Miehille ystävänhakupalstalla

Vierailija

Miksi ette profiilissanne kerro mitään itsestänne? Tuskin kukaan innostuu vastaamaan miehelle, joka ilmoittaa ainoastaan ikänsä ja etsivänsä mukavaa naisseuraa. Kertoisitte jotakin ulkoisesta olemuksesta, vaikka pituuden sekä asioita joista pidätte tai ette pidä. Mukavista naisista ei näytä olevan puutetta, kerro siis itsestäsi jotakin kiinnostavaa, niin vastauksia tulee varmasti.

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Lainaus:

Miksi ette profiilissanne kerro mitään itsestänne? Tuskin kukaan innostuu vastaamaan miehelle, joka ilmoittaa ainoastaan ikänsä ja etsivänsä mukavaa naisseuraa. Kertoisitte jotakin ulkoisesta olemuksesta, vaikka pituuden sekä asioita joista pidätte tai ette pidä. Mukavista naisista ei näytä olevan puutetta, kerro siis itsestäsi jotakin kiinnostavaa, niin vastauksia tulee varmasti.

Sinäpä sen sanoiksi "puit"
Minusta on naisena aika ikävää alkaa tenttimään miestä,jos on vaan että olisin kiinnostunu naisista.
Täytyis vähän antaa jotain vinkkiä,minkä vuoks kiinnostaa nainen,ei pelkästään seksin takia(kuten yleensä)harrastuksia,mitä odotta suhteelta,ja niin edelleen.......
Ehkä naisetkin osais sit kiinostua miehestä,josta "jotain "tietäs vähän ennakkoon.

Vierailija

Minulle taas joku mies pari viikkoa sitten lähetti sähköpostia Ystävän palstan ilmoituksen kautta, mutta ei laittanut yhteystietoaan mihin olisin voinut vastata. ET-sivuston linkkiin ei vastaukseni kelvannut. Että sillä tavalla kävi.

Vierailija

Nettideitissä olleena tiedän, että on paljon sellaisia miehiä jotka eivät osaa mitään itsestään kertoa. He odottavat, että naiset kyselevät ja se "haastattelu" ei sovi kaikille, ei ainakaan minulle :-))
Siellä "hiljaisuuden" takana saattaa olla mielenkiintoinen ja mukava mies, mutta se tyyli, että yksi kyselee ja toinen vastaa ei ole mukavaa. Eikä se ole sellaista kirjoittelua jota itse haluaisin. Ei niistä harrastuksista yms. tarvitse listan omaisesti kertoa, vaan mukavasti muun kirjoittamisen lomassa.

Vierailija

No eihän miehet ole kiinnostuneet mistään muusta naisen kanssa kuin siitä seksistä aina vaan, siksi eivät viitsi mitään itsestään kirjoittaakaan, eivätkä harrastuksistaankaan. Olen tullut siihen tulokseen, että mitä vanhemmasta miehestä on kyse, sen enemmän se seksi vaan siintää mielikuvissa! Näin on!

Vierailija

Lainaus:

No eihän miehet ole kiinnostuneet mistään muusta naisen kanssa kuin siitä seksistä aina vaan, siksi eivät viitsi mitään itsestään kirjoittaakaan, eivätkä harrastuksistaankaan. Olen tullut siihen tulokseen, että mitä vanhemmasta miehestä on kyse, sen enemmän se seksi vaan siintää mielikuvissa! Näin on!

Mitä vanhempi pukki, sitä kovempi sarvi.
Kyllä se on niin ettei miehistä saa kunnon keskustelukumppania, ne ikään kuin eivät ole samalla aallonpituudella naisen kanssa. Tosiaan seksi on A ja O, mutta minkäs ne luonnonvoimille mahtaa. "Luonto se on joka tikanpojan puuhun vetää".

Vierailija

Sehän se juuri on niin älytöntä ja kurjaa, ettei miehen kanssa voi olla vain ystävä... Ärrin murrin... :( :(

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Kyllä se on niin ettei miehistä saa kunnon keskustelukumppania, ne ikään kuin eivät ole samalla aallonpituudella naisen kanssa. Tosiaan seksi on A ja O, mutta minkäs ne luonnonvoimille mahtaa. "Luonto se on joka tikanpojan puuhun vetää".

Niinpä, mutta kun on niitäkin naisia jotka kaipaavat suhteelta muutakin kuin seksiä. Siinä syy monellakin toivoa, että mies heittäytyisi rohkeaksi ja kertoisi itsestään. Uskon kyllä sellaisiakin miehiä olevan, jotka keskustelemaankin pystyvät, osaavat ja haluavat.

Vierailija

Lukekaa kommentoijat toistenne jutut. Sitten potimaan, minkälaisen kuvan naisista saa niitä lukemalla. Lopuksi kysymys: Miten hullun pitäisi miehen olla välittääkseen tuollaisten...

Vierailija

Lainaus:

Lukekaa kommentoijat toistenne jutut. Sitten potimaan, minkälaisen kuvan naisista saa niitä lukemalla. Lopuksi kysymys: Miten hullun pitäisi miehen olla välittääkseen tuollaisten...

Ehkä ei kannata miettiä (toisten puolesta) kuinka hullu kenenkin pitäisi olla vastatakseen toiselle.
Arvelen että kaikki näillä sivuilla kirjoittelevat ovat jo täysi-ikäisiä :) ja itse vastuussa vastauksistaan.
Pidän "jonkinasteista hulluutta" tällä iällä jopa positiivisena piirteenä (ei sisällä toisen tahallista loukkaamista).
Ellei jo nyt uskalla olla ja elää koskaan muiden mielipidettä kysymättä, kannatta kysyä itseltään tietääkö mitä itse oikeasti haluaa ..ja haluaa olla.
Paljon on naisia, joille seksi on lämmin ja kaivattu asia, ehkä vain se tapa, jolla siihen naisen kannalta turvallisesti ja vapauttavasti päästään olisi naiselle "puheen kanssa" helpompaa. Naisen herkin sukupuolielin kun on korvien välissä :)

Vierailija

Lainaus:

Minulle taas joku mies pari viikkoa sitten lähetti sähköpostia Ystävän palstan ilmoituksen kautta, mutta ei laittanut yhteystietoaan mihin olisin voinut vastata. ET-sivuston linkkiin ei vastaukseni kelvannut. Että sillä tavalla kävi.

Niinpä. Melko paljon miehissä löytyy kait semmoisia seniilejä joilla ei oikein enää leikkaa. Ilmoituksessa pari lausetta tekstiä ja niissäkin useimpia kirjoitusvirheitä ja niillä eväillä nainen pitäisi löytyä.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Järki ja kulli niillä ukoilla seisoo yht aikaa. Järjen valo sammunut aikoja sitten, keskusteluun eivät enää kykene.

Vierailija

Lainaus:

Vielä tässä romaaneja kirjoittamaan. Ikää on mittarissa jo paljon, jotta vällyjen alle pitäisi päästä äkkipikaa kun ei tiedä milloin se elämä päättyy, pitäis naista saada ennen kuin on myöhäistä. Eikös se olisi mukava kun joku sinuakin kutittelis.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

Järki ja kulli niillä ukoilla seisoo yht aikaa. Järjen valo sammunut aikoja sitten, keskusteluun eivät enää kykene.

Tuotakaan ei pitäisi yleistää. On paljon vanhuksiakin (yli 80v.) joilla järki on terävä kuin partaveitsi ja tiedoillaan ja elämänkokemuksellaan päihittävät nuorempansa mennen tullen!
Seksikin muuttuu iän karttuessa, se voi olla - ja onkin, muutakin kuin jatkuvaa aktia.

Vierailija

<br /> [quote kirjoitti:

Vielä tässä romaaneja kirjoittamaan. Ikää on mittarissa jo paljon, jotta vällyjen alle pitäisi päästä äkkipikaa kun ei tiedä milloin se elämä päättyy, pitäis naista saada ennen kuin on myöhäistä. Eikös se olisi mukava kun joku sinuakin kutittelis.
[
Miks sä sit täällä palstoilla luurailet,jos ei sua kiinnosta kertoa mitään itsestäs,ei mua ainakaan kiinnosta mies joka ei paljasta mitään itestään,eihän seurustelu voi olla yksinpuhelua.
Ai niin se vällyjen alle pääsyhän se olikin se pääasia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat