Ystävyys-Chat/kysymys ET-Sarille

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Ihan vain kyselläkseni mitä mieltä muut ovat ja mitä Sari,onko mitään iloa,järkeä,ystävyyttä,mahdollisuutta järjestää chattia,reaali-aikaiseen keskusteluun?
On paljon varmasti ihmisiä,joilla on aikaa ja yksinäisyyttä ja ajatuksenvaihtoon sopivia asioita joita voisi täälläkin jutustella?
Sellainen itsestäni olisi mukavaa siksi,että saisi mahdolllisesti heti vastauksen ja vuorovaikutuksen.
Chattiin rekisteröidyttäisiin ja tarkoitus olisi ihan keskustella aiheesta mistä milloinkin,ei mikään isku-chatti.
Esimerkiksi elämänarvoista ja näkemyksistä itsekullakin voisi olla mietteittä ja toki ihan jokapäivänkin aiheista.
Voisi myös pohtia kaikenlaista ja kohdistaa tiettyyn kysymykseen nopeasti vastausta.Ei kiireen tähden ,vaan ihan muuten vaan.
Vai onko tällaista kokeiltu ja huonoksi havaittu,vaikeaa olla sheriffi tai muuten ongelmallista.??
Ihan vain kysymyksenä heitän,kaipaako tällaista kukaan tänne?

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Kiitos mielipiteistä.
Olisi mukava kuulla miksi EI tai miksi KYLLÄ ?
Minkälaisia kokemuksia löytyy chattaamisesta itsekullakin?

Vierailija
Usva-Lintunen

Kiitos mielipiteistä.
Olisi mukava kuulla miksi EI tai miksi KYLLÄ ?
Minkälaisia kokemuksia löytyy chattaamisesta itsekullakin?

Miksi mielestäsi pitäisi sulkea isku Chatti pois, jos vaan pelkästään jotain tiettyjä aiheita, iskut vois paremmin tuottaa tulosta, kun nykyinen yst.haku. Kysymys on siitä haluaako et-kehittää toimintaa.

Vierailija

Vastasin kysymykseen kyllä. Omakohtaisesti minulla ei ole paljoakaan kokemusta chattailusta, ei oikeastaan juuri ollenkaan, mutta olisin kuitenkin kiinnostunut, jos tänne et-nettiin sellainen tulisi.

Onhan tietysti s-postin mese, mutta siinä kai ei voi olla useampi kerralla, en tiedä, en ole sitäkään kokeillut! Yksinhän sellaista on näes vaikea testata :)) Ja Skypehän on sitten eri juttunsa kuin mese.

Vierailija

Niin,ei minulla ole iskuista mitään henkilökohtaista poisto-sanomaa,mikä ettei....mutta lähinnä ajattelin,ettei se olisi pelkästään sellainen,vaan,että sinne tulisi myös juttelemaan myös jo isketyt;)
Itse voisin puhua kenen kanssa vaan,riippumatta iskuista,isketyksi en nyt väitä haluavani itse tulla ,mutta kai sitä voi jokaisen mukavan ihmisen kanssa jutella siviilisäädystä riippumatta.Huom.yritin olla varovainen,ettei tyrmättäisi kokonaan ajatusta.
Ihan miten ET-halauaisi kehitellä chat-palstaa.

Itse olen chattaillut paljonkin...suomi24 ,oli yhteen aikaan tosi hauska paikka.Nyt en ole aikoihin siellä käynyt,mutta n.viisi vuotta sitten kokosimme" isketyistä ja iskemättömistä" porukan ja teimme meetingin,eli ympäri Suomea tuli chatista tutuiksi tulleet nimimerkit ja teimme risteilyn,silloin Tku-Tukholma-Tku,jonka toisena vetäjänä olin,oli niitä muitakin kokoontumisia kuin risteilyt ja oli kivaa ja vilpitöntä ,karaokea,jutustelua,tanssia,tai ei,kuka mitenkin,mutta miehiä oli vähemmän ja heillä oli tosi hiki meitä tyttöjä tanssittaessa;))
Kummasti ollaan vielä joittenkin kanssa yhteyksissä ja olihan siellä parejakin mukana.

Vierailija

Lainaus:

Vastasin kysymykseen kyllä. Omakohtaisesti minulla ei ole paljoakaan kokemusta chattailusta, ei oikeastaan juuri ollenkaan, mutta olisin kuitenkin kiinnostunut, jos tänne et-nettiin sellainen tulisi.

Onhan tietysti s-postin mese, mutta siinä kai ei voi olla useampi kerralla, en tiedä, en ole sitäkään kokeillut! Yksinhän sellaista on näes vaikea testata :)) Ja Skypehän on sitten eri juttunsa kuin mese.

Kyllä mesessä on mahdollista useamman keskustella yhtä aikaa, ja skypessäkin on soitto- sekä kirjoitus-keskustelu mahdollisuus. kyllähän et- hyödyttäs kehittää, tulis varmaan enemmän porukkaa linjoille. Eikä siirtyis muille foorumeille.

Vierailija

Kiitos vastaajille.
Tämän mukaan mitä tuli vastauksia voimme ystävällisesti toivoa,että jos on mahdollista,niin esitämme toivomuksen Sarille tai ylläpidolle vai kenelle se nyt sitten kuuluukaan,Chat-mahdollisuus ET-hen ;)
Kauniita unia kaikille.

Vierailija

Kysyjä vastaa;)
Tämä taitaa jäädä siis tähän?
Mitäpä siinä sitten,tyydytään ja ryydytään.Niin tai näin,aina väärinpäin.

Vierailija

Älähän nyt heitä kirvestä kaivoon, saattaa olla että ovat laittaneet mietintämyssyn päähän ja pähkäilevät, jospa sittenkin voisivat avata kaikille Chat - intoilijoille sen keskustelujutun. Ootellaan nyt edes sen aikaa, että jotain vastaavat meille.

Vierailija

No iliman muuta ja muut iliman. Kiva olisi vaihtaa mielipiteitä , varmaan vielä hauskempaa kun murrepalstalaisilla. Sinne ei olisi asiaa piruilijoilla, eihän.

Vierailija

Ei liity suoraan asiaan mutta laitan tänne silti, josko joku ylläpidosta paremmin lukisi. . .
Eli: miksei voi vanhoja, vuosien takaisia keskusteluketjuja poistaa, ainakin sellaisia, joihin ei ole kommentoitu vuosiin. Tämä on kohta sellainen sotkuinen soppa ettei täältä löydä yhtään mitään ja väkisinkin tulee samalla aiheella uusia aloituksia, kun kuka jaksaa selata vanhoja sivuja. . . . .

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat