Sietämätön vaimo

Vierailija

Huuto.net-sivuston käyttäjät yllättyivät viikonloppuna, kun perinteisten myynti-ilmoitusten joukkoon ilmestyi erikoinen tarjous: myynnissä oli sietämätön vaimo.

Vaimoa kaupattiin Huuto.netissä: "Ärhäkkä, mutta tekee hyvää makaronilaatikkoa"

Lähtöhintana oli vaivaiset viisi euroa, joten kohteen ilmoittaja lienee halunnut vaimostaan eroon vikkelästi.

- Vaimo myytävänä tarpeettomana ja sietämättömänä. Kova soittamaan suutaan ja kova valehtelemaan. Ärhäkkä, mutta tekee hyvää makaroonilaatikkoa, harvinaisen suora ja rehellinen myyntipuhe alkoi.

Kuvaa myyntikohteesta ei ilmoituksessa ollut. Toimitusehdot sentään löytyivät.

- Mielellään nouto kotiovelta, ja helvetin äkkiä, myyjä toivoo ilmoituksessa.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012093016140315_uu.shtml

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Lainaus:

Eikös ihmiskauppa ole Suomessa kielletty!!??
Ja onko kellään oikeutta myydä aikuista ihmistä?

Eikös tuo ole prostituutiota? Ihmisen omistusoikeus on Suomessa tuntematon juttu.

Vierailija

Sietämätön vaimo herättää ja sanoo odottaneensa pitkään koska mä herään kun olisi pitänyt olla vartti sitten hommissa. Se on huomannut, että yläkerran kylppärin katto, joka eilen ei vuotanut, tippuu lattian läpi uusille keittiön kalusteille. Kaiken aikaa sillä on kiire töihin, mutta se muistaa kertoa, että tytär otti mun auton, kun Golfin tankki oli tyhjä. Se on lähdössä pariksi päiväksi Aulangolle messuille säteilevänä kuin neitsytmorsian. Se moikkaa: "Kulta se on ihanaa tietää, että sä kyllä pärjäät."

Vierailija

Lainaus:

Eikös ihmiskauppa ole Suomessa kielletty!!??
Ja onko kellään oikeutta myydä aikuista ihmistä?

Tässä olikin kyse vaimokaupasta...:-)

Vierailija

Minulta katosi miespuolinen ystävä jonkin aikaa sitten, onneksi! Jos se olisi täällä vielä, myisin sen hyvänä seksikumppanina, ALLERGIAN takia ja taksimaksun hinnalla. Tulin näet allergiseksi miehen ruokottomalle ja epäkunnioittavalle käytökselle ja puheen pälpätykselle. Jos joku ei olisi tuollaiselle allerginen, siitä ukosta olisi saanut hyvän...! Jos olisit maksanut taksimaksun, olisin tilannut ukolle kyydin osoitteeseesi! :))

Vierailija

Lainaus:

Minulta katosi miespuolinen ystävä jonkin aikaa sitten, onneksi! Jos se olisi täällä vielä, myisin sen hyvänä seksikumppanina, ALLERGIAN takia ja taksimaksun hinnalla. Tulin näet allergiseksi miehen ruokottomalle ja epäkunnioittavalle käytökselle ja puheen pälpätykselle. Jos joku ei olisi tuollaiselle allerginen, siitä ukosta olisi saanut hyvän...! Jos olisit maksanut taksimaksun, olisin tilannut ukolle kyydin osoitteeseesi! :))

No ootko nyt itse vapaa, tilaanko sulle taksin?

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

No ootko nyt itse vapaa, tilaanko sulle taksin?

Joo, nyt olen vapaa kuin taivaan lintu, enkä aio taksiin astua enkä tulla luoksesi...

Vierailija

Aloittelijakin voi onnistu iskemään tytön, mutta eroon pääsyssä tarvitaankin jo kokenutta miestä.

- Clark Gable

Vierailija

Lainaus:

Ei ole otsikon ongelmaa kun ei ole vaimoakaan!

Äkkiä hankkimaan, niin pääset joukkoon mukaan, siis suomalaisten miesten harrastukseen... kuinka tappaa avioliitto!

Vierailija

Turha täällä netissä on haukkua naisia, miehiä ja avioliittoa.
Eihän kenenkään ole pakko elää vastakkaisen sukupuolen kanssa.
Vai onko?
Itse menin nuorena naimisiin omasta vapaasta tahdostani.
Ei onnistunut. Erosimme.
Parikymmentä vuotta olen nauttinut itsenäisestä elämästä.
Jos välillä kaipaan miestä elämääni, etsin sellaisen.
Jos en ole tyytyväinen, eroan.
Niin helppoa se on.
"Vapaa ja onnellinen nainen"

Vierailija

Lainaus:

Turha täällä netissä on haukkua naisia, miehiä ja avioliittoa.
Eihän kenenkään ole pakko elää vastakkaisen sukupuolen kanssa.
Vai onko?
Itse menin nuorena naimisiin omasta vapaasta tahdostani.
Ei onnistunut. Erosimme.
Parikymmentä vuotta olen nauttinut itsenäisestä elämästä.
Jos välillä kaipaan miestä elämääni, etsin sellaisen.
Jos en ole tyytyväinen, eroan.
Niin helppoa se on.
"Vapaa ja onnellinen nainen"

Ei meillä pakkoa muuhun ole kuin kuolla, mutta hiukan tuo juttusi ontuu...sanoit olevasi "vapaa ja onnellinen nainen",...miksi sitten etsit miestä riesaksesi, jota kaipaat silloin kun sinulle sopii,kysyn vaan...vai siksikö ,että voisit taas erota...huhu´...huh, tuolla asenteellla olet ikuinen onnenonkija.

Vierailija

Tämä konsti on käytetty: Vaimohuutokauppa loppui kuin seinään.

Viikonloppuna vaimoaan Huuto.netissä myynyt mies ilmoittautui tiistaina poliisille. Mies oli tehnyt myynti-ilmoituksen vaimon kanssa käydyn riidan jälkeen humalaspäissään.

Vaimonmyynti-ilmoituksesta tuli kuitenkin nettihitti, ja Huuto.net veti sen pois sivuiltaan sunnuntaina.
Toissayönä lisätyssä ilmoituksessa myyjä kauppasi vaimoa, jonka lähtöhinta oli viisi euroa. Sunnuntain aikana kohteen hinta ehti nousta senttiä vaille miljardiin euroon ennen kuin ylläpito vihelsi pelin poikki.

Netissä itsestään tekemänsä rikosilmoituksen jälkeen mies sai puhelinsoiton poliisilta. - Kiittelivät suoraselkäisyydestä, kuulemma harvoin epäillyt ottavat yhteyttä, mies kertoi. Mitään seuraamuksia miehelle ei virkavallan taholta ole tulossa. - Ainoa rikos, jonka tunnusmerkit saattaisivat täyttyä, olisi jonkinlainen kunnianloukkaus, sanoo ilmoituksen vastaanottanut rikoskomisario Itä-Uudenmaan poliisista. (Ilta Sanomat tänään)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat