Kysymys Sarille

Vierailija

Miten Kuvagallerian kuvia pääsee "äänestämään"?

kysyy tonttu

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Jaa, näyttää olevan, mutta ei toimi ainakaan minulla.
Pitääkö olla kirjautunut?

Vierailija

Ei tartte kirjautua,mutta voit antaa nimesi sen jälkeen. jos haluut. Pistelasku tuntuu vähän kummalliselta kylläkin.

Vierailija

Yritin minäkin laittaa pisteen yhdelle kuvalle, sillä oli ennestään 5, mutta sitten se olikin tipahtanut kolmeen.
Voiko siis antaa myös miinuspisteitä?

Vierailija

niinpä niin olen myös samaa ihmetellyt.Vastaisitko Sari miten pisteytys toimii.

Sari Alho
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Lainaus:

Hei,
Ohjelma lsskee äänestäjien antaman keskiarvon, eli jos annat 3 pistettä, ja useimmat ovat antaneet 5, se voi teoriassa laskea keskiarvoa.

Sari

Vierailija
Sari Alho

Hei,
Ohjelma lsskee äänestäjien antaman keskiarvon, eli jos annat 3 pistettä, ja useimmat ovat antaneet 5, se voi teoriassa laskea keskiarvoa.

Sari

Onpas erikoinen laskutapa, ihan kuin vaaleissa.

Vierailija

Elikä mitä enemmän kuva saa viittä pistettä niin se on kohta nollilla.Kun antaa kolme pistettä tulos pysyy samana.
Nyt meni uskottavuus

Vierailija

Lainaus:

Elikä mitä enemmän kuva saa viittä pistettä niin se on kohta nollilla.Kun antaa kolme pistettä tulos pysyy samana.
Nyt meni uskottavuus

Hoi Sari, vastaa nyt ihmeessä miksi moinen pisteytys?
Olisi parempi kun ei olisi mitään pisteitä jos laskutapa on noin omituinen. Vaikka on noin pienestä asiasta kyse, niin reilu peli olisi mukavampi.
t. viisi+viisi=0

Sari Alho
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Lainaus:

Lainaus:

Nyt meni uskottavuus

Hoi Sari, vastaa nyt ihmeessä miksi moinen pisteytys?
Olisi parempi kun ei olisi mitään pisteitä jos laskutapa on noin omituinen. Vaikka on noin pienestä asiasta kyse, niin reilu peli olisi mukavampi.
t. viisi+viisi=0

Selitinköhän nyt väärin? Eli näkyvä pistemäärä on annettujen pisteiden keskiarvo. Ohjelma ei siis laske pisteitä yhteen, vaan keskiarvon annetuista pisteistä. Eli jos kaikki ovat antaneet 3, keskiarvo on 3. Jos kaikki ovat antaneet 5, keskiarvo on 5.

Selvensikö yhtään?

Sari

Vierailija

Hyvä kun ilmoitit pistesysteemin,että yksi ihminen voi käydä monta kertaa klikkaamassa itselleen hyvät pisteet ja pudottaa toisia alaspäin.

Sari Alho
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Lainaus:

Hyvä kun ilmoitit pistesysteemin,että yksi ihminen voi käydä monta kertaa klikkaamassa itselleen hyvät pisteet ja pudottaa toisia alaspäin.

Valitettavasti tällaista voi tehdä monessa asiassa netissä yleensäkin: äänestää monta kertaa eri tavalla jne. Mutta uskoisin, että kovin moni ei tällaista tee, ja luotan nettiET:n kävijöiden olevan aikuisia, fiksuja ihmisiä.

Hyvää illanjatkoa (Suomen jääkiekkopelin seurassa),
Sari

Vierailija

Niin minäkin luulin.Olen seurannut että kun jokin kuva saa pisteitäå yli kolmen niin jopa siä melko varmaan sama käy näppimässä niitä alaspäin ja omat kuvat pysyy melkein viidessä.Seuraappa vaan.
En oo itse lähettänyt kuvia sen takia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat