Herrasmies sopimus

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Tehdäänpäs nyt niin, kun näitä häiriköitä ja härskien juttujen kirjoittajia on ilmaantunut liikaa palstalle, ettei kukaan vastaa näihin aloituksiin vain kirjautuneihin ketjuinin vastataan, eiköhän ne ala jäädä oman onnensa nojaan, eikös toimituskin ollut tätä mieltä, ettei niihin pidä vastata.
Jatkossa toivotaan kirjautumis pakko koko palstaa koskevaksi homma alkaa toimia.
Eikö vaan, toimituskin voi tähän ottaa kantaa.

Sivut

Kommentit (26)

valone
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015
Tunturikihu

Tehdäänpäs nyt niin, kun näitä häiriköitä ja härskien juttujen kirjoittajia on ilmaantunut liikaa palstalle, ettei kukaan vastaa näihin aloituksiin vain kirjautuneihin ketjuinin vastataan, eiköhän ne ala jäädä oman onnensa nojaan, eikös toimituskin ollut tätä mieltä, ettei niihin pidä vastata.
Jatkossa toivotaan kirjautumis pakko koko palstaa koskevaksi homma alkaa toimia.
Eikö vaan, toimituskin voi tähän ottaa kantaa.

???
Olet hyvä antamaan ohjeita ja käskyjä??
Olet tainnut tavata "epäsopivia kirjoittelmia enemmän" kuin moni muu. Täytys muistaa, että on ihmisiä joiden pipo ei aina kiristä. Jotka hyväksyvät muutakin, kuin vanhat kultaisen kirjan opit. Hyväksyvät sinutkin muiden joukossa, niuhottamassa. Maailma muuttuu!
Putoaa kärryiltä jos aina on vastahankaan sotimassa.
Meitä ihmisiä on kovin monen oloisia ja ymmärykseltään eritasoisia.Tulisi oppia hyväksymään muitakin näkemyksiä kuin omansa. Yksisilmäisyydellä ei pitkälle mennä. Mielistely etoo!

Vierailija

Aivan hyvä ja kannatettava ehdotus Tunturikihulta. Itse katson tänne tullessani ensin, mitä uusia kirjoituksia on ilmestynyt. Siinä käy vain toisinaan niin, että poistun koko foorumista, kun on oikein törkeitä kirjoituksia tullut. Turhanaikaset ja härskit kirjoitukset pilaavat jotenkin koko keskustelun tason, vaikka suurin osa täälä onkin mukavaa luettavaa, ja mielipiteensä saa tietenkin tuoda ilmi, mutta asiallisesti ja vaikka anonyymina jos ei halua/viitsi kirjautua.
Eipä muuta, hyvää pyhää kaikille :)

Vierailija

Olen kirjoitellut useammallekkin palstalle ja kaikissa on ollut kirjautumis pakko, eikä millään palstalla ole päässy näin törkyiselle tasolle kirjoittelu, niissä annetaan häiriköille eri mittaisia kirjoituskieltoja, lopulta poistetaan kyseisestä Ip-osoitteesta kiroittelu sille palstalle kokonaan.
Iloisia kirjoitushetkiä.

kesäheinä4
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Olen Tunturikihun kanssa samaa mieltä!!!
Miksi se kirjautuminen on joidenkin mielestä niin kamalaa?
Kyllä jokaisen on seisottava sanojensa takana.
Anonyymina on niin helppoa heitellä rivouksia.

Vierailija
kesäheinä4
26.08.2012 11:40

Samaa mieltä olen minäkin.
Miksi tosiaan se kirjautuminen on joidenkin mielestä niin
kamalaa? Jokainen on vastuussa omista sanoistaan.

Vierailija
Tunturikihu

Olen kirjoitellut useammallekkin palstalle ja kaikissa on ollut kirjautumis pakko, eikä millään palstalla ole päässy näin törkyiselle tasolle kirjoittelu, niissä annetaan häiriköille eri mittaisia kirjoituskieltoja, lopulta poistetaan kyseisestä Ip-osoitteesta kiroittelu sille palstalle kokonaan.
Iloisia kirjoitushetkiä.

Herrasmiessopimus ja kirjautumispakko ovat yhdyssanoja. Kun ET-taadin alueella on pakko käyttäytyä sivistyneemmin, eikö tämänkin säikeen olisi voinut avata siellä. Sitä paitsi herrasmiessopimus viinan juonnin lopettamisesta olisi varmasti tehokkaampi tapa parantaa maailmaa.

Vierailija

Se vaikeeta sen vuoksi, koska räyhääjä tunnistetaan heti, ja toisekseen se estää itsensä kanssa keskustelun palstalla!
Minä en ainakaan kommentoi anonyymijen tekstejä millään lailla ottakaa muutkin kirjautuneet sama käytäntö.

Vierailija

Jep.jep.
Vastaan siis tästä lähtien
vain kirjautuneisiin ja nimimerkin omaaviin kirjoituksiin.
Huumoria ja hauskuutta,vakavuutta ja pohdiskelua sopimus ei sulje pois,ainoastaan ilkeilyt jäävät.
Olen aloittaja,Tunturikihun ja muiden samanmielisten kanssa samoissa päätöksissä.

Ystävälliset sanat eivät haavoita.

Vierailija
Usva-Lintunen

Jep.jep.
Vastaan siis tästä lähtien
vain kirjautuneisiin ja nimimerkin omaaviin kirjoituksiin.
Huumoria ja hauskuutta,vakavuutta ja pohdiskelua sopimus ei sulje pois,ainoastaan ilkeilyt jäävät.
Olen aloittaja,Tunturikihun ja muiden samanmielisten kanssa samoissa päätöksissä.

Ystävälliset sanat eivät haavoita.

Mites kieroilevat sanat, lauseet tai rivien välistä luku, tulkinta?

Vierailija
kesäheinä4

Ei minulla ole kirjautumista vastaan, sinänsä, vaan tulee olla vapaus valita! Olen paljonkin kirjautuneena kirjoitellut.
Ne joilla on sana ..hallussa.. puolustavat vapautta. Ne henkilöt jotka ovat rajoittuneempia ilmaisultaan, kannattavat kirjautumista. Tässä on aivan selvä jako tuossa suhteessa:)

Vierailija

Joo kaikki vaan kirjautumaan jotta juttua saadaan aikaan.

Lentävä kalakukko oli ensimmäinen elokuva, jossa Pekkana ja Pätkänä myöhemmin suursuosioon nousseet Esa Pakarinen ja Masa Niemi esiintyivät yhdessä. Yksinkertaisen kepeässä tarinassa rikollisryhmä pakenee poliisia Helsingistä Kuopioon ja matkustusvälineenä toimii yöjuna, lempinimeltään Lentävä kalakukko. Junassa on mukana myös sanavalmis konduktööri Saastamoinen, joka on kuitenkin oikeasti VR:n etsivä. Juttu luistaa ja laulu raikaa.

Vierailija

Sovitaanko herrasmiessopimuksella että kukaan ei kirjoittele enää palstalle koskaan mitään. Tämä on kaikkien kannalta paras ratkaisu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat