Haluan ystävän!

Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Haluan ystävän, joka asuu lähellä, etäisyydet vain hankaloittavat tapamista. Jostainhan ystävyys on aloitettava ja ensimmäinen on tietysti tapaaminen. Sitten vaikkapa muutamia tapaamisia ja jos kaveri tuntuu mukavalta jatkoa varmasti seuraa.
Itse asun pääkaupunki seudulla omakotitalossa ja oma talouteni on ok. Toivon mukavaa, älykästä, keskustelutaitoista luotettavaa ystävää.

Olisi myös mukava löytää email-ystävä. Uusi sähköposti-osoitteeni aukeaa ilm. maanantaina tai tiistaina ja kuulemma takuu varmasti toimii.

Jos ei tärppää, siitävoidaan sitten keskustella tärppi sivulla.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija
gastella2

Haluan ystävän, joka asuu lähellä, etäisyydet vain hankaloittavat tapamista. Jostainhan ystävyys on aloitettava ja ensimmäinen on tietysti tapaaminen. Sitten vaikkapa muutamia tapaamisia ja jos kaveri tuntuu mukavalta jatkoa varmasti seuraa.
Itse asun pääkaupunki seudulla omakotitalossa ja oma talouteni on ok. Toivon mukavaa, älykästä, keskustelutaitoista luotettavaa ystävää.

Olisi myös mukava löytää email-ystävä. Uusi sähköposti-osoitteeni aukeaa ilm. maanantaina tai tiistaina ja kuulemma takuu varmasti toimii.

Oletko iäkäs nainen joka kuuluttaa ja tarvitsee sitä kuuluisaa apumiestä talon pitoon?

Vierailija

Onko tämä uusi y-hakupalsta ?. Oma s-postini (toinen) aukes heti kun oli rekisteröitynyt.

valone
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Omiaan tuo on puhunut. Vedätystä ja taas menee mies lankaan. Niin se toistenkin postit aukeaa saman tien, jahkaamatta päiväkausia, et silleen.

gastella2
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Voi, voi. Täytyykö täällä rautalangalla kaikki vääntää? Ensinnäkin nämä gmailit ja hotmailit ilmeisesti toimivat heti. Avattuani gmailin, minulle ei tullut mitään viestejä, joten tietysti oletin etten ole saanut mitään. Kun ET toimisto ilmoitti roskaposteista ym, aloin minäkin hakea, mutta kun koko roskapostia ei saatu esille. Lähetin toisesta s-postista testi viestejä ja nämäkään eivät tullet. Roskapostikin lopulta näyttäytyi. Ensimmäiset viestit olivat tulleet jo samana päivänä, kun olin avannut gmailin. Taas viestit hävisivät. Lopulta sain viestit pysymään sen verran, että pystyin tulleet viestit lukemaan. Tässäkin vaiheessa ei ollut tullut yksikään omista lähettämistäni viesteistä. Eipäniitä ole tullut myöhemminkään kuin kaksi.
Näinhin viesteihin vastasin. Vastaan, koska katson, että se kuuluu hyviin tapoihin. Itse olen lähettänyt pari viestiä, mutta eipä viestin saaja katsonut aiheelliseksi vastata. Nämä minun vastaukseni eivät liioin lähteneet eteenpäin, joten vastasin ystävähaun kautta.
Uusi sähköpostiosoitteeni toimii, kun saan siitä kirjallisen ilmoituksen. En ymmärrä kuinka minun sähköposti ongelmat ovat aiheuttaneet tällaisen keskustelun.
Ikäni selviää ystävänhausta, ja jos painat nimimerkkiäni, niin tulle pientä tietoa minusta. Kertoisitko minulle, mikä tämä "kuuluisa talonmies" on? Ties´vaikka alkaisin sitten tällaista etsiä.

Yritän huumorilla lukea näitä heittoja. Eihän täällä tarvitse olla, vapaaehtoistahan tämä on, ja ei kait tämä mikään uskonasia ole. Olen täällä niin kauan, kuin olen. Kun näitä heittoja tulee vielä anonyymi-nimikkeen takaa, mietin eikö suomalainen vieläkään pysty nimimerkkinsä takaa kirjoittamaan. Tännehän pystyy myös kirjoittamaan ilman rekisteröintiä ja tällöin ollaan nimenomaan anonyymejä. Tämä on mielestäni väärin.
Mitäs iloa ja hyötyä muuten minulla on vedätyksestä?? Ei mitään.

Vierailija

Hyvä gastella2!

Avasin tänä aamuna tämän ketjun ja voi, mitä ajatella tällaisesta. Olin aikaisemmin pitänyt tätä ET palstaa jotenkin parempana ja hienompana kuin näitä yleisesti haukuttuja. Jo ensimmäisenä päivänä nämä luulot saivat kyytiä. En ole millään ns. ikäihmisille suunnatulla palstalla törmännyt tällaiseen käytökseen. Joidenkin ihmisten elämäntehtävä näyttää olevan kirjoitella näille palstoille ilkeyksiä. Aivan asiallisiin kysymyksiin saa vastaukseksi näitä "viisasteluja" ja suoranaista nimittelyä.

Ymmärrän tällä talonmiesvitsillä että sinun pitäisi ottaa elätettäväksesi joku tyhjäntoimittaja joka sitten toimittaisi "miehen" virkaa elämässäsi. Kyllä on kokemusta näistäkin.

Tunnen myötätuntoa!

valone
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Lainaus:

Hyvä gastella2!

Avasin tänä aamuna tämän ketjun ja voi, mitä ajatella tällaisesta. Olin aikaisemmin pitänyt tätä ET palstaa jotenkin parempana ja hienompana kuin näitä yleisesti haukuttuja. Jo ensimmäisenä päivänä nämä luulot saivat kyytiä. En ole millään ns. ikäihmisille suunnatulla palstalla törmännyt tällaiseen käytökseen. Joidenkin ihmisten elämäntehtävä näyttää olevan kirjoitella näille palstoille ilkeyksiä. Aivan asiallisiin kysymyksiin saa vastaukseksi näitä "viisasteluja" ja suoranaista nimittelyä.

Ymmärrän tällä talonmiesvitsillä että sinun pitäisi ottaa elätettäväksesi joku tyhjäntoimittaja joka sitten toimittaisi "miehen" virkaa elämässäsi. Kyllä on kokemusta näistäkin.

Tunnen myötätuntoa!

Ystävä hyvä!
Jos et olisi kaikkea itsestäsi, hankaluuksistasi ja muista kiusoista täällä kertoillut, nostaessasi itsesi tälläkin palstalla esiin, tuskin olisit tälläistä kohtelua saanut.

Ei kai kuitenkaan ole tarkoitus, että täällä jokaisen kaverin hakijan laittaa omaa palstaa asiasta. Ilmeisesti ylittyi ärsytyskynnys. Mitä tästä opimme?
Minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa, sanovat, vaan ei se aina niin mene. Tarkoitan kommentoijien "tavattomia" lausahduksia.

Vierailija

Aivan. Täällä on mummoja jotka kilometrikaupalla syytävät sekaavaa tekstiään. Kuka on kiinnostunut montako kertaa jotakin meiliä on lähetetty ja testattu. Sellaiset on yksityisen ihmisen yksityisiä asioita. Ikärakenteen huomioon ottaen saattaa höperyys jo hiipiä. No vanhuus ei tule yksin.

gastella2
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Valone 27.08 11.34, Anonyymi27.07 12.14 ja Anonyymi 27.07 14.55

Kun luette näitä viestejä,lukekaa tarkkaan ja selventäkää itsellenne mitä olette lukenee.
Anonyymi 10.28 ei ollut minun viestini vaan se oli viite minun viestiin. Ja tämä oli kyllä niin nappiin vastattu.Olen hänen kanssaan samaa mieltä.
Minun juttuni oli kyllä niin avointa enkä haukkunut en liioin arvostellut ketään. Eihän kukaan pakota teitä lukemaan näitä palstoja. Mutta, kun niin kovin kärkkäästi arvostelette, olkaa itse esimerkkinä ja lopettakaa tuo tyhjän jauhaminen.
Täytyy noista teidän kommenteista sanoa vain, että eipä voi mitään, suomalainen tavis on suomalainen tavis, vaikka voista paistaisi.

valone
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Lainaus:

[quote
gastella 2 27.08 11.34, Anonyymi27.07 12.14 ja Anonyymi 27.07 14.55

Kun luette näitä viestejä,lukekaa tarkkaan ja selventäkää itsellenne mitä olette lukenee.
Anonyymi 10.28 ei ollut minun viestini vaan se oli viite minun viestiin. Ja tämä oli kyllä niin tappiin vastattu.Olen hänen kanssaan samaa mieltä.
Minun juttuni oli kyllä niin avointa enkä haukkunut en liioin arvostellut ketään. Eihän kukaan pakota teitä lukemaan näitä palstoja. Mutta, kun niin kovin kärkkäästi arvostelette, olkaa itse esimerkkinä ja lopettakaa tuo tyhjän paskan jauhaminen.
Täytyy noista teidän pillukommenteista sanoa vain, että eipä voi mitään, suomalainen tavis on suomalainen tavis, vaikka voista paistaisi.

[/quote]
valonen ei ole mitään tekemistä tämän tekstin kanssa, vaikka niin annetaan ymmärtää

Vierailija

Niimpä haluan, mitä otsikko sanookin. Huomenna treffeille, kumpikin haluaa tavata, parit kirjeet kulki ensin, todettiin että turha jaarittelu ei edistä ystävyyttä ja tutustumista, että näin.

Vierailija

Kirjoita vaikka sana päivässä, kunhan siitä saa tolkun. Tuolla tyylillä ei sinullakaan ole kysyntää, saa lemmenpesäsi kuivua ja kutistua rauhassa.

Vierailija

Lainaus:

On kamalaa ,ku waaritki joilla ei oo enää mitään mahkuja kun ei....ne vaa täällä vääristelee ja himoitsee

Mitä merkillistä vaarien toiveissa on? Minä hesalainen 65 v. etsin yhstävää yhtä laajalla kirjolla, kuin palstan päähenkilö. Olen kyllä ikärasisti. Ei se vuosista ole kiinni, mutta mummolan pehmotarinatja villakudonnaiset ovat kaukana omista aiheistani. Kaikenlaiset lemmikkieläimet ovat minusta pieneläinklnikalle ja eläintarhoihin kuuluvia luontokappaleita.

Minä pidän automatkailusta kotimaassa ja lähialueilla. Ajan paljon itse, mutta nautin myös luotettavasta kuskaamisesta vaikkapa vanhalla Volvollani. Kulttuurikohteiden koluaminen on intohimoni, mutta tietämykseni niistä jää aina vähäiseksi. Autoilun vastapainoksi teen pitkiä kaupunkivaelluksia. Olen vähän vaellellut Dolomiiteilla, mutta etaappimajatalojen palvalut kiinnostavat nykyään myös.

Kokeilin ystävähakua huonolla menestyksellä. Minulle vastanneet ehdottivat aivan toisenlaisia matkoja ja elämää. Niinpä ajattekin tutkia minkälaista keskustelua syntyy tällä palstalla. Hosuminen on mielestäni turhaa. Rekisteröidyllä nimimerkillä saan kyllä yhteyden hetkessä. Onko se väärin?

Vierailija

En edes viitsi luke kaikkea mitä ootte kirjoittaneet.Sanompahan vain, hienoa keskustelun aloittelijalle, kun uskallat lähteä hakemaan ystävää täältä.
Joille ei passaa että jotkut haluaa vaihtaa ajatuksia niin "Olkaa hiljaa".Kyllä meillä mummoillakin on oikeus ystäviin ja elliei niitä ole ,niin mehän katellaan.
Tosi ystävän kun löytää niin se lienee hieno asia.Mollaajat menkää muualle.

Keskustelun aloittajalle aurinkoa elämään.

Vierailija

Varoitan kaikkia hyväuskoisia, ei löydy netistä muuta kuin valheita, valheita vain. Luonnevikaisia narsisteja., jotka kirjoittelevat täyttä s...a monella nikilla ja lisäksi anoina.Vain ihmiset jotka kokevat mahdottomaksi, saada seuraa reaalimaailmasta.
Saatte vain pettymyksen yrittämisestä. Ottakaa itsesuojeluvaistonne käyttöön.
Puhuu kokemuksen ÄÄNI Tosin olin omalla nimelläni, mutta sekään ei auta, jos joku haluaa valheidensa verkkoon vetää, mitkään puheet ei pidä paikkaansa ajan kanssa todettuna.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat