Kylmäkahvi

Vierailija

Kaunistaako kylmä kahvi, minun tapauksessa olen huomannut ettei vatsa kestä niin paljoo, että vaikutukset alkaisi näkyä!

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Olen koettanut jättää kannuun jäänyttä aamukahvia evääksi pulloon. Mutta kun iltapäivällä olen koettanut sitä juoda, on se pikemminkin kauhistanut kuin kaunistanut - hirveä närästys! Ainakin on pitänyt pistää paksua kermaa ja sokeria joukkoon, muuten en saa alas.
Mutta mitäpä ei nainen kärsisi kauneutensa eteen! Kerran vielä tuloksetkin rupeavat näkymään, uskottava se on sananlaskua.

"Katriina Kultanen"

Vierailija

Lainaus:

Kaunistaako kylmä kahvi, minun tapauksessa olen huomannut ettei vatsa kestä niin paljoo, että vaikutukset alkaisi näkyä!

jos tää olis totta, niin ainakin suurinosa suomalaisista naisista on juonut kylmää kahvia jokapäivä, mutta se että, vaikutttako se miehiin samalla tavoin, on jäänyt epäselväksi. Kyllä luulisi, että kylmä kahvi vetää naaman niin myrtsille, että siinä on kauneus kaukana, ilmeisesti olen siksi niin ruma kun juon vain kuuma kahvia. Tuo em.vertaus viittaisi siihen, että nuoret juo kylmää kahvia, ja siitä tulee sanonta...tyttö nuorena ja kahvi kuumana...vanhana siis pitää kahvi juoda kylmänä...kyllä tuo on aika ontuva vertaus, ulkoinen kauneus on peiteltyä sisäistä rumuutta....moni kakku päältä kaunis....
"minä juon nyt kahvia", kuka sanoikaan näin?

Vierailija

No tokihan se kahvi kaunistaa,
kun sitä käyttää ulkoisesti.
Kuka kuumaa kahvia tahtoo naamalleen?

Kuuklaamalla löydätte kahvi-kasvonaamioita jne.

Musta kahvi (jäähdytettynä tosin) on myös mainio hiushuuhde tummille hiuksille ja syventää niiden väriä.
Jos silmäpussit tai tummat silmänaluset vaivaavat aamuisin,
kasta sormet kylmään kahviin, pyyhkäise silmäpusseja ja hiero vähän nenänvartta sivuilta, silmien läheltä.
http://noidankoto.blogspot.fi/2009/12/kahvi-coffeum.html

"Kahvi-Kalle"

Vierailija

lainaus:
"minä juon nyt kahvia", kuka sanoikaan näin?
///////////////////////////////////////////

Se oli pääministeriHarri Holkeri.

"Syökää silakkaa" oli myös hänen ohjeensa kansalaisille (kun ihmiset valittivat etteivät rahat riitä)
///////////////////////////////////

Vierailija

Otsikko hyvä, kommentit hyviä ja ilo lukea.

Kumpi on parempaa, kyl(m)äkahvi ...näin sateisena päivänä?

Vierailija

Kyllä moni ainakin mielellään menee kylään kahville, tai "kahville".
Kiitos vinkistä hiusten värien syventämiseksi. Nytpä tiedänkin,
miten käytän aamukahvista jääneen tilkkasen tai suodatinpussin.
Pussi päähän, ja heti näytän kauniimmalta!

Vierailija

Myös aiheenvalintoja ja kirjoitustyylejä on niin monta kuin lyylejäkin. Yks tykkää yhdestä, toinen toisesta.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Kylmä kahvi ON kamalan makuista

Juuri näin. Kylmä olut se on poikaa!

Mutta kun olen kahvimuori, olutta en ole koskaan maistanut, eikä minulla ole kukkahattua. Pitäisikö tyyliä päivittää?

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

Kylmä kahvi ON kamalan makuista

Juuri näin. Kylmä olut se on poikaa!

Mutta kun olen kahvimuori, olutta en ole koskaan maistanut, eikä minulla ole kukkahattua. Pitäisikö tyyliä päivittää?

Aika huolestuttavaa jos ei ole koskaan maistanut olutta...

Vierailija

Minua joskus sieppaa olutsiepot, jos liian lähelle tulevat. Ja huolestuttavaa on joskus heidän hoipparointinsa kaupungin liikenteessä.

Terv.
Katriina Kultanen

Vierailija

Lainaus:

Minua joskus sieppaa olutsiepot, jos liian lähelle tulevat. Ja huolestuttavaa on joskus heidän hoipparointinsa kaupungin liikenteessä.

Terv.
Katriina Kultanen

Täällä kylläkin piti "puhua" kahvista ja tunnustan että Presitentti kahvi maistuu kylmänäkin vaikka en kylläkään ole huomannut kaunistuvani - mahtaa olla peileissä vikaa?

Toisaalta harmittaa kun tanssiparketille ripotellaan milloin mitäkin kahvi merkkiä ja usein vielä "vanhentunutta" päiväyksen mukaan.

"Resitentti"

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat