kadonnut!!!

Vierailija

Sain ystäväpalstalta pyynnön kirjoitella Kemin "tytölle", mutta vahingossa poistin ja nyt olen neuvoton miten saan yhteyden ystävään, olit tosi kivan tuntoinen kaverikseni yksinäiseen elämääni. Toivon hartaasti, että yrittäisit uudelleen, tai miten yleensä löydän kadotetun ystävänhaun?? Auttakaa, pliis. ketta55

Kommentit (10)

Vierailija

Minä pidän erittäin outona, että ystäviä haetaan lehti-ilmoituksilla, ja netistä ehkä olen vannanaikainen.

Vierailija

Käydäänhän sitä netissä ostoksillakin. Ei tartte juosta kaupasta toiseen tavaraa ja alennuksia vertailemassa =:o) Täällä netissä tapaa ihmisiä kautta Suomen, mutta paikallisella tanssilavalla tai pubissa aina vain ne samat naamat omalta paikkakunnalta - eiks vaan o näin ?

kirsikankukka55
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Lainaus:

Minä kadotin kirsikankukan!

Nuorikolli

No mutta, mihin sinä minut kadotit??
Sinä olet tainnut olla itse kadoksissa, kun ei ole näkynyt pitkään aikaan. Eikä ole edes vielä maaliskuu ;) ;)
Taitaa ne kollit juoksennella muulloinkin kuin maaliskuussa :D :D

Vierailija

Kyllä olen samaa mieltä, tansseissa ulkonäkökin painaa ystävän saanissa aika paljon, ja tanssitaito, ja meitä yksinäitä "jumalan hylkäämissä" asujia on paljon ja ainoa yhteyden pito voi olla vain netti, naapureitakaan ei ole omanikäisiä!

Vierailija

Pitäähän se naama näyttää jos aikoo jonkun tavata, harva sitä näöttömän haluaa tavata, mikä kuvan estää lähettämästä, siitä asia etenee. Kyllä se toinen kyllästyy jos pyydettäessä ei saa kuvaa, eikä auta olin itse mitä mieltä hyvänsä, siihen loppuu kirjeenvaihto.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat