laatua elämiseen

Vierailija

Mitä keksisin elämän laatuni parantamiseksi. Harrastuksia voisi liittää mukaan, mutta jos ne ei kiinnosta. Mutta mitä ihmettä vois tehtä elämänlaadun parantamiseksi. Onko jotain ideoita päivien piristykseksi.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Jos vaihdat ne hikiset sukat jotka on olleet jalassasi viikon, laitat aamulla jalkoihisi puhtaat sukat ja nautit.

Vierailija

Ota se kultalusikka sieltä kotelosta, joka on ollut säilössä vuosikymmeniä, ja otettu käyttöön vai juhlina.
Nyt kaiva se sieltä komeron tai vitriinin pohjalta ja laitat sen aamupuurosi tai keittosi kera suukkuusi.
Heti on elämässä hohtoa, kun muistat sen myös ensin kiillottaa, kiillottamisen jälkeen jätät sen esille, että naapurin rouva, kun tulee jauhoja lainaamaan, niin hän voi sen nähdä ja saa kateuskohtauksen.
Kyllä elämän laatu paranee, kun tietää elävänsä kultalusikka suussa, jota toiset kadehtii!

Vierailija

Lainaus:

Mitä keksisin elämän laatuni parantamiseksi. Harrastuksia voisi liittää mukaan, mutta jos ne ei kiinnosta. Mutta mitä ihmettä vois tehtä elämänlaadun parantamiseksi. Onko jotain ideoita päivien piristykseksi.

Ota olutta. Siitä se lähtee.

Vierailija

Ei kuitenkaan liikaa kannata ottaa, muuten lähtee elämästä laatu.
Itse olen huomannut, että liikunta eri muodoissaan virkistää kehon ja mielen.
Reippailun jälkeen asetun tietokoneen ääreen ja etsin netistä kilpailuja ja
arvontoja. Kun en enää jaksa istua, menen pitkälleni mukavan kirjan kanssa.
Myös musiikki parantaa mielialaa ja elämänlaatua.

Vierailija

Lainaus:

Ystävistä tuskin on kirjoittajalla pula.

Silloinhan hänen elämänsä jo onkin laadukasta, mutta ei vain itse huomaa sitä.

Vierailija

Lainaus:

Ota se kultalusikka sieltä kotelosta, joka on ollut säilössä vuosikymmeniä, ja otettu käyttöön vai juhlina.
Nyt kaiva se sieltä komeron tai vitriinin pohjalta ja laitat sen aamupuurosi tai keittosi kera suukkuusi.
Heti on elämässä hohtoa, kun muistat sen myös ensin kiillottaa, kiillottamisen jälkeen jätät sen esille, että naapurin rouva, kun tulee jauhoja lainaamaan, niin hän voi sen nähdä ja saa kateuskohtauksen.
Kyllä elämän laatu paranee, kun tietää elävänsä kultalusikka suussa, jota toiset kadehtii!

Tätäkö on suomalaisten elämä parhaimmillaan, kun saa toiset kateellisiksi???

Vierailija

Hyvin sopii yksiin härmäläisen kateellisen ja ivallisen luonteen kera.Tuolaisen käytöskäsityksen täällä olen kirjoittelijoista saanut.

Vierailija

Ja höps!
Minä ainakin suhtaudun varauksella henkilöön, joka näkee oitis toisessa kateellisuutta ja ivallisuutta.
Sanoisinko, ettei ole härmäläinen näkijä.

Vierailija

Varmaan jokaisella on omat tapansa hankkia laatua elämäänsä.
Ei siihen aina rahaa tarvita tai suuria muutoksia.
Jo kirjastossa ja ilmaiskonserteissa käynti antaa elämään laatua.
Myös ulkoilu ja ystävät tekevät elämästa laadukkaan.

Vierailija

Lainaus:

Varmaan jokaisella on omat tapansa hankkia laatua elämäänsä.
Ei siihen aina rahaa tarvita tai suuria muutoksia.
Jo kirjastossa ja ilmaiskonserteissa käynti antaa elämään laatua.
Myös ulkoilu ja ystävät tekevät elämästa laadukkaan.

Oikeassa olet kuomaseni"!

Vierailija

Huh huh huh, minulta ei ainakaan mikään tahdo enää luonnistua sen jälkeen, kun jäin leskeksi!! Vain vaivoin saan puristettua itseni sellaiseen olotilaan, että jaksan joskus ottaa esim. lapsenlapset hoitooni. YKSIN EI MIKÄÄN TUNNU SUJUVAN HYVIN...!!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat