hevimusiikki ja kauhikset

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

onko tääl ketään ,joka diggaa hevimusasta ja kauhuleffoista? oon 60-luvun"hippinuorisoo".

Kommentit (10)

Vierailija

Voi sua raukkaa,
kukaan ei ole ilmoittautunut. No, ET-lehteä ei juuri pidetä hevirokkareitten aviisina:) Ilmoittaudun genreen sen laajemmassa merkityksessä, eli hevi ei ole niinkään mua varten, mutta olen vannoutunut pitkän linjan rock-diggari. Poikani on hevimuusikko eräässä pintabändissä jopa, niiden keikkoja ollut aivan huikeaa nähdä, mutta levyt ja musavideot ei kuulu viihtymismusaani. Mulla sellaiset ikuiset kuin vaikka Neil Young ja Bruce ja Eagles ja edesmennyt Queen on jatkuvassa käytössä. Kauhuleffoja en juurikaan jaksa katsella, CSI-tyyppinen kauhu miellyttää kylläkin.
Siis tääl on oikeesti meitä rock-henkisiä jo 2 kappaletta. Itse olen jopa ET-ikäinen, 64v. Ja ylpeä siitä.

aluisa
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hei kaikki,
Eikö ole upeaa, että saamme nauttia juuri siitä musiikista, josta pidämme? Itse en kuuntele heviä, mutta toki suon sen muille. Minulle hevistä tulisi levoton olo!
Terveisin Aluisa

Vierailija

Kuulun kyllä ikäryhmään (1960-luvun nuorisoon), mutta hevi ei ole ominta musiikkia. Taisin silloin vanhoina hyvinä aikoina olla enemmän Elviksen kuuntelija, edes Beatles ei innostanut niin kuin muita luokan tyttöjä.
Meillä nykyään asustaa hevimusiikin ystävä ja konserteissa kävijä, niin että minäkin olen hiukan päässyt osalliseksi.
Kauhuleffoista katselen vain vanhoja, kuten Hitch`in "Psycho" (hitsi, miten se on hyvä!) Näitä uusia kauhuelokuvia katselee meidän nuoriso, mutta minusta ne ovat liian verisiä. Semmoinen psykologinen jännitys on enemmän minun mieleeni, se on kaikista hyytävintä.

Vierailija

Hei! Aikaa on kulunut kun viestisi olet kirjoittanut mutta vastaan silti... Mä olen myös 60-luvun lopun ja 70-luvun alun "hippityttö". Olin kaveripiirissäni erilainen... tykkäsin ja edelleen tykkään hevistä..muut porukassa ei tykänneet. Kauhuleffat on ihan ok katsottavia, yksin vaan en niitä oikein tykkää katella mutta lasteni (aikuisia molemmat) kanssa kyllä.

Vierailija
hevimummo

onko tääl ketään ,joka diggaa hevimusasta ja kauhuleffoista? oon 60-luvun"hippinuorisoo".

No onhan täällä. Tervetuloa joukkoon hevimummo!

t.Hevipappa

Vierailija
hevimummo

Aivan ihanaa löytää täältä hengenheimolaisia! <3 Oletko vielä kuvioissa?

Oma suosikkini on Chimaira!

http://youtu.be/q_lamyy1Ggc

Vierailija

Löytyykö muita hevimammoja joukosta? Kyllähän meitä pitäisi joukossa olla jo useampiakin siinä iässä. Hevimusiikki kuitenkin rantautui Suomeen jo 70-luvulla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat