11 tapaa jättää sika

Vierailija

Onko kellään kertomusta siitä, miten olette jättäneet sian, eli kamalan miehen?

Sivut

Kommentit (45)

Vierailija

Meillä kotipoulessa oli siirtolaisukko joka tappoi joulun alla kyläläisten siat, jollain sotaaikaisella pistoolilla.

Vierailija

Lainaus:

mää laitosi sikala ove kiine sil aikka ko se sika läht kyläl käymä, sitko se tul takas ja huamas et ove oliki kiinne ja nyss se kiärttä pitki kyli kyselemäs yäsija talvetteks, mut kyl maar routta sen kotti tua kummingi enne joulaatto.
Kyl maar mä sit sil ruakkaki an, tai ainki ruan tähtet se sais mult, en mä sit tappakka raask, ko se kummingi ain ol nii hyvätapane ja kene kans mää sit riittelemä pääsisi jos mää se tappasi.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Parihuuhkajaa on saanut lähtöpassit,ja yksi emälehmä!

Röh,röh.

mä lemppasin yhen viskisiepon,seinäkuivan lahnan, nymfomaanin ja narkomaanin, nyt on tarha tyhjä,ottaisko koiran talveksi, se on uskollinen, ei räksytä turhista ja haukkuu vain ohikulkijoita ja eitoivottujavieraita

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

mää laitosi sikala ove kiine sil aikka ko se sika läht kyläl käymä, sitko se tul takas ja huamas et ove oliki kiinne ja nyss se kiärttä pitki kyli kyselemäs yäsija talvetteks, mut kyl maar routta sen kotti tua kummingi enne joulaatto.
Kyl maar mä sit sil ruakkaki an, tai ainki ruan tähtet se sais mult, en mä sit tappakka raask, ko se kummingi ain ol nii hyvätapane ja kene kans mää sit riittelemä pääsisi jos mää se tappasi.

no onks se sit sika ollenga?

Vierailija

Kyl mää ottasi sitä sikaa hännä sippurast kii ja painasi se pahnoille, painasi tosi kovaa, et sen olis pakko ..... kyl se tiätys kiljusi pää punasen, mut mää en antas sil peräks. Mää vaa sanosin, et mitäs tuli, nyt pannaa....mää painasi lujaa, se vaa kiljusi kahta kauhiammi, mää nauttisi, ai mite mää nauttisi, ko mull on nii pal voimaa, et mää tollase karju alista alle......liakaha.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

no onks se sit sika ollenga?

o se, ossa se ainaki röhki

Vierailija

Itse laitoin kommentiksi, että olen jättänyt sianlihan syönnin jo vuosia sitten. Tämä varmaan herätti pahennusta, koska sensuroitiin.
Edelleen olen sitä mieltä, että sianlihan syönti on epäterveellistä. Sitä paitsi lihakarjan kasvatus pahentaa ilmastonmuutosta.

valone
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Lainaus:

Itse laitoin kommentiksi, että olen jättänyt sianlihan syönnin jo vuosia sitten. Tämä varmaan herätti pahennusta, koska sensuroitiin.
Edelleen olen sitä mieltä, että sianlihan syönti on epäterveellistä. Sitä paitsi lihakarjan kasvatus pahentaa ilmastonmuutosta.

Eläime syönnist voiki oike rangasta, niihä se mahas kans teki, mätäni kolme vuorokaut, ja hais, siin ol rangastusta, ei enää ikänä sikaa.Piaruilmaki pysyy vaa tuaksuna.

Vierailija

Lainaus:

Kamalia miehiä olen tavannut ja jättänyt. Olen kuitenkin sen verran sivistynyt, etten nimittele ketään heitä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat