Viisareiden vääntely

Vierailija

No niin,taas on tehty operaatio:Viisareiden vääntely.
Känny,seinäkellot,pöytäkellot,rannekellot.Auton kellon jätin viime vuonna kesä-aikaan,säästyi edes yksi kello viisareiden käännöltä.
Kännyssä on automaattinen päivitys,mutta sekään ei automaattisesti aikaa vaihtanut.Kännystä piti ensin sulkea virta,että päivittyi.
Venäjä fiksusti ? ,jättää ensisyksynä kellonsa kääntämättä,eli jää kesä-aikaan,nyt on mukava sitten seurata miten siellä pärjätään.
En ole tästä kellojen rukkailusta kuullut vielä yhtään sellaista elintärkeää kommenttia,että miksi niitä on käännettävä.
Sen olen kuullut,että muutkin keski-euroopan maat tekevät niin.
Vaikka tämä "toimenpide" on vain kaksi kertaa vuodessa,silti se ottaa päähän.

Kommentit (4)

Vierailija

Minä sain kännykän kellon itse sirrettyä, ja tietsikka teki omn siirtonsa automaattisesti.
Olohuoneen ja keittiön seinällä olevat kellot ovat niin korkealla etten niihin ylety-jakkaralle kiipeily kielletty.
Kaksi kertaa olen jo ajassa erehtynyt,kun katson niihin "vanhasta muistista" :((

Missasin tärkeän puhelun-jonka lupasin soittaa tiettyyn aikaan-puhelun odottaja pahoitti mielensä
kovasti ...
En ymmärrä miksi kellon kanssa pitää "temppuilla", kun se aiheuttaa terveydellisiäkin haittoja muuttamalla ihmisten unirytmejä...

Vierailija

Eipä tuon tunnin nyt luulisi vaikuttavan pahemmin unirytmeihin,
mutta jos siirryttäisiin mantereelta toiseen, niin sitten...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat