Mitä kevätaurinko sinulle merkitsee?

Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Uusimmassa ET-lehdessä (nro 6) kerromme, miten kevätaurinko vaikuttaa lukijoihimme Lassiiin, Heliin, Virvaan ja ja Artoon.

Heli suuntaa maaliskuussa Lapin hohtaville hangille, Virva kertoo olevansa aamu-uninen, mutta kesäaika tuo helpotusta.

Miten aurinko vaikuttaa sinuun?

Kyselee
Sari
verkkotoimittaja

Kommentit (8)

Vierailija

Siirryn varjoon, jos sellaista on näkyvissä. Voimakas auringonpaiste häikäisee silmiäni, enkä ole saanut säästettyä aurinkolasirahoja. Tiimarista saisi tummat lasit muutamalla eurolla plussa-näköinen, mutta minä miinuslaseja käyttävä en saa.

Vierailija

Minä nautin suuresti, kun aurinko paistaa ja lämmittää.
Lunta kun on paljon niin sulamisvesiäkin riittää ja siinähän sitä puuhastelua on, kun ohjaa vesien kulun oikeisiin uomiin ja tekee puroja.
Nyt on parhainta aikaa seurata luonnon heräämistä eloon.
Ilman aurinkoa meillä ei olisi mahdollisuutta kokea lintujen muuttoa ja keväistä riemua.
Saatikka kasvillisuuden puhkeamista eloon.
Arkinen ja sitäkin ihanampi ilo on kuivattaa pyykkiä ulkona.
Pihalla suojassa istuskelu ja rauhallinen oleilu antaa voimia ja on varsin mukavaa.

Vierailija

Se on taas alkanut itsensä suojaaminen. Minulla on vitiligo, mutta onneksi kasvoissa on pigmentti, joten kasvot ruskettuvat hyvin, joten tämä vuoden aika on minulla sopivin. Kohan mennään kevääseen ja kesään, alkaa täyssuoja rasvojen tölääminen. Onneksi tähän tottunut, koska vitiligo puhkesi minulle 7 vuotiaana.

Vierailija

Minulla on varmaankin sisäiset aurinkopaneelit, koska aurinkoiset päivät ovat aina hyviä. Aurinkolasit silmille ja menoksi (ei tarvitse meikata, toki en sitä muutoinkaan tee joka pv.) Näin keväisessä lämmössä on ihana nautiskella tuulensuojassa, juoda kahvit tai teet lasitetulla parvekkeellani ulkoilun jälkeen ansaitusti. Kevät on toivoa täynnä! Kesäkukat ovat jo komeilla taimilla, odottavat jo" ulkoilutusta" ja istutusta parvekkeelle.Toki kevään harmaus, kaikkine roskineen ja koiran jätöksineen oksettaa. (suuri haaveeni on että itsekin eläinrakkaana ihmisenä, näkisin päivän jolloin kaikki käyttäisivät pussitusta pökäleille ja pipanoille, eivätkä antaisi tyhjennysten tapahtua jälkakäytäville ja kevyen väylille)Siksi siirrynkin pyöräilijäksi mahdollisimman äkkiä. Aikuisten oikeasti, ajatelkaa järkevästi mikä määrä pöpöjä kulkeutuu kaikkiin koteihin, kaikkialta. Ei ihme kun keväisin jyllää kaikenlaista pöpöä. Mutta niin se vaan on että kaikella on 2 puolta, on hyvää ja huonoa! Nyt aijon lähteä uimaan ulos, se kruunaa tämän aurinkoisen päiväni. Sinne jää krempat ja murheet varmasti. Sen jälkeen olen pirteä kuin västäräkki, joita jo odottelen kaikkien muiden muuttajien tavoin. Hyvää, aurinkoista kevättä kaikille!

Vierailija
Sari Alho

Uusimmassa ET-lehdessä (nro 6) kerromme, miten kevätaurinko vaikuttaa lukijoihimme Lassiiin, Heliin, Virvaan ja ja Artoon.

Heli suuntaa maaliskuussa Lapin hohtaville hangille, Virva kertoo olevansa aamu-uninen, mutta kesäaika tuo helpotusta.

Miten aurinko vaikuttaa sinuun?

Kyselee
Sari
verkkotoimittaja

Kyllä seon sillee notta. mielala se alakaa kohenemaa pikkuhilioo ko aurinko alakaa paistoo ylempee ja lämmittee enemp. Sittä ko lumet sulaat ja alakaa luonto puhkeemaa uutee kukostuksee ni se se vasta o jotai. Linnut alakaat sirkutela ja kisakehtoo pihamuala ja perhoset lennelä ja siät lämpijäät ni sillo o hyvä olla ja elelä. sillo alakaa se talave ankeus hävitä mielestä ja ropasta. Voi jos piäsissii muuttamaa semmosee kämppää johna vois laittoo takapihale pöyvä ja tuolit ja istahtoo sinne sillo tällö kupilisele kuumoo ja vua nautiskela olostaa. Se tua alaku kevää aurinko ikäänko virittää outtamaa sulii maita ja kesee. Ja koha alakaa enemälti paistoo nii se tuop varmaa sen kipinän notta. pitäs piästä moottorpyörälä tienpiäle. ja sekös sittä vähä kirpasoo mieltä ko ei ou enee sitä moottorpyöree ja enkä ies enee kykenis sillä ajamaankaa.

T.suapisti

Vierailija

Aurinko-allergian vuoksi se rasvan lotraaminen alkaa taas toden teolla.Kesällä kevyttä pitkähihaista ja lippalakkia yms...
Onneksi allergia ei kumminkaan ole sieltä pahemmasta päästä,mutta suojata pitää kuitenkin.Ei puhettakaan hihattomista puseroista,saati shortseista.

Vierailija

Rakastan auringonpaistetta. Valoisuus tekee energisemmäksi. Tulee liikuttua ja ulkoiltua enemmän. Tosi nastaa!

Vierailija

Aurinko on ihana mutta kavala. Iho pitää suojata hyvin vahvakertoimisilla voiteilla ettei ihosyöpäni uusi kasvoillani.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat