entisten nuorten muistelut

Vierailija

Kun ihminen ikääntyy, alkaa katsella taakseen, elettyä elämää. Siellä on runsaasti asioita joita haluaa käydä läpi, iloja ja suruja. Jakaa niitä toisen ymmärtävän ihmisen kanssa. Siis muistelut mustaksi valkoiselle!

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Lainaus:

Kun ihminen ikääntyy, alkaa katsella taakseen, elettyä elämää. Siellä on runsaasti asioita joita haluaa käydä läpi, iloja ja suruja. Jakaa niitä toisen ymmärtävän ihmisen kanssa. Siis muistelut mustaksi valkoiselle!

Miten niin mustaksi valkoiselle. Ei minun muistoni mustia ole, vaikka jonkin verran tummia sävyjäkin vuosien varrella on ollut.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Miten niin mustaksi valkoiselle. Ei minun muistoni mustia ole, vaikka jonkin verran tummia sävyjäkin vuosien varrella on ollut.

Sehän tarkoittaa, että anna palaa, kirjoittaen!

Vierailija

No, minun elämä on nykyään niiiin niiin yksinäistä...! Jäin leskeksi lähes kaksi vuotta sitten, 50-vuotiaana! Sitä sitten surin enemmän ja vähemmän jonkin aikaa, kunnes aloin yrittää hakea uutta miespuolista ystävää.
Muutaman "haparoivan" yrityksen jälkeen tällaisen ihmisen löysinkin, ja pitkään meni hyvin, mutta nyt meillä on riitaa... Sanoin niin pahasti, ja vieläpä tekstiviestissä, en edes nokakkain... Pelkään, että tässä olen taas kerran, yksin.

kirsikankukka55
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Lainaus:

No, minun elämä on nykyään niiiin niiin yksinäistä...! Jäin leskeksi lähes kaksi vuotta sitten, 50-vuotiaana! Sitä sitten surin enemmän ja vähemmän jonkin aikaa, kunnes aloin yrittää hakea uutta miespuolista ystävää.
Muutaman "haparoivan" yrityksen jälkeen tällaisen ihmisen löysinkin, ja pitkään meni hyvin, mutta nyt meillä on riitaa... Sanoin niin pahasti, ja vieläpä tekstiviestissä, en edes nokakkain... Pelkään, että tässä olen taas kerran, yksin.

Anteeksi pyyntö voi korjata paljon

Vierailija

Tänne oli kai tarkoitus kirjoitella nuoruusmuistoja, mutta onko
entisillä nuorilla joku muistinmenetys, kun niin hiljaista on?

Vierailija

Lainaus:

Kaksi vuotta sitten jäit yksin....Nyt jo on murheita uudesta suhteesta. Sanoisin, älä hättäile niin kovasti!

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Kaksi vuotta sitten jäit yksin....Nyt jo on murheita uudesta suhteesta. Sanoisin, älä hättäile niin kovasti!

Sanoohan se lorukin: Oma vika. Kuka käski olla sika. Tosissaan: jos nyt luovutat, kirjoittelet noita valituksia kymmenen vuodenkin päästä. Hus sika metsään marjoja syömään! nim. viisas

Vierailija

Lainaus:

Tänne oli kai tarkoitus kirjoitella nuoruusmuistoja, mutta onko
entisillä nuorilla joku muistinmenetys, kun niin hiljaista on?

Minä en ainakaan viitsi tänne muistojani laittaa. Eipä mene varmaan kauankaan, kun joku niitä kirjoituksia jollain lailla kritisoi tai ivailee. Joten parempi on pitää muistot vain itsellään.

lahdenpoika
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

On asioita joita ihminen muistaa elämänsä loppuun asti, jos vain muisti pelaa. Ainakin ensimmäinen suukko, seksikokeilu, ihastumiset ja rakastumiset ja monet muut tärkeät tapahtumat. Niitähän on jokaisella paljon.

Vierailija
lahdenpoika

On asioita joita ihminen muistaa elämänsä loppuun asti, jos vain muisti pelaa. Ainakin ensimmäinen suukko, seksikokeilu, ihastumiset ja rakastumiset ja monet muut tärkeät tapahtumat. Niitähän on jokaisella paljon.

Siitä vain kertomaan yksi seksikokeilu, sitten se on aloitettu, se muistelu. Ei se muuten!

Vierailija
lahdenpoika

Esimmäisen kesto noin 5 sekuntia, sitten pruts ja se oli siinä!

Toisesta kerrasta älä kerro mitään. Ei

Vierailija
lahdenpoika

Esimmäisen kesto noin 5 sekuntia, sitten pruts ja se oli siinä!

Tai kauniina kesäpäivänä Kangasalla, kauniissa luonnossa, kauniin ihmisen kanssa, keskellä pusikkoista kumparetta, auringon paistaessa lämpimästi pakaroihin, muutama työntö ja se oli siinä. Mutta muisto jäi!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat