Onko miesten ja naisten ystävän hakemisessa isoja eroja?

Vierailija

Mitenkähän mahtaa olla, millaista ystävää hakevat miehet, millaista taas naiset? Onkohan esim. vielä 60+ miehille tärkeintä naisessa se seksi-seura, vai mihin he seuraa kaipaavat? Vai pahimmassa tapauksessa, hakevatko "kodinhoitajaa" arjen pyöritykseen?! Hakeekohan kukaan ihan rehdisti ystävää, keskusteluseuraa ja elämänkumppania?
Ja miten lienee naisilla, onko seksi tärkeintä, vai kenties keskustelukumppani, joka on vierellä päivittäin? Vaiko harrastusseura? Vai hakevatko naiset "talonmiestä", varsinkin omakotitaloissa asuvat? Mietitäänkös tätä? :) T: Mymmeli

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Vastaan näin kuuttakymppiä lähestyvän naisen näkövinkkelistä.
Minä haen seuraa arkeen, lenkille, joskus hemmotelemaan ja hemmoteltavaksi, marjametsään ja muuhun tavalliseen yhteiseen tekemiseen. Ei tanssilavoille, koska en tanssi.
En hae talonmiestä, mutta jos autoni/kotini vaatisivat miehen kättä, en panisi pahakseni. . . mutta osaan soittaa huoltoonkin ;)
Seksi on menettänyt lähes merkityksensä.

Vierailija

Lainaus:

Minä haen seuraa arkeen, lenkille, joskus hemmotelemaan ja hemmoteltavaksi, marjametsään ja muuhun tavalliseen yhteiseen tekemiseen. Ei tanssilavoille, koska en tanssi.
En hae talonmiestä, mutta jos autoni/kotini vaatisivat miehen kättä, en panisi pahakseni. . . mutta osaan soittaa huoltoonkin ;)

6 kymmisen miehen näkövinkkelistä, en käy lavoilla, hemmottelupuoli on ok,jotain osaa tehdäkin, seksi ei pääasioita. vaan arkinen puuhastelu muuten. Millä alueella tuollaiset tavallisen oloiset naiset asuvat, on.hmmm :)

Vierailija

Hyvä avaus Mymmeliltä, Ensinnäkin siinä ilmoituksessa, kun on niitä vaihtoehtoja, mille kohtaa ruksaat pallukan, voi tulla helposti väärinkäsityksiä, esim.muuta seuraa, joku voi ajattella jaa se hakee seksisuraa, en vastaa,vaikka se ei sitä välttämättä tarkoita,ollaan hyviä päättelemään asioita, jopa toisten puolesta, :)vaikka kohde muuten vois kiinnostaa, eikö olisi hyvä siihen omaan hakutexstiin tarkentaa minkälaista muuta seuraa haen, ja toinen juttu, kun joku avaa profiilin lukeakseen minkälaisesta ihmisestä on kyse,ja mistä päin hakee seuraa, siinähän prof.kuvan oikealla puolella kun lukee, etsitty seura, ja alue. Sekin käsitetään helposti ettei hae muualta kun sieltä alueelta, vaikka se kohta tarkoittaa, omaa aluetta mistä itse on. Se on mielestäni vähän harhaanjohtavasti laitettu. Millähän lokiigalla? On hyvä tehdä tarkennus omaan hakuun, että mistä päin haen.

Eräskin sanoi,hän otti uhallakin yhteyttä, vaikka haet vain tietyltä alueelta. Sanoinkin että se on harhaanjohtavasti,kun oma alue ilmoitetaan, tässäkin kohtaa etsityn seuran kohdalla. Ootteko tuon huomannut. Vois alkaa posti paremmin kulkemaan.:)

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

6 kymmisen miehen näkövinkkelistä, en käy lavoilla, hemmottelupuoli on ok,jotain osaa tehdäkin, seksi ei pääasioita. vaan arkinen puuhastelu muuten. Millä alueella tuollaiset tavallisen oloiset naiset asuvat, on.hmmm :)

Jos tuon ikäinen mieshenkilö ei ole enempää kiinnostunut seksistä, on jossain hyvin vikaa.

Vierailija

Miehet hakevat usein naisia. Naiset hakevat yleensä miehiä. Jos seniorisuhteessa päästään ensitapaamisesta eteen päin , kaikki etukäteispuheet muuttuvat tyhjäksi mölyksi. Käsi tarttuu lenkillä käteen, lyöttäydytään kylään ja siitä eteenpäin ei paljon ujostella. Ei ole suuria eroja miesten ja naisten haluissa tunnistaa ja täyttää kumppanin toiveet. On kaunista, kun naiset puhuvat rauhoittumisestaan iän myötä. Vielä kauniimpaa on havaita se vimma, jolla kaikki muistuu mieleen.

Jos olisi toisin, miehet hakeutuisivat toistensa seuraan. Naiset puolestaan sietäisivät paremmin toistensa ikääntymisvertailuja. Mutta miksi aina tarkkaillaan ja kirjataan niitä seksipuuhia. Eihän kukaan naimalla parisuhteessa elä. Yhteiset kokemukset täyttämä elämän kirjo, taaskin samoista aineksista molemmilla, luo kestävän suhteen, jota molemmat etsivät.

Vierailija

Lainaus:

Ei ihme että pitää yksi olla kun koneella etsitään ystävätkin eikö teillä jumalattomilla ole Live elämää?

Sori vaan, mutta en ymmärrä yhtikäs mitään tuosta kirjoituksestasi!? Mikä ihmeen "yksi olla", ja kyllä, varmaan monella on sitä live-elämääkin, mutta sieltä voi olla vaikeaa sitä kumppania löytää. Mitä ihmettä tuo kirjoituksesi oikein tarkoittaa?? Kerrotko?!

Vierailija

Minä olen vasta 50+ nainen, mutta haen niin seksi-kuin muutakin seuraa miehistä. Elämänkumppani olisi tosi mukava löytää, kun ei yhtään tiedä, miten kauan tämä elo vielä jatkuu; ties vaikka yli 80-ksi! Yksin ei ole mukava olla!!

Vierailija

seksi ei pääasioita.

Jos tuon ikäinen mieshenkilö ei ole enempää kiinnostunut seksistä, on jossain hyvin vikaa.

Onko tosiaan noin ettei ymmärrä kirjoitettua tekstiä, vaikka ei noita itse ole privaillukka, tonhan nyt ymmärtää tahvompikin, että se ei ole pääasia, ei siinä puhuta kiinnostuksen puuttumisesta pätkääkään :(

Vierailija

Olen skeptinen, josko löytyisi elämänkumppani?
Kun saa nenillensä, arvostelua, nimittelyä.
Eiköhän hetken verran vedä henkeä.
Ehdotan, että heti tapaamisiin, että ei ehdi tulla vääriä käsityksiä.
Koska ei ole sama, kun vaihtaa tekstiä, kun kasvotusten tavataan. Kokemus on opettaja, minulle kelpaa ihminen, en ole kranttu, ei saisi olla silloin toinenkaan.

gastella2
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Olen ollut nettiET:ssä hiukka päälle 3 viikkoa. Täällä lähes kaikki kirjoittavat anonyymeinä, itse kirjoitan omalla nimimerkilläni. Tässä netti keskustelussahan tuodaan esille hyvin paljon kirjoittajasta, hänen mielipiteitään eri asioista, kirjoitustyylistään, huumorin tajustaan jne. Näiden ensivaikutelmien perusteellahan aletaan tuntea jonkinlaista vetoa toiseen henkilöön. Mutta, kun kirjoittajat ovat anonyymejä. Ei ystävänhausta, vaikka kuinka etsisi, löydy anonyymiä. Tämän takiahan nämä nimimerkit ovat tärkeitä. Nimimerkithän ovat aivan yhtä anonyymejä, mutta nimimerkin avulla voidaan ystävänhaun kautta ottaa yhteys.

Vierailija

Anonyymi 30.7 klo 14.00
Vastasit kirjoitukseeni, olen tuo 60 kymppiä lähestyvä naisihminen. . . . .asustelen keskellä Suomea tällä hetkellä, mutta jahka pääsen irti "taksvärkistä" suuntaan hyvin todennäköisesti etelämmäksi. . . .

Onko totta, että Sinäkin ajattelet samoin kuin minä. . . . . . .
Terv. arki-adalmiina ;)

Vierailija

Lainaus:

Anonyymi 30.7 klo 14.00
Vastasit kirjoitukseeni, olen tuo 60 kymppiä lähestyvä naisihminen. . . . .asustelen keskellä Suomea tällä hetkellä, mutta jahka pääsen irti "taksvärkistä" suuntaan hyvin todennäköisesti etelämmäksi. . . .

Onko totta, että Sinäkin ajattelet samoin kuin minä. . . . . . .
Terv. arki-adalmiina ;)

Kyllä vaan, miten tunnistaa. ;)vinkki

Vierailija

Lainaus:

On siinäkin taas tärkeä aihe voi jeesus näitä juttuja.

Miksi luet näitä juttuja? Kuka pakottaa, jos ei kiinnosta?

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Ei ihme että pitää yksi olla kun koneella etsitään ystävätkin eikö teillä jumalattomilla ole Live elämää?

Sori vaan, mutta en ymmärrä yhtikäs mitään tuosta kirjoituksestasi!? Mikä ihmeen "yksi olla", ja kyllä, varmaan monella on sitä live-elämääkin, mutta sieltä voi olla vaikeaa sitä kumppania löytää. Mitä ihmettä tuo kirjoituksesi oikein tarkoittaa?? Kerrotko?!

Sitä kait tyyppi tarkoittaa, että koneen kanssa vaan seurustellaan ja siksi ollaan yksin. Ystävätkin yritetään etsiä koneelta. Kirjoittaja ihmettelee, eikö teillä ole muita ihmissuhteita ja ystäviä eikä muuta elämää kuin mitä täällä netissä. Näin minä tulkitsen tuon tekstin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat