Uudet lyhenteet

Vierailija

Tuli mieleeni tuosta Hymiöt -ketjusta, että on myös hauskoja lyheteitä nykyään, tyyliin "evvk" ja "lkp" (ei vois vähempää kiinnostaa) ja (Luojan kiitos, perjantai!)
Mitä muita on olemassa?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Lainaus:

Kvg, Kato v---u googlesta.

Herää kysymys, että mihin tällaistakin "keskustelua" tarvitaan?
Eikö meillä aikuisilla ihmisillä ole parempia keskustelun aiheita?

Vierailija

Lainaus:

Kvg, Kato v---u googlesta.

Herää kysymys, että mihin tällaistakin "keskustelua" tarvitaan?
Eikö meillä aikuisilla ihmisillä ole parempia keskustelun aiheita?
[/quote]

On kuitenkin hyvä tietää mitä tarkoitetaan, jos keskustelupalstoilla saa vastaukseksi vaikkapa kvg:n. Se on erittäin yleinen vastaus ns. "tyhmään kysymykseen". Me aikuiset tietysti tiedämme, ettei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä vastaajia.

LOL, nauraa katketakseen.

Vierailija

KVG = katso vittu googlesta! Siis olkaamme nuorekkaita ja käyttäkäämme opittuja nykyaikaisia termejä käytännössä, eiks jee?

Vierailija

Lainaus:

KVG = katso vittu googlesta! Siis olkaamme nuorekkaita ja käyttäkäämme opittuja nykyaikaisia termejä käytännössä, eiks jee?

Kyllä minä mielelläni tiedän, mitä tuollaiset lyhenteet tarkoittavat. Mutta en rupea niitä itse käyttämään, kun ne eivät ole minulle luontevia. Missään tapauksessa en aio käyttää v-sanoja, vaikka minua sitten tiukkapioisena pidettäisiinkin.

/quote

Kyllä minä mielelläni tiedän, mitä tuollaiset lyhenteet tarkoittavat. Mutta en rupea niitä itse käyttämään, kun ne eivät ole minulle luontevia. Missään tapauksessa en aio käyttää v-sanoja, vaikka minua sitten tiukkapioisena pidettäisiinkin.

Yhdyn mielipiteeseesi täysin. "Emme voi estää lintuja lentämästä päämme ylitse, mutta voimme estää niitä pesimästä päämme päälle."
Tämähän pätee kaikkeen ajassa liikkuvaan, olkoonpa sitten vaikka kielenkäyttö tai poliittinen ilmasto.

Vierailija

Lainaus:

asap = as soon as possible

tuohan on jo lontoon murretta, mutta mitä
tarkoittaa erään henkilön käyttämä LOL?
Ehkä itse vastaat, kun olen nähnyt sen muissakin keskusteluissa.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

asap = as soon as possible

tuohan on jo lontoon murretta, mutta mitä
tarkoittaa erään henkilön käyttämä LOL?
Ehkä itse vastaat, kun olen nähnyt sen muissakin keskusteluissa.

Minua kiinnostaa myös tämä LOL. Mitä se tarkoittaa?

Vierailija

LOL, eipä tuota nyt ois tyhmempi arvannutkaan, että sinulla on
usein niiin mukavaa näillä palstoilla, että lähes nimimerkiksi
olet ottanut LOL = Laughing out loud = nauraa ääneen...

angervo
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Anonyymi 13.3.2011 suur-kiitos kirjoituksestasi että v- alkuiset rumat sanat eivät Sinua viehätä.
10 + Et ole tiukkapipoinen vaan aivan normaali
kansalainen, sydämen sivistystä omaava.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat