Mikä on paras olut?

Vierailija

Pidätkö vaaleasta vai tummasta? Paljasta lempioluesi!

Sivut

Kommentit (124)

Vierailija

Tummasta ehdottomasti. Ah miten ihanaa onkaan matkustaa Englantiin maistamaan oikeaa olutta. Kieli pitkänä odotan seuraavaa reissua.

Vierailija

Lainaus:

Olut päivässä pitää lääkärin loitolla!

Ehdottomasti Guinness on oluiden parhaimmistoa.

Katkaisuhoito kolkuttelee.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Olut päivässä pitää lääkärin loitolla!

Ehdottomasti Guinness on oluiden parhaimmistoa.

Katkaisuhoito kolkuttelee.

Ohhoh, ei kai nyt oluen päivässä nauttiva mitään katkaisuhoitoa tarvitse. Eivätköhän useimmat oluen päivässä nauttivat osaa ottaa niin, etteivät juopoiksi repsahda.

Vierailija

Ukko kielsi enää kaatamasta hänen kaljojaan minun hivuksiini,
ja toi oikeeta
pivo-samppuuta .
On parempaa.

Vierailija

Vielä ehtii kaupoille hakemaan olutta. Panostakaa ihmeessä laatumerkkeihin. Ei kukaan halua juoda tiskivettä. Kunnon olut ja saunalenkki - ah se vasta on poikaa!

Vierailija
Tunturikihu

En juo olutta enkä muutakaan alkoholia, kerran olen maistanut ei noin hirveetä juomaa voi meikäläinen juoda ollenkaan, sama on viinojen kanssa hirvittävän makusta, ihmettelen miten joku juo jopa raakana!

[IMG]http://i.imgur.com/kc5nm.jpg[/IMG][/quote]

Mitä hittoa tuo mehupullo tässä ketjussa tekee. Onko pakko tulla trollaamaan olutketjua jos kerran et tätä ihanaa luonnontuotetta käytä?

Vierailija

Lainaus:

Ukko kielsi enää kaatamasta hänen kaljojaan minun hivuksiini,
ja toi oikeeta
pivo-samppuuta .
On parempaa.

Ihan totta, maistuuko paremmalta?

Vierailija

Ymmärsinkö oikein, että keskustelemme oluesta, emme herukkamehuista?!
Miksi mehuja likittävien pitää ängetä tänne?
Juon silloin tällöin pullollisen Olvia tai Sandelsia. Kotimainen omistuspohja ja hyvä maku.Lageria minulle.

Vierailija

Olen samaa mieltä edellisen 20:28 kirjoittajan kanssa. Pitäisi kunnioittaa keskustelun aloittajaa ja pysyä asiassa. Olutmerkeistä on puhe.

En ole alkoholinkäytön puolustaja, enkä kovin hyvin olutmerkkejäkään tunne, tai niiden eroja ajatellut, mutta kyllä saunaoluen otan ja se maistuu hyvälle.

Nuo aikaisemmat keskustelulinkit tässä yhteydessä ovat myös asiattomia, paitsi jos niissä vertaillaan olutmerkkejä.

Vierailija

Minä en pystynyt nuorempanakaan käyttämään olutta. Alkoi yököttämään pelkkä hajukin.
Nyt ei ole ollut liiemmin viinaksiin haluja.
Ostin kerran edullisimman kaljatölkin s marketista. Annoin sitä etanoille juotavaksi.
Oli vissiin väärää laatua, vain 2 etanaa oli aamulla sammunut. ;D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat