Mitä ominaisuutta exässä ikävöitte?

Vierailija

Hei! Tulipa mieleen tällainen asia, että vaikka olisittekin eronneet, niin varmaan siinä entisessä puolisossa oli jotakin hyvääkin! Mitä siis jäitte kaipaamaan hänestä? Esim. nikkarointi- tai rakennustaitoja, hyvää kokkia, viherpeukaloa jne. Kertokaas mitä kaipaatte, ettekä ole enää saaneet kokea vastaavaa? T: määä

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Minä olin jonkin aikaa mieheni kanssa erossa toisistaan siis asuttiin erillään. Sitten vasta huomasti miten paljon hänessä on puolia mitä ei monessakaan ole. Tietynlainen auttamishalu, nikkarointi- ja rakentaminen ja pehmoisuuskin, vaikka oli yksi syy mikä hänessä ärsytti. Tosin eron syy oli hänen persoonallisuutensa muutos, esim alkoholinkäytön lisääntyminen. Mutta takaisin tulin ja en tiedä kannattiko ongelmia löytyy aina silti.
T. Mää2

Vierailija

Niin, mää2, siinä onkin varmaan jonkin verran miettimistä, että kannattaako puolisoa jättää, jos hän noin "yleisesti ottaen" on kaikin puolin mukava, ja vain yksi piirre, esim. lisääntynyt alkoholinkäyttö, häiritsee. Jos tuo häiriö ei ole kovin paha, eikä hän ole muuttunut todella paljon henkisesti, esim. ruvennut väkivaltaiseksi, niin en kyllä jättäisi häntä. Ainakaan, jos ei ongelmista ensin keskustella ja niihin yritetä saada apua. Itse olen leski, ja mietin nyt monia hyviä ominaisuuksia miehessäni, esim. erittäin korkeaa moraalia ja halua auttaa lapsiaan. Hyvää jatkoa! Terveisin määä

Vierailija

Yhdessä ex:ssä oli ällöttävä kiinni käymisen piirre.No,jätin mokoman.Eka mieheni olisikin ollut mitä mainioin kaikin puolin.Erottiin,kun kummallakin oli kokeilemisen halu muihin.Siis vieraisiin.Harmittaaks?No,harmittaa.Alkoholin liika käyttö on kyllä mielestäni täysin hyvä syy jättämiseen.Se kun tuppaa olemaan sellainen piirre,että mokoma lisääntyy vuosien saatossa.En jaksaisi mokomaa.

Vierailija

Huumorintajua, ehdottomasti. Ex sai minut nauramaan aina ja joka paikassa. En jäänyt kaipaamaan mustasukkaisuutta enkä omistamisenhalua, joka ajoi meidät erilleen.

Vierailija

Lainaus:

Yhdessä ex:ssä oli ällöttävä kiinni käymisen piirre.No,jätin mokoman.Eka mieheni olisikin ollut mitä mainioin kaikin puolin.Erottiin,kun kummallakin oli kokeilemisen halu muihin.Siis vieraisiin.Harmittaaks?No,harmittaa.Alkoholin liika käyttö on kyllä mielestäni täysin hyvä syy jättämiseen.Se kun tuppaa olemaan sellainen piirre,että mokoma lisääntyy vuosien saatossa.En jaksaisi mokomaa.

Miksi ryyppäsit niin runsaasti, oletko nyt kuivilla!

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Miksi ryyppäsit niin runsaasti, oletko nyt kuivilla!

Siis en minä ryyppää,vaan mies....

kirsikankukka55
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

En tiedä ikävöinkö, mutta arvostan ex:ässä tiettyjä asioita. Esim. hän on hyvä remonttihommissa ja muissa senkaltaisissa asioissa. Hän suhtautuu ihanasti lapsiin. Tykkää ihmisistä. Haluaa viettää aikaansa naisensa kanssa. Häneltä saa apua tarvitessaan......Hänessä on paljon piirteitä, joita arvostan

Vierailija

Exäni oli tosi kätevä remonttihommissa ja teki hyvää ruokaa.
Tiskasikin mielellään viimeisinä vuosina...
-...suosiolla ei erottu mutta Sydäri vei.. :((

Vierailija

Lähinnä suren, että liittomme karahti karille nuoruuden rakkauteni kanssa. Totuttiin niin elämään yhdessä kun hyvin nuorena jo aloitettiin seurustelu ja pitkään oltiin avioliitossa ja elettiin kiinteää perhe-elämää lapsiemme kera. Vaikka exässä oli omat vikansa, olisin silti hänet halunnut pitää vikoineen päivineen, hyviä puolia oli kutenkin hänessä enemmän ja kukaan kun ei ole täydellinen. Avioero on niin kovin raskas asia. Siinä romuttuu kaikki kaunis mitä on ollut.

Vierailija

Niin myös minäkin voisin sanoa:minä en eronnut ,vaan minut erotettiin.Löytyi uusi rakkaus ja siihen soppaan ei ollut jäämistä,jos aikoi suht terve järkisenä kuiville vesille soutaa.Näin on näreet,että ei se kaikki ole niin musta valkoista.Jäin kaipaamaan hyvää miestä,jota ehkä rakastan vieläkin,vaikka multaan on jo laitettu.Ei tule enää vastaan vastaavaa,joten yksin soudan tummissa vesissä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat