Ostoslista verraton apu kaupassa :)

Vierailija

Tämmöinen löytyi muutama viikko sitten
http://www.reseptitaivas.fi/ostoslista

Onpas se näppärä! Tulostat vain jääkaapin oveen ja täyttelet sitä kunnes koittaa kauppapäivä. En enää muuta käytetäkään :)

Kommentit (8)

Vierailija

Minun mielestä turhaa paperin tuhlausta.

Käytetyistä kirjekuorista teen ostoslistoja. Teen ostoslistan siinä järjestyksessä, missä tuotteet on kaupan hyllyillä. Hyvin on toiminut ja toimii tästäkin eteenpäin.

Minulla on aina ostoslista mukana kun menen kauppaan. Matkaa kauppaan on 20 kilometriä, joten siellä ei joka päivä käydäkään, varsinkaan yhden asian takia.

Ja ruokamenotkin pysyvät kurissa.

Vierailija

Käyn kaupassa vain kerran viikossa ja aina on ostoslista. Koska asioin aina samassa kaupassa niin lista on siinä kaupassa olevien tavaroiden järjestyksessä.
Melkeinpä voisin saman kauppalistan käyttää viikosta toiseen, aina samat raaka-aineet. Aika ykstoikkoista, mutta totta. Näin siis elintarvikekaupassa.

Ne choppailu reissut ovat sitte asia erikseen, mutta eivät viikottaisia koska en tarvitse enää mitään erikoista.

Vierailija

Jumalalle kiitos! Ostoslistat pysyvät vielä päässä, korvien välissä! Otetan käyttöön kun astun myymälän ovesta sisälle.Hyvin toimii, järkikulta kun on mukana.

Vierailija

Minulla on paperi jääkääpin ovessa. Siihen kirjoitan aina sen tavaran/elintarvikkeen mikä loppuu. Niin on ostoslista valmiina. Ei enää tarvitse kaupasta tultua manailla kun joku unohtui.

Vierailija

Ei muu unohdu ilman listaakaan, vaan suola .... ja sitten kun sen muistaa niin muistaa ostaa useammalla kaupassakäyntikerralla peräkkäin. Siinä ei ole parasta ennen päiväystä niin muistivirhe ei ole kovinkaan harmittava.

Vierailija

Minä myös teen ostoslistat saksimalla sopivan kokoisia liuskoja vanhoista kirjekuorista ja sitten liuskat yhteen ehjäksi jätettyyn kuoreen.....ja kuori keittiön kaappiin.
Onkohan tämä tyyli yksi vanhuuden merkki, ainakin tytärtä tyylini huvitti.

Vierailija

Lainaus:

Aloittajalle: Mitä näppärää tuossa nyt on?Yksi turhimmista keskutelunaiheista tämäkin...

Vanhetessa tuo elämisen piiri senkun pienenee, sitä jo iloitsee muistilapun muistamisesta, siitä, että siihen muistaa kirjoittaa jotakin ja että muistaa miksi kirjoitti. Hyvä jos vielä muistaa mistä niitä kirjoittamiaan tavaroita löytää, että ei esmerkiks hae niitä hyyskasta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat