tapaaminen ABC:llä

Vierailija

Mikä oli se tapaaminen ABC-asemilla? Vieläkö tapaamiset jatkuvat+

Sivut

Kommentit (51)

Vierailija

Kiva kuulla, oon aikamonella abc:llä ollut tohon tapaamisaikaan, sattumalta kylläkin. Koskaan en oo nähnyt ketään tapaamispöydissä. Ovatko suosittuja.

Vierailija

Lainaus:

Kiva kuulla, oon aikamonella abc:llä ollut tohon tapaamisaikaan, sattumalta kylläkin. Koskaan en oo nähnyt ketään tapaamispöydissä. Ovatko suosittuja.

Niin suosittuja ettei kukaan käy.

Sari Alho
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Minulla on toisenlainen kokemus, mutta en olekaan etelä-Suomesta, vaan keskeltä. Meidän ABC:llä on ollut porukkaa, joskus pari, toisinaan jopa yli kymmenen!

Vierailija

Lainaus:

Minulla on toisenlainen kokemus, mutta en olekaan etelä-Suomesta, vaan keskeltä. Meidän ABC:llä on ollut porukkaa, joskus pari, toisinaan jopa yli kymmenen!

Meitä oli kerran paikalla 139... mutta olimme vieläkin pohjoisempana.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Meitä oli kerran paikalla 139... mutta olimme vieläkin pohjoisempana.

Kiva kuulla, että on ollut noin suosittua. Ovatkohan etelän miehet ja naiset
ujompia? Reippaasti pöytään vain, ei siellä syödä - muuta kuin hyvää pullaa.

Vierailija

Minä, jos sattuisin sellaiseen aikaan ABC:lle, niin rohkeasti pyytäisin liinan pöytään ja istuisin siinä vaikka yksin sen kahvikupposeni kanssa. Jos vaikka joku arempi uskalaisi liittyä seuraani.

Vierailija

Lainaus:

Satuin kerran käymaan muttei ollut mitään liinoja pöydällä,eikä varmaan näitä ihmisiäkään

Minulla on varmuuden vuoksi aina oma pöytäliina mukana käsilaukussa. Olen brodeeranut liinaan ET ystävyyden pinssin kuvia vaaleanpunaisella.

Vierailija

Tietääkö kukaan,että onko esim.täällä Lappeenrannan asemalla tapaamisia??Olisi kiva,jos niistä olisi ilmoituksia jossain,että ihmiset tietäisivät,eikö?

Vierailija

Itse en ole sieltä suunnalta, mutta hyvä idea varmaan tuo, että
täällä palstalla voitaisiin etukäteen ottaa selvää onko porukkaa
tulossa. Sitten olisi varmempi olo mennä sinne, kun tietäisi että
palsta-tuttuja on tulossa juttusille.
- Älkääkä sitten jääkö jänistämään viime tipassa nurkan taakse!

Vierailija

Jossain niistä tapaamisista pitäisi ilmoittaa, että tietäisi muutkin tulla kuin ET:läiset. Täällä on porukkaa ympäri Suomen, ei näistä joka ABC:lle riitä kävijöitä. Tylsää mennä kurkkimaan ABC:lle jos ei ole ketään paikalla. Miksi pitäisi pöytäliina olla pöydässä. Kelpaa kait sitä muutenkin pöydän ääressä rupatella jos vain joku juttukaveriksi eksyisi sinne.

Sari Alho
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

et-lehdellä on lähes 800 000 lukiijaa, ja heistä suurin osa yli 50-vuotiaita. Lukijoissa on paljon myös miehiä. Suomessa ei kattavampaa forumia tälle ikäluokalle ole, jollei YLEn tv-kanavia lasketa.

Joten rohkeasti vain ABC:lle: tarkoitus on keskustella päivän aiheista ja samalla tutustua uusiin ihmisiin.

Ja jos liinoja ei pöydistä löydy, kysykää henkilökunnalta. Jokaisessa ABC:ssä tiistaisin ja torstaisin pitäisi olla liinat parissa, kolmessa pöydässä. Liinat ovat pöydissä siksi, että tapaamisiin tulevat löytäisivät toisensa.

Syksyllä et-lehdissä on jälleen muistutuksia ABC-tapaamisista, ja muitakin kivoja lukijatapaamisia ja -matkoja on luvassa.

Sari

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat