klo 4:30 | 3.9.2009
oon jo tonne harrastuksiin kirjottanu,mitä mieltä "muut"on asiasta?mä diggaan tosi rajusta musiikista ja kauhuleffoista.lapsenlapsetki sanoo mua hevimummoks.ei omat ipanatkaa haluu,nähä mua kukkamekos ja huivipäässä.must ei ikinä tuu vanhanajan mummoo.mulla oli ihana mummo,,,se ymmärsi mua ,ku oli "ongelmia".olihan noit mummeleit ennemmänki ku yks ,mut mutsin mutsi oli ssse paras.
Eihän siinä mitään. Pahoittelen ettei kukaan ole vastannut ennemmin.
Sivuston avaus on ajalta kun paikka aurinkossa lipsahti pihlajaan.
Eihän tuossa mitään ihmettelemistä ole. Ihminen muuttuu hirveän vähän mummoutuessaan, sitä vain luullaan niin. Bootsit jalkaan vain ja menox!
Ei se mummous mutta voi hitsi ku mun tytär tuli vastaan 5 lapsen äiti niin tukka pystyssä kuin kukon heltta,korvat hiluja täynä ,ymmärtäisin jos olis 15v tai jotain,nyt se kulkee rasta tukkana.Minä pidän musiikista laidasta laitaan ,tyttären tyttärellä niittejä naamssa.Satuttiin samaan Bussiin tietysti menin viereen mutta en olis välittänyt katseista.Kun eka oli 15v tyttö tuli musta kausi kaikki oli mustaa,sitten tuli tuo hiljainen kausi eli 5 lasta ,nyt sitten taas 40v murrosikä .Nuorin tuli samaan n15v ikään ,musta ym ei kuitenkaan saatanan palvontaa.Piti kelata 60 luvulle minä ja tyttökveri ,emme olleet hippejä muuten pahennusta herätettiin,töissä oltiin muuten shhh.....NYT 65V ,tulossa yo juhlat hoh hoijaa anteeks sukulaiset riittää teillä päänpuistatusta,varokaa ettei niska tuu kipeeks,tuuttehan juhliin ette voi olla poi jotain voi jäädä näkemättä.MULLA ON NYT OMA VÄRI TUKASSA JA IISI VAATETUS MUISTA EN MEE TAKUUSEEN.
Kuuskytä luvulla koulussa oppitunnilla naurettiin neekereiden lävistyksiä, hirveitä koruja, että korvanlehdet roikku sekä maalauksia. Ope sano että primitiivisiä, kehittymättömiä ihmisiä.
Nyt asia jyllää euroopassa. Misä hullunpia viritelmiä. Helmiä kielessä, timantteja kulmahampaassa,
nännirenkaita, ketjuja häpyttimessä ja mahtavia tatuointeja. Tietysti myös rasvaimut ja silikoonitissit.
Ahh tätä sivistyksen aikaa
Kylän naiset puisteli päätään ja jupisivat kun viiskahdeksan vuonna pistin kirkkaanpunaiset farkut jalkaan jä lähdin raitille ramppaamaan.
Kuuskyt luvun lopulla ammatikoulussa emme saaneet pitää pitkiä housuja . oli asiatonta pukeutumista. Olimme kuin vanhoja mummoja polven alle hameessa ja puserossa, tukka tiukasti saparolla . Ja silloin oli vielä mini muoti menossa, kyllä suututti.
nykyinen supermummo tiukissa farkuissa.
Muistan kuinka 60-luvun alussa ollessani toimistotöissä eräs neitokainen tuli maanantai-aamuna farkuissa työpaikalle suoraan kesämökiltä. Sellainenhan ei ollut silloin sopivaa vaan hän joutui osastopäällikön puhutteluun, naisilla kuului olla hame.
Minullakin oli tosi kapeat piikkikärkiset vihkikengät ja sitäkös mummelit siunaili ja vähän kyllä siitä otin nokkiini, mutta vaivaisenluuthan niistä sai itselleen palkaksi.
Farkkumummeli