
Kaikkien kannalta hyvä juttu!

Vierailija

Minusta alkoholi sopii sille aikuiselle ihmiselle, joka ei juo humaltuakseen. Ja joka ei ole sairastunut alkoholismiin. Meitä sellaisia on paljon. En tyrkytä kenelekään enkä hohhaile enkä kummastele, jos joku ei halua käyttää. Yhtä vähän annan muiden määrittää sitä, miten itse käytän.

Vierailija

Miks ylipäätään käyttää alkoholia jos ei päihtyäkseen. Päihtymistä se on pienikin hyvänolon tunne, estojen poistuminen ym. Milloin voi sanoa ihmisen olevan päihtynyt, onko vaan silloin kun ei pysy pystyssä. Meikäläinen ei ymmärrä miksi sanotaan että käytetään alkoholia muttei päihtymistarkoituksessa, onko sillä olemassa jokin muukin tarkoitus?

Vierailija

Lainaus:

Miks ylipäätään käyttää alkoholia jos ei päihtyäkseen. Päihtymistä se on pienikin hyvänolon tunne, estojen poistuminen ym. Milloin voi sanoa ihmisen olevan päihtynyt, onko vaan silloin kun ei pysy pystyssä. Meikäläinen ei ymmärrä miksi sanotaan että käytetään alkoholia muttei päihtymistarkoituksessa, onko sillä olemassa jokin muukin tarkoitus?

Oletko koskaan kuullut puhuttavan viinin mausta ja siitä miten se sopivan ruuan kanssa yhdistettynä tarjoaa makuelämyksen? Itse en ole kovin hyvällä makuaistilla varustettu, mutta luulen ymmärtäväni niitä ihmisiä (esim. puolisoani), jotka kokevat hyvän ruuan ja viinin yhdistelemisessä suuria kulinaristisia nautintoja. Ei minusta pidä ajatella niin kapeasti, että jos minä en viinissä mitää "jujua" nää/maista, ei sitä voi muillakaan muuta hohtoa siinä olla, kuin tulla huppeliin.

Vierailija

Viisas nauttii alkoholia vain senverran, ettei päihdy eikä käytös muutu liian estottomaksi. Jeesus jo aikoinaan sanoi: Juokaa viiniä, vaan älkää päihtykö! Jeesushan muutti jopa veden viiniksi, joten viini ei ole paha kohtuudella nautittuna.

Vierailija

Lainaus:

"viiniä pantiin tulemaan heti kättelyssä 500 litraa. ...."
Itsekö laskit määrän, millainen oli laskutoimituksesi?

Kylläpä raamatuntuntemuksesi on surkea! Lue enemmän niin tiedät.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat