Suuri ikäero

Vierailija

Minä olen 28-vuotias metallimies Tampereelta, tapasin neljä vuotta sitten nuorekkaan 56-vuotiaan naisen. Suhteemme on ollut romanttinen, keskusteleva ja seksin täyteinen. Naiseni ystävättäret ovat kohdelleet minua kohtalaisesti. Naiseni on kehunut ystävilleen minun olevan hyvä keskustelija, avulias ja kypsä. Naiseni oli ohimennen puoli vuotta sitten kerran maininnut ystävilleen kuinka ihanaa ja seksikästä on se kuinka (minä) lihaksikas nuorimies teen kotitöitä/ruokaa stringeissä sekä otan aurinkoa niissä. Siitä lähtien hänen ystävättäret ovat suhtautuneet meihin negatiivisemmin, on kuulemma ällöä miten nuorimies liikkuu kotona stringeissä ja kuinka halveksuttavaa on ihailla nuoren miehen pakaroita, vaikka suhde kuinka henkinen olisi.

Tuskin nuo toiset rouvat ovat kateellisia, mutta naiseni sekä itseni puolesta inhottavalta, kun nämä rouvat eivät halua olla enää häneen hirveästi yhteydessä. En haluaisi lopettaa suhdetta. Mitä mieltä olette tästä kaikesta?

Sivut

Kommentit (156)

Vierailija

Anonyymille 17.06.2012 13:13
Johonkin roskalehteen voisit ehkä tarjota tuota
keksimääsi tarinaa....ei tänne :(

Vierailija

Lainaus:

Minä olen 28-vuotias metallimies Tampereelta, tapasin neljä vuotta sitten nuorekkaan 56-vuotiaan naisen. Suhteemme on ollut romanttinen, keskusteleva ja seksin täyteinen. Naiseni ystävättäret ovat kohdelleet minua kohtalaisesti. Naiseni on kehunut ystävilleen minun olevan hyvä keskustelija, avulias ja kypsä. Naiseni oli ohimennen puoli vuotta sitten kerran maininnut ystävilleen kuinka ihanaa ja seksikästä on se kuinka (minä) lihaksikas nuorimies teen kotitöitä/ruokaa stringeissä sekä otan aurinkoa niissä. Siitä lähtien hänen ystävättäret ovat suhtautuneet meihin negatiivisemmin, on kuulemma ällöä miten nuorimies liikkuu kotona stringeissä ja kuinka halveksuttavaa on ihailla nuoren miehen pakaroita, vaikka suhde kuinka henkinen olisi.

Tuskin nuo toiset rouvat ovat kateellisia, mutta naiseni sekä itseni puolesta inhottavalta, kun nämä rouvat eivät halua olla enää häneen hirveästi yhteydessä. En haluaisi lopettaa suhdetta. Mitä mieltä olette tästä kaikesta?

Kerrot unelmastasi, ei siinä mitään, vaikka todellisuudestakin. Olen kokenut tuon saman ikäiseni kassa. SEksikästä ja innostavaa, kun toista rakastaa. Älä välitä kateellisista ihmisistä. Nuoruutesi ei vielä ole kaikkea kokenut. Ilkeys ja kateus vie ihmisiä ja elämää ketä mihinkin suuntaa, mutta vie. Toivon vain, että et itseäsi "riko".

Vierailija

Pinnalliselta suhde vaikuttaa, jos naisen pitää kehuskella ystävilleen stringeissä viihtyvästä miesystävästään. Miehen pakarat on sivuseikka on ikä sitten mikä tahansa. Korvien väli on tärkein. Vaikutat kovin lapselliselta 28 vuotiaalta, no henkinen kasvusi on vielä kesken, ei hätää. Kyllä minäkin ihailen komeita nuoria miehiä, vaan ei siinä miehen pakaroilla eikä stringeillä ole mitään tekemistä.

Vierailija

Joo... eikä ihme ettei ystävättäretkään halua olla tekemisissä tyhjäpään kanssa, jos ei ole muuta puhuttavaa kuin nuoren miehen stringeissä liikehdintä. Mitä kadehtimista tuollaisessa mukamas on? Tyhjää kuvittelua tyhjäpäältä.

Vierailija

Lainaus:

Miksi ihmeessä aikuiset ihmiset jatkatte vielä tuota
älytöntä, keksittyä aloitusta?

Kateus, kateus! Ei suoda toiselle mitään hyvää, kun itse ei ole saanut.

Vierailija

Lainaus:

Pinnalliselta suhde vaikuttaa, jos naisen pitää kehuskella ystävilleen stringeissä viihtyvästä miesystävästään. Miehen pakarat on sivuseikka on ikä sitten mikä tahansa. Korvien väli on tärkein. Vaikutat kovin lapselliselta 28 vuotiaalta, no henkinen kasvusi on vielä kesken, ei hätää. Kyllä minäkin ihailen komeita nuoria miehiä, vaan ei siinä miehen pakaroilla eikä stringeillä ole mitään tekemistä.

Epäilen, luulen, että siellä silmäsi lepää!Et muuten edes mainitsisi!

Vierailija

Lainaus:

Sairasta mielikuvituksen tuotetta koko tarina, eiköhän osaa edes hävetä.

Vanha pyytää nuoruutta häpeämään? Häpesitkö itseäsi nuorena, vai nyt, kun olet menettänyt sen.

Vierailija

Antakaa nuoren miehen kohennella egoaan, kun saa vanhemmalta naiselta kipeästi kaipaamaansa arvostusta. Vanhemman naisen sylissä on niin turvallista.

Vierailija

En minäkään oikein usko tätä tarinaa, tuo ikäero on sen verran huikea! Vaikka olisi niinkin päin, että olisi nuori nainen ja vanha mies, niin en uskois oikein silloinkaan, sen verran on toisella "etumatkaa" elämässä. Tämä vaikuttaa pikemminkin äiti-poikasuhteelta, jos on totta...

Vierailija

Eihän suuret ikäerot ole nykyään mitään uutta. Onhan eräällä suomalaisella iskelmätähdelläkin itseään 20 vuotta nuorempi aviomies. Paljon muitakin ihan tuttavapiirissä, joissa mies on huomattavasti nuorempi kuin nainen. Olettekos siellä ihan kalkkiksia?

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Miksi ihmeessä aikuiset ihmiset jatkatte vielä tuota
älytöntä, keksittyä aloitusta?

Kateus, kateus! Ei suoda toiselle mitään hyvää, kun itse ei ole saanut.

Ei kukaan halua katsoa edes treenattua ja nuorta mieskroppaa stringeissä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat