HELLYYS

Vierailija

Mitä/millaista on hellyys miehen ja naisen välillä?

Sivut

Kommentit (69)

Vierailija

Lainaus:

Suomessa sellaista että työnnetään leipäveitsi kylkiluiden vällin.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Suomessa sellaista että työnnetään leipäveitsi kylkiluiden vällin.

Maan tapa - perinne velvoittaa!

Vierailija

Lainaus:

Eiköhän se ole ensinnä toisen huomioimista kaikella tavalla. Parisuhteessa sen tulisi toimia tasavertaisesti. Toki toiset luonteet haluavat enemmän huomiota ja hellyyttä kuin toiset.
Se on ystävälistä hellää puheääntä, ohimennen hipaisua, taputusta, suukkoa, sylittelyä, hiusten koskettelua, takin auttamista päälle, puhtaiden sukkien penkominen esille laatikosta, tyynyn pöyhintä nukkumaan käydessä, vaikka mitä.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Eiköhän se ole ensinnä toisen huomioimista kaikella tavalla. Parisuhteessa sen tulisi toimia tasavertaisesti. Toki toiset luonteet haluavat enemmän huomiota ja hellyyttä kuin toiset.
Se on ystävälistä hellää puheääntä, ohimennen hipaisua, taputusta, suukkoa, sylittelyä, hiusten koskettelua, takin auttamista päälle, puhtaiden sukkien penkominen esille laatikosta, tyynyn pöyhintä nukkumaan käydessä, vaikka mitä.

Ei tällaista ole olemassakaan. Naiset ovat aivan liian itsekkäitä. Seurustelin hetken erään naisen kanssa ja häntä kiinnosti enemmän nukkuminen sekä rahojen tuhlaaminen lempivaatekaupassaan. Minä suunnittelin yhteisiä hetkiä, illanviettoja sekä rentouttavia matkoja yhdessä. Ei ollut kuulemma aikaa... No, lopulta sitten teinn päätöksen ja purin suhteen koska se ei antanut minulle yhtään mitää.

ex-mies

Vierailija

Taas tämä alkaa: Naiset ovat liian itsekkäitä!
Kohta joku vastaa: Miehet ovat liian itsekkäitä!
Naisetpas! Miehetpäs! Jne.........

Vierailija

Lainaus:

Taas tämä alkaa: Naiset ovat liian itsekkäitä!
Kohta joku vastaa: Miehet ovat liian itsekkäitä!
Naisetpas! Miehetpäs! Jne.........

Joko painelit asiaton viesti nappeja? Ylläpito HOI!!!

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

Ei tällaista ole olemassakaan. Naiset ovat aivan liian itsekkäitä. Seurustelin hetken erään naisen kanssa ja häntä kiinnosti enemmän nukkuminen sekä rahojen tuhlaaminen lempivaatekaupassaan. Minä suunnittelin yhteisiä hetkiä, illanviettoja sekä rentouttavia matkoja yhdessä. Ei ollut kuulemma aikaa... No, lopulta sitten teinn päätöksen ja purin suhteen koska se ei antanut minulle yhtään mitää.

ex-mies

Kyllä sitä on kun uskoo ja toimii sen mukaan!
Minulla olisi aikaa ja haluja helliä, jota kuta ihanaa miestä. Minä en tuhlaisi, olen erittäin säästeliäs, tarkka. Eläkeläisillä on aikaa, loputtomasti :)

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

ex-mies

Kyllä sitä on kun uskoo ja toimii sen mukaan!
Minulla olisi aikaa ja haluja helliä, jota kuta ihanaa miestä. Minä en tuhlaisi, olen erittäin säästeliäs, tarkka. Eläkeläisillä on aikaa, loputtomasti :)

No sano tämä sille naiselle. Töissähän toki on siinä missä minäkin, mutta ei se tarkoita että aikaa on yhteisiin asioihin muutama tunti kerran kuukaudessa kun taas loppuaika on joko lepoaikaa tai omaa aikaa.

Vierailija
kirsikankukka55

Minä olen nainen, minä tykkään helliä. Tykkään suukotella, halata, pitää kädestä, kömpiä syliin, kiusoitella, puhua "pehmeitä".......

Sanoja vain. Missä on näytöt?

Vierailija

Kyllä hellyys tulee jos rakastaa.
minulla oli pitkä liitto,sitten puoliso sairastui.
oli lauantaiilta,oltiin käyty saunassa,katseltiin saksalainen poliisisarja.
Laitoin lämmittävää voidetta rakkaani kivistäviin ja kylmiin jalkoihin joissa oli turvotusta.mentiin nukkumaan
käsi kädessä ja aamulla häntä ei enää ollut.Oli vain kylmä ruumis,nyt olen yksinja sydämeni kaipaa sitä hellyyttä jota häneltä sain...

Vierailija

Otan osaa ja suuren suuret HALIT! Hellyys on niin suuri lahja,jota täytyy vaalia ,jos sellaisen kumppanin on osunut saamaan.Minä en ole hellyyttä saanut osakseni juur koskaan.Kolme miestä ollut (pitkää pari suhdetta).Kukaan ei ole ollut sellainen mies ,joka osaisi todella helliä.Ehkäpä osani on vaan tämä?

Vierailija

kirsikankukka55

Minä olen nainen, minä tykkään helliä. Tykkään suukotella, halata, pitää kädestä, kömpiä syliin, kiusoitella, puhua "pehmeitä".......

Sanoja vain. Missä on näytöt?

Mää voin todistaa: Kookoo on maailman ihanin nainen!

Vierailija

Hellyyttä minä pyysin, kerjäsin ja yritin osoittaa pitkän liittoni ajan, mutta mieheni ei osannut, ei pystynyt, ei halunnut..... Väitti hellyyden osoitusten olevan amerikkalaista soopaa ja luuli hellyyden osoittamisen tarkoittavan sänkyyn haluamista. Ei se ollut ilkeyttä tai välinpitämättömyyttä, vaan kykenemättömyyttä.
Aikani (30 v.) sitten pyydeltyäni pakkasin tavarani ja lähdin, hämmästys oli suunnaton, "kun kaikki on hyvin".

Nyt yksin ja vaan oma hellittelyn varassa, mutta paree näin, eipä ole ketään kelle olla kiukkuinen ja hellyydenkipeä!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat