Erikoinen ruokalaji

Vierailija

Oletekko syöneen millään ulkomaanmatkoilla outoihin ruokinn, esim. aasin penis jäi kyllä syömätta,kaikkee ne vähäjärkisen ruuaksi valmistaakin.

Kommentit (5)

Vierailija

Noin periaatteessa kaikki osat eläimestä ovat syötäviä. Kyllä moni syö mitä vaan, jos ei tiedä mitä se on ja kehuu vielä hyväksi. Arveluttavin tietämäni japanilaisten suuri herkku on puolivalmiiksi haudottu keitetty ankanmuna, jossa on jo pitkälle kehittynyt poikanen. Ei se, mitä aasi on peniksellään tehnyt, huononna sen syömäkelpoisuutta, mutta varmaan kysyy kanttia syödä sitä tietäen.

Vierailija

Ajatelkaapa mistä tulevat kananmuna ja eläimen kieli......molemmat herkkuja, ainakin minun mielestä.

Monessa maassa syödään toukkia, eläviä tai grillattuja. Grillattuja matoja ja hyönteisiä voisin maistaakin, mutta eräässä ohjelmassa näkemäni grillattu marsu jalat levällään lautasella oli kyllä kamala näky ja jäisi syömättä.......luulisin.

Vierailija

Itse en syö ainakaan tietoisesti minkään eläimen sisuskaluja, sain pentuna kammon kun näin vahingossa sian teurastuksen ja sen sisus kalut, olin pitkään syömättä lihaa lainkaan, tyttäreni on vegaani, ei syö mitään eläinkuntaan kuuluvaa, se on kuulkaa kaupassa käynti tarkkaa puuhaa, hänellä!

lahdenpoika
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Tietysti aika kultaa muistot mutta, kun lapsena meillä teurastettiin aina syksyisin sika. Niin jos joku oli hyvää niin keitetty munuainen, kun sen kastoi suolaan ja haukkasi, olihan se hyvää. Ja virtsarakosta sai hyvän jalkapallon. Kun aikuisena kerran päätettin vaimon kanssa, tehdäänpäs munuaisia ruuaksi. Keitettiin niitä ja virtsanhaju levisi huoneeseen, vaihdettiin vesi ja taas keitettiin. Ei haju loppunut eikä niitä syöty, enkä ole syönyt sen jälkeenkään. Alkuvalmistelut olisi pitänyt varmaan olla oikeat, niin niistä olisi varmaan tullut syötäviä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat