Ystävyyden alku

Vierailija

Oletteko ikinä miettineet,miten pienistä asioista voi ystävyys lähteä liikkeelle. Minulla jäi viime talvena auto Kemin-ja Oulun välille,kun siinä sitä yritin käynnistää huomasin,että taakseni ilmestyi hulppea mersu. Sieltä astui ulos saapikkaissa ja turkissomisteisessa nahka-asussa n 60v vaaleahiuksinen nainen. Hän hinasi autoni seuraavalle huoltoasemalle, tämän tapauksen johdosta meistä tuli ystävät. t. Tomppa

Kommentit (8)

Vierailija

Joopa joo, "Tomppa", taisit itse keksiä tämän tarinan, norpannahka-asu-nainen, vai mitä?? ;DDDDDD

Vierailija

Kyllä joskus meille tapahtuu ihmeitä ihmis-suhde rintamallakin.
Odottelen koska omalle kohdalle aito ystävä ilmaantuisi.
Ei tuolta ystävähaustakaan ketään löydy.
Täytynee tästä lähteä koiraa ulkoiluttamaan, ehkäpä joku tulisi vastaan ja ihan juttusille jäisi?

Vierailija

Minkähänlaista ihmettä sitä kukin odottelee?
Olenkohan jotenkin outo vai ymmärtämätön(siis olen,myönnän heti,mutta) kun koen,että minulla on aitoja ystäviä ihan monta.Toki heistä joku on toista läheisempi,mutta aitoja itsekukin.
Koiraa ulkoluttaessa käy niin,että ainakin epäaidot lähestyjät koira haistaa heti ja silloin ei ole pelkoa,että tapahtuisi
kovinkaan suuri virhe kohdalleni pysähtymään.
Luotan koirani vaistoihin takuuvarmasti;)

Vierailija

Minulla on jo toinen uusi auto, ei kylläkään mersu.Maksettu ja omalla rahalla. Turkkia ei ole, kun en halua turhamaisuuteni takia tapattaa eläimiä. Mutta toisen auton hinaaminen ja sähkönkin antaminen on kielletty. Joten en saa tälläkään tavalla miestä juttuseurakseni pelkääjän paikalle. Tarleena

Vierailija
Usva-Lintunen

Minkähänlaista ihmettä sitä kukin odottelee?
Olenkohan jotenkin outo vai ymmärtämätön(siis olen,myönnän heti,mutta) kun koen,että minulla on aitoja ystäviä ihan monta.Toki heistä joku on toista läheisempi,mutta aitoja itsekukin.
Koiraa ulkoluttaessa käy niin,että ainakin epäaidot lähestyjät koira haistaa heti ja silloin ei ole pelkoa,että tapahtuisi
kovinkaan suuri virhe kohdalleni pysähtymään.
Luotan koirani vaistoihin takuuvarmasti;)

Kyllä ihmeitä saa ja pitää odottaa, koska meitä yksinäisiä on niin paljon.
Onhan toive-ajattelu ja päiväunelmointi sallittu.
Niistä saa lohtua ja voimia.

Tietysti ihmisen pitää jotain ystävyyden eteen tehdäkin. Minun pahin vika on aloitekyvyttömyys elikä en rohkene tuolla kävelylenkillä esim. ryhtyä ekana juttelemaan.
Kait se huono itsetunto (lapsesta lähtien )estää tutustumis yritykset?

Vierailija

Meissä jokaisessa on omat ongelmamme.
Meistä ei täydellistä löydy,en usko,että sellaista kukaan tosisan etsiikään.
Ja on totta, kuten Psyk.A.Miller kirjassaan kirjoittaa "Alussa oli kasvatus",moni tuska alkaa.
Toisille toisin ja toisille toisin.Yhtä hyviä korttipakkoja ei kaikki saa.
Itselläni on paljon koukeroita selvitettäväksi,mutta sosiaalisuuden ja sanavalmiudenolen jo lapsena saanut,(liekö aina hyvä sekään),pelkoja löytyy,mutta eivät kohdistu ihmisiin.
Voin aloittaa jutustelun ihan missä vaan ja kenen kanssa tahansa,pidän itsekin sitä lahjana,ja olen työssäni koulinut sitä,ihmisten parissa.Mutta tiedän,että sellaista ei voi väkisin tehdä jos ei persoonana sellainen ole.
Jokainen kelpaa varmasti itsenään,kunhan löytää paikan,harrasteen tai jos todella tavallinen kauppareissulla vahingossa tönäisy voisi olla joskus alku.Hymy,ja vilkaisu ,en puhu flirtistä,vaan yleensä ihmisten kesken on ilo päivälle.
Ja vielä,esim.Anonyymin sijasta voisi reksiteröityä,vaikka millä nimellä,niin siihen voisi tipahtaa kirje,siihen viestiin jonka on kirjoittanut.
Iloa ja valoa ja toivoa ei koskaan kannata heittää.

Vierailija

Ennen vanhaan sitä nujerrettiin itsetuntoa ymmärtämättömän kasvatuksen myötä. Minä olen vanhemmiten vapautunut ja teen helposti tuttavuutta ihmisten kanssa, siis ainakin uskallan aloittaa keskustelun. Jotenkin tuntee olonsa enemmän epämiellyttäväksi, jos ei avaa suutansa.

Vierailija

Lainaus:

Joopa joo, "Tomppa", taisit itse keksiä tämän tarinan, norpannahka-asu-nainen, vai mitä?? ;DDDDDD

Miksi pitää aina sanoa keksitty,mulle tulee mieleen ettet ite koskaan puhu totta siksi epäilet.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat