Sivut

Kommentit (44)

Kiitosta vaan suapisti peittelyistä.
Eiköhän tuo nyt paremmin nukuta, kun on lämmintä :-)

Kauniita unia jokaiselle tänne, olitpa sitten yksin tai kaksin.

Lainaus Aino Suholan kirjasta: Rakasta minut vahvaksi

"Katsoisit joskus.
Koskettaisit.
Hipaisisit vaikka
silmilläsi.
Ottaisit olkapäästä
ja saisit silmiisi sen saman palon,
kun saat, kun katsot
naapurin Anteron
autonvanteita."

Anonyymi 26.09.2012 15:26
Ai eikö murre ihmiset ole tavallisia ihmisiä, no olisi hauska kuulla millä tavalla epätavallisia?

Lainaus:
Anonyymi 26.09.2012 15:36
Siinä mielessä poikkeavia, että suurin osa pitäytyy siellä murrepoterossa,
vai oliko se pommisuoja?
Yhtään pommittajaa en ole täällä muissa ketjuissa noteerannut.

Kyllä jotkut rohkelikot (=lainasana Harry Potterilta) ovat silloin tällöin
lentäneet yli käenpesän ja väistelleet mahdollisia pommeja :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En ole varmaan pätevä neuvoja antamaan, kun olen melkein koko aikuisen ikäni asunut yksin (paitsi välillä sain perustettua perheen). Nyt kun lapset ovat muuttaneet kotoa, oikein nautin siitä että saan jokaisen päivän suunnitella mieleni mukaan, vain kukkaronnyörit rajana. Niin kauan kelpaa, kun pääsen liikkeelle. Nyt vaivaa jalkamurtuma, mutta muulloin lähden aina liikkeelle, jos yksinolo alkaa ahdistaa. Onneksi kotipaikkakunnallani on niin paljon tapahtumia ja
harrastusmahdollisuuksia, että on ihan valinnan vaikeutta. Ja vaikka lenkille voin lähteä tuosta talomme pihasta, sinne
luontoon tai kaupungin vilinään unohtuu mielen apeus. Kun saa kuntoaan kohennettua, virkistyy mieli ja vahvistuu itseluottamus: kyllä kaikki järjestyy!
Nyt kun en oikein pääse liikkeelle, seikkailen netissä ja uppoudun mukaviin kirjoihin. Jumpata voi myös tuolissa tai vaikka lattialla maaten.
Mukavaa syyspäivää kaikille, ottakaa iisisti sunnuntaina täydenkuun päivänä!

Niin se menee.
Jos maan pinnalla timanttinen kaste hyytää, kuukin lämmittää auringon tavoin :)
Kivan letkeä biisi.

Pitihän se tarkistaa :)
http://kalender-365.de/kuukalenteri.php

Täysikuuhan se, sunnuntaina.
Minä tykkään toljotella kuuta ja tähtitaivasta,
aattelin hommata kaukoputken ihan sitä varten kun käsivoimat ei riitä kiikarin pitelyyn enää.

yksinäni sitä kotona harrastan, vois kyllä olla että paikkakunnalta löytys joku
tähtienharrastusyhdistyskin ?
otampas selvää,
lintuharrastajista kanssa....
On siis suunnitelmia... ;)

Iltoo vuan tiältäi susjrajalta

Siulemmie Anonyymi 27.09.2012 08:46 sanosi notta. siinäpä se. josko miekii piäsisin kunola liikkummaa nii hätäkös tässois ollesa. en ois yksinää enkä yksinäine. vain tällee liikuntarajotteisena ko ei piäse eikä kykene kuleksimmaa nii siinno männy nuri hyvälä alula olevat parsuhteetti. ja sittä ko ei kykene ies sinne lenkile suatikka sitä uutta parsuhetta ehtimmää nii keskennää sitä sua öhvöttee. ja yksinäiseks sitä väkisinni ihtesä ennem pitkee tuntoo.

Öitä

T.suapisti

Totta puhut varmasti, suapisti. Nyt kun olen telonut jalkani, huomaan että harrastuksia pitää rajoittaa, ties miten pitkän ajan. Ja osteoporoosi kun vaivaa, tulee niitä murtumia hyvin helposti kun vähänkin törmäilee. Lokakuun lopulle on poika varannut minulle halpamatkan Helsinkiin, mutta klenkkaamiseksi se nyt taitaa mennä. Eduskunnan lehterille olisi tarkoitus mennä kuuntelemaan, miten päättäjät siellä pistävät toisilleen kampoihin.
Nyt olen laiskotellut kotona hyvällä omallatunnolla ja lueskellut Mauri Sariolan dekkareita. Onneksi myös on tämä netti,
keskustelupalstat ja koko maailman tapahtumat. Oletko huomannut, että netissä on valtava määrä kilpailuja ja arvontoja. Niihin kannattaa osallistua, ennen pitkää osuu joku palkintokin haaviin, kun oikein ahkerasti yrittää.
Mukavaa päivää!

Tässä yksi ,joka on issesseen elellyt melkein koko aikuisen elämänsä...jo yli 60v.Nuorempana tosin oli minullakin haaveita perheestä yms "normaalista".Eipä alkanut tärppäämään niillä markkinoilla...jos jostakin miehenpuolesta tykkäsin,niin hän ei minusta ja taas toisin päin,minä en tykännyt riittävästi...nyt en enää viitti ruveta tosissani hakemaan jo monta kertaa käytettyjä miehiä,jotka esim.näillä nettipalstoilla liikkuvat.
En ole onneksi erityisen seurallinen luonne,mutta tuttavia ja ihmisiä tapailen erilaisissa harrastuspiireissä,joita kyllä riittää.On ollut ns henkiystäviäkin jokunen...nyt jo valitettavasti manan majoilla He.Mutta nyt kun ajattelen nykyisiä ns ystäviäni ja tuttavia heistä ei oikeastaan kukaan ole sinkku,joten aina on mentävä heidän miesystäviensä ja perheidensä ehdoilla...no ei se mitään...tottuuhan siihen.Nuo juhlapyhät välillä risovat,varsinkin ajatteluttaa tuleva pitkä,pitkä joulu...no tv:n katteluksi ja kirjojen seurassa varmasti menee.Joulumatkoilla kävin pari kertaa töissä oloaikana,mutta nyt eläkkeellä en raski maksella ylihintaisia jouluajan maksuja millään...ja seuralainen se olisi sellaisella matkalla oltava!
Mitäpä muuta,se vain jos tulee tosi vanhuus ja sairauksia,niin viranomainen on kai sitten lähiomainen...no turhaa sitä tietysti edeltäkäsin on surra! Että Semmoista...

huomenna, jos se on taas täällä , yritän nukkua . Yritän uneksia kummpanuudesta, jossa voi koskea häntä. Oi, kuinka odotan jos joku koske minua hellyydellä ja antaa tuntea lämpöä . vielä huomisen haluan yrittää..

Kuinkahan tässä elämässäni mahtaa käydäkään... En näet taida uskaltaa hakea enää miehestä ystävää/elämänkumppania, kun he kaikki poikkeuksetta vaikuttavat olevan täysin epäsopivia minulle.

Miehet lähes järjestään kaikki haluavat heti ensimmäisellä tapaamiskerralla seksiä, joten eihän siinä silloin pysty edes tutustumaan toisen luonteeseen, ennen kuin jo pitää olla "sylikkäin". Ja tämähän tarkoittaisi myös sitä, että pitäisi antaa itsensä ikään kuin "koekaniiniksi" jo heti kättelyssä. Silloin myös noita kuluttavia seksikontakteja kertyisi ihan liikaa, ja sellaista en todellakaan tahdo! Ja mitä vanhempi mies on kyseessä, sen innokkaampi hän on tähän kokeiluun! En käsitä, mitä teen väärin, kun enää ei miehille kelpaa ensimmäisellä kerralla vain se kahvittelu tai kävely yms!?? Neuvokaa te, joilla on parempia kokemuksia kumppanin etsimisestä vanhemmalla iällä.

Sitä paitsi, olen ennen ollut tekemisissä vain ns. kilttien miesten kanssa, ennen kuin jäin yksin, puolisoni menehdyttyä. Vaan enää ei näytä mistään löytyvän hänen kaltaisiaan kunnollisia miehiä. Ovatko he jo kaikki kuolleet sukupuuttoon...!? Surusilmä

Minulla on samanlaisia kokemuksia miehistä, eivät halua minkäänlaista seurustelua vaan vain heti sänkyyn ja kun se ei minulle sovi, loppuu kaikki siihen tai alkaan juoruilu millainen pihtaaja onkaan nainen. Ja tuollaista mainetta kun miehet levittävät, ei enää tarvitsekaan odottaa minkäänlaisen miehen tapaamista. Tämmöisiä ilkimyksiä on, ihan tarkoituksella pilaavat naisen elämää. Lienevätkö itse onnellisia elämässään. Ihmistuntemus on parantunut hurjasti, kaikki lipevät, "nuoleskelevat" ihmiset kierrän kaukaa, myös naiset. Ei enää löydy rehellistä, luotettavaa ihmistä, joka puolella on vain kieroilua ja kaikenlaista toisen mollaamista, ihan sukulaisissakin on näitä, kovin ikävää.

Kun seuraa nykyistä elämäntapaa, taitaa tapana olla, että heti vaan seksiä. Mutta uskon, että fiksu ihminen ymmärtää, jos toinen ei ole heti valmis. Uskoisin, että eivät ne kaikki miehetkään heti halua tuntemattoman ihmisen kanssa sänkyyn. Tämä meidän yhteiskuntamme opettaa, että kaikki -mulle -heti ja siinä sitten ihminen on levoton ja miettii, miten pitäisi elää. " Kauniit ja rohkeat" sanelevat, että tälläistä on " hyvä" elämä ja näihin sinunkin pitää pyrkiä. Massasta ei saa poiketa.
Kannattaa silti säilyttää omat arvonsa ja elää niiden mukaan. On paljon muitakin, jotka kunnioittavat "perinteisiä" arvoja.

kirsikankukka55

Kun seuraa nykyistä elämäntapaa, taitaa tapana olla, että heti vaan seksiä. Mutta uskon, että fiksu ihminen ymmärtää, jos toinen ei ole heti valmis. Uskoisin, että eivät ne kaikki miehetkään heti halua tuntemattoman ihmisen kanssa sänkyyn. Tämä meidän yhteiskuntamme opettaa, että kaikki -mulle -heti ja siinä sitten ihminen on levoton ja miettii, miten pitäisi elää. " Kauniit ja rohkeat" sanelevat, että tälläistä on " hyvä" elämä ja näihin sinunkin pitää pyrkiä. Massasta ei saa poiketa.
Kannattaa silti säilyttää omat arvonsa ja elää niiden mukaan. On paljon muitakin, jotka kunnioittavat "perinteisiä" arvoja.

Niin, Kirsikankukka, kyllähän sellaisiakin miehiä varmaan on, jotka pystyvät aluksi myös seurustelemaan ilman seksiä, vaan mistähän kummasta heitä löytäisi, siinäpä kysymys! Ystävänhaku-palstoilta ei löydy sellaisia miehiä ainakaan, olen palstat melkein kaikki jo "kolunnut" läpi, ja lähes aina sama tulos: seksiä vaan heti pitäisi saada!!! :(

Miksi pitäisi sitten etsiä miesystävää lainkaan? Normaali terve mies ajattelee (melkein) aina seksiä se on ikäänkuin geeneissä koska sukupuolivietti on erittäin voimakas perusvietti. Normaalin naisen ja miehen välillä tulee auttamatta aina seksuaalisia jännitteitä. Tämä on tosiasia joka täytyy hyväksyä, jos ei niin kannattaa etsiä ystäviä jotka ovat samaa sukupuolta kuin itse on.

Kirjeenvaihdon avulla tutustuin reilu kymmenen vuotta sitten poikamieheen jonka kanssa edelleen pidämme yhteyttä. Hän soittaa minulle joka sunnuntai. Kävimme tutustumisemme alkuvuosina kylässä toistemme luona - asumme eri kaupungeissa -
ja olemme tehneet mm hiihtomatkan pohjoiseen yhdessä. Nyt on mennyt pari vuotta ettemme ole kasvokkain tavanneet mutta olemme ajantasalla toistemme tekemisistä. Molemmat olemme sellaisia että kunnioitamme toistemme omaa reviiriä.
Tuntuu ettei kypsällä iällä rakastu romanttisesti kuten nuorena, mutta jos arvostus toista kohtaan kasvaa niin se on aika hyvä merkki. Ei ole mihinkään kiirettä enää näissä seurustelu asioissa kun ollaan seniori-iässä.

Lainaus:

Miksi pitäisi sitten etsiä miesystävää lainkaan? Normaali terve mies ajattelee (melkein) aina seksiä se on ikäänkuin geeneissä koska sukupuolivietti on erittäin voimakas perusvietti. Normaalin naisen ja miehen välillä tulee auttamatta aina seksuaalisia jännitteitä. Tämä on tosiasia joka täytyy hyväksyä, jos ei niin kannattaa etsiä ystäviä jotka ovat samaa sukupuolta kuin itse on.

Minä olen tuo "surusilmä", joka tuossa kirjoitteli äskettäin. Pitää vielä lisätä, että kyllä siis minäkin vielä haluan seksiä, ja kovasti haluankin, mutta en sentään ihan ensimmäisellä tapaamiskerralla! En ole mikään kone, joka automaattisesti hyväksyy kaiken, mitä toinen ehdottaa. Ja entäs jos en tunnekaan yhtään mitään "kemiaa" tätä miestä kohtaan, silloin on tosi paha olo jälkeenpäin, jos hänen kanssaan on sänkyyn suostunut. Tämänkin olen kokenut. Taidan olla liian kiltti...?

Kuinka kummassa silloin nuorena onnistui tuo tapaaminen poikien kanssa niin, että heti ei menty sänkyyn, outoa!!? Ja nyt vanhemmalla iällä siihen pitäisi olla heti valmis vai!? Hassua, tämä menee nyt jotenkin nurinpäin koko homma. Nuorenahan miesten ja naistenkin luulisi enemmän haluavan seksiä ja nopeammin kuin yli viisikymppisinä... :) Selittäkääs tämä yhtälö, jos osaatte? :)

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat