Kirjojen ja runojen ystävät!

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Moi!
Mä oon 14v tyttö etelä suomesta ja etin jotain luotettavaa ja kivaa ystävää,joka tykkää runoista,musiikista ja kirjoista. Poika tai Tyttö.
Mä luen elämäkertoja,musiikkiin liittyviä ja pitempiä kirjoja...eli en mitään teini juttuja.
Olen lukenut Nancy Spungenin elämä kerran 5 x,
Sid Viciousin elämäkerran 1x,
Richey Edwardsin elämäkerran 2x...
ja muita.

Kommentit (14)

Vierailija

Minäkin tykkään musiikista ja kirjoista.
taisinpa joskus lukea tuon Nancyn elämänkerran,oli tosi kauheeta luettavaa,
kyllä yksi kerta semmoista riittää...
http://fi.wikipedia.org/wiki/Nancy_Spungen

Nancylla oli melkoinen mielialahäiriö,
nykyisin semmoiseen on mahdollista saada lääkitystä ja terapiaa.
Kyllä siinä on kovilla koko perhe....
lapsiparat...

http://areena.yle.fi/tv/1633847
Tiededokumentti: Lapsen mielialahäiriö
Kuinka kasvattaa lasta, jolla on todettu kaksisuuntainen mielialahäiriö? Entäpä jos lapsia on peräti neljä?
Neljän perheen kasvattajat kertovat,
millaista perheen elämä on sairaalakäynteineen ja koulukiusaamisineen.

Dokumentissa kerrotaan sellaisista lapsista,
ja kuinka heitä pyritään auttamaan ja hoitamaan nykyisin.
Lasten mielialahäiriöt ovat ikävä kyllä noususuunnassa,
Suomenkin kouluissa alkaa olla jo ongelmana...

Vierailija
ManicStreetPreachersGirl1998

Moi!
Mä oon 14v tyttö etelä suomesta ja etin jotain luotettavaa ja kivaa ystävää,joka tykkää runoista,musiikista ja kirjoista. Poika tai Tyttö.....

Hei sinä tyttönen, tuskin täältä löydät ikäistäsi ystävää,
tämä palsta on tarkoitettu ennen kaikkea 55 v. ja yli.
Suurin osa meistä sopisi paremmin mummoksesi tai papaksesi :-)

Voithan tietysti kokeilla tuota ystävänhakuilmoitustakin...

Vierailija

Moi!
Mä oon 14v tyttö etelä suomesta ja etin jotain luotettavaa ja kivaa ystävää,joka tykkää runoista,musiikista ja kirjoista. Poika tai Tyttö.....

Mutta jospa tämä 14v tyttö hakeekin just seuraa mummoista tai papoista? Jos hänellä ei ole sellaista ollenkaan? Kai hän ymmärtää, millainen ja kenelle tarkoitettu palsta tämä on.

valone
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Moi!

Mutta jospa tämä 14v tyttö hakeekin just seuraa mummoista tai papoista? Jos hänellä ei ole sellaista ollenkaan? Kai hän ymmärtää, millainen ja kenelle tarkoitettu palsta tämä on.

...Poika tai Tyttö..heh, heh.

Vierailija

Minuakin on kiusattu koulussa,alkoi 6lk,7lk oli pahin ku joutu kestää yksin ja nyt 8lk ei ole vielä ainakaan yhtään :)

Vierailija

Niin,ja mun lähimmät biologinen isovanhempi on mun isännäidinäiti... ja mun äidinisä...
muita ei periaatteessa ole...
ja mun ikästä kaveria mulla ei ole kun muutama joita näen harvoin...muuten hengailen yksin tai mun faijan kanssa sen mukavien frendien kanssa,joiden mielestä mä oon kuulemma mukava,ja ikäsekseni kypsä,mistä johtuu ehkä osin se kiusaaminenkin... mutta löydän ystäväni ja hengenheimolaiseni kirjoista,ja pidän Richey Edwardsista,koska hänellä oli oma ajatusmaailma(vaikkakin hieman häiriintynyt joiltakin kannoilta),ja hän piti kirjoista ja runoisita. Sekä hän teki omia "manifestejaan"...
Mutta tottahan toki pitäisin kirjoista ja runoista juttelemisesta myös mummojen ja pappojen kanssa: se jopa ehkä avartaa maailman kuvaa! :) suurimpiin idoleihini kuuluu myös Lady Gaga,koska hän ei välitä siitä mitä muut hänestä sanovat,mutta se täytyy aina muistaa,ettei saa seurata liikaa esikuviensa jalanjälkiä. Täytyy myös muistaa ettei muita saa loukata. mutta nyt täytyy mennä pikkuveljien ja -siskon luistelukouluun!
Lisää runoja teen myöhemmin. :) kiitos kommenteista!

Vierailija

Mutta kuten sanoin,ei saa liikaa matkia/seurata jälkiä. Ja olen ottanut ei-asenteen päihteille. :)

Onko runot merkillä SoulDew...sinun, tuolla runopalstalla? Kysyy toinen runoilija.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat