Millainen on suhteesi ex:ään nykyisin?

Vierailija

Paljon tuntuu olevan keskustelua takertumisesta menneeseen.Olisikin mukavaa lukea teidän tuntemuksia,jotka olette eronneet tai muuten karanneet,että miten aika muuttaa suhdetta entiseen ja muuttaako miten?Itse koen aika erilailla entiset ,kun olen kahdesti eronnut.Toiseen mieheen on vielä joitakin tunteita ja toinen on kuin ilmaa vaan.Aika parantaa haavat kyllä osittain,mutta määrätynlainen läheisyys saattaa vaivata vuosia.Riippuu tietysti siitäkin ,onko yhteisiä lapsia jne..Kuitenkin uusi suhde kannatta aloittaa aikaisintaan 2v.erosta.Tämähän on siin vaan minun kantani.

Kommentit (3)

Vierailija

Terve

Pistämpä miehi lusikkan tähä(nnii) soppaa. siito männyj jo yl kymmene vuotta ko lastenj äit läks toisem matkaa. hiä om miulen nykysellää niinko kuka tahhaa puoltuttu. ei olla palioo missää tekemisisä keskennää. paitsi joskus harviikseltaa esmerkitenavii tiimolta. muita yhteisii asjoita ei just ouk ennee. sittä nua muutamat kokkeilijat miton hänej jäläkee ollunna nii heiä kanssaa ei olla oltu missää tekemisisä sej jäläkee ko kokkeilut loppu. josko sattusvat vaikka kaupunnila vastaa tulemaa nii tok sitä tervehittäs vain eipä just muuta. paitsi sittä tua viimesi. se miu mieluilema kottaraine. häne kanssaa myö pietää viä yhteyttä vaikkahi väheneväsä miäri ja hiä sillo tällö suattaa pistäätyyhhi miu luona pikimmiltää. ja koitettaa muistoo toistemu merkkipäivättii. ja häne kanssaa mie voisiv vaikka alottoo yhteis eloohi josko vua hiä suostus.
Esmäise suhtee mie aloti suunillee puolev vuue piästä siitä ko lastenj äitee kansak tulj viraline ero voimaa ja se suhe avitti jonniiv verta minnuu seleviimää erostan. nottemmie pie välttämättömänä esmerkiks just vuue tahikko kahe paussii eroj jäläkee ennenko voip uuvve suhtee alottoo. vain se pittää muistoo nottei entise ero onkelmii pie viijjä uutee suhteesee.

T.suapisti

Vierailija

Erosta on 12 vuotta ja välimme on asiallisen ystävälliset, voisin sanoa jopa, että olemme ystävät. Tapaamme lastemme (nyt aikuisia) tiimoilta erinäisissä juhlissa ja joskus lounastamme yhdessä muutoin vaan. Kävin katsomassa häntä myös sairaalassa, vaikka asuukin toisella paikkakunnalla kuin minä. Onhan hän aina lasteni isä, joten miksi toisiamme unohtaisimme? Mitään vaaraa minusta ei hänen nykyiselle suhteelleen ole. Itse olen pysynyt sinkkuna, yksi vakavampi suhde on tämän jälkeen ollut.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat